Even later:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga zoeken want het lijkt me onwaarschijnlijk. Of heb je zelf bronnen?
Scientology - lees eerst de disclaimer in de op!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga zoeken want het lijkt me onwaarschijnlijk. Of heb je zelf bronnen?
Moet ik dat echt allemaal doorspitten om ergens te vinden dat er banden zijn tussen de COS en Amnesty International? Op het net kan ik helemaal niets vinden, is dat niet een beetje raar want het zou toch groot nieuws moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Scientology - lees eerst de disclaimer in de op!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik dat echt allemaal doorspitten om ergens te vinden dat er banden zijn tussen de COS en Amnesty International? Op het net kan ik helemaal niets vinden, is dat niet een beetje raar want het zou toch groot nieuws moeten zijn.
Maar ik zie juist helemaal geen feitelijke bewijzen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik presenteer je enkel met feitelijke bewijzen. Maar schaam je niet, zelfs de Margriet heeft er banden mee, zo sluw zijn ze.![]()
Verder krijg ik altijd jeuk van Amnesty, altijd wijzen en schreeuwen, maar nooit iets kunnen aantonen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zie juist helemaal geen feitelijke bewijzen.
Okee, dan moet ik het maar helemaal doorspitten alhoewel er op het net niets over is te vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]Lees het topic (vooral de OP) en dan die post maar.
Of ze het bewust doen of niet maakt niet uit, maar ze mengen zich in met die lui. Nooit verstandig.
En juist daarom zitten ze dus in organisaties als amnestyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dan moet ik het maar helemaal doorspitten alhoewel er op het net niets over is te vinden![]()
Ik vind ook dat je je verre moet houden van de COS, maar soms stellen ze zich enorm verdekt en onherkenbaar op.
Maar ja, jij gaf het als reden op om niet in Amnesty's rapport over het water in Israël te geloven. Dat zie ik niet zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En juist daarom zitten ze dus in organisaties als amnestyVeel mensen weten niet eens dat ze dan deaelen met "takken van" de cos.
Want primaire voorzieningen van leven afsluiten is natuurlijk geen vorm van terror zaaienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een Joodse opa die ze nooit gekend heeft, ja.![]()
Maar voordat ik haar kende was ik al pro-Joods en pro-Israël, alsmede anti-Palestijns. Elk volk dat zijn heil zoekt bij terroristische organisaties vraagt mijns inziens iets te nadrukkelijk om totale vernietiging.
Gelukkig voor de Pallies zijn Joden echter onuitputtelijk veel toleranter en geduldiger dan ik zou zijn.
Euh, nee? Ik zeg alleen dat dat zo is. Meer niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja, jij gaf het als reden op om niet in Amnesty's rapport over het water in Israël te geloven. Dat zie ik niet zo.
Ach, ze roepen wat, vooralsnog zie ik nooit echt concreet bewijs van ze.quote:Vooralsnog blijf ik Amnesty op waarde schatten, zij geven vele onderdrukten een stem waarnaar soms wordt geluisterd.
Dan heb ik je kennelijk verkeer begrepenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Euh, nee? Ik zeg alleen dat dat zo is. Meer niet.
[..]
Ach, ze roepen wat, vooralsnog zie ik nooit echt concreet bewijs van ze.
Amnesty is toch die organisatie die rookgordijnen leggen eigen hebt gemaakt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb ik je kennelijk verkeer begrepen
Amnesty staat er toch juist om bekend dat ze wel uitvoerig gedocumenteerd bewijs hebben? En dit verhaal, om maar on topic te blijven, past helemaal in het patroon van Israël inzake water dat al bekend is.
Grappig, als Amnesty met een rapport kom over een of ander islamitisch land waar de men onrechtvaardig handelt, dan stroomt het topic vol met anti-islam reacties. Maar wanneer het een rapport over Israel betreft, zit Amnesty er plotseling naast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
Ach, ze roepen wat, vooralsnog zie ik nooit echt concreet bewijs van ze.
Amnesty International integer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. Wat mij betreft is het nog steeds een integere organisatie die goed werk verricht.
Is dat zo? Geen idee, ik bemoei me niet zo met amnesty international.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, als Amnesty met een rapport kom over een of ander islamitisch land waar de men onrechtvaardig handelt, dan stroomt het topic vol met anti-islam reacties. Maar wanneer het een rapport over Israel betreft, zit Amnesty er plotseling naast.
Waar slaat je eerdere post dan op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee, ik bemoei me niet zo met amnesty international.
Ze doen dat helemaal niet als je die 2 links daar in dat topic klikt zie je dat amnesty zelf niets met de COS heeft te maken. Maar ja van een mod die te lui is om zelf bewijs van zijn uitspraken te zoeken kan je natuurlijk niet veel verwachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En juist daarom zitten ze dus in organisaties als amnestyVeel mensen weten niet eens dat ze dan deaelen met "takken van" de cos.
Wut? Waarom "van een mod" ik post hier gewoon als user, ben geen NWS-modquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze doen dat helemaal niet als je die 2 links daar in dat topic klikt zie je dat amnesty zelf niets met de COS heeft te maken. Maar ja van een mod die te lui is om zelf bewijs van zijn uitspraken te zoeken kan je natuurlijk niet veel verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |