en het geeft langer een verzadigd gevoel, waardoor kindjes beter (zouden moeten) gaan doorslapen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Nutrix is toch rijstebloem? Dat is idd de eerste pap die je je kindje kan geven. Lichtverteerbaar maar blijft toch wat langer in het maagje en het is ook wat zwaarder zodat het buikje aan wat meer volume gaat wennen.
Dat is wat ik me er zo een beetje bij voor stel.
Ja, maar ze vroeg naar hoe het zat met de ochtendfles en daar heeft dat doorslapen dan weer niks mee te maken toch?quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
en het geeft langer een verzadigd gevoel, waardoor kindjes beter (zouden moeten) gaan doorslapen.
Maar wat doe je precies dan in die fles voor pap?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha wilde het ook een tijdje niet Koningin en dan kreeg hij ook gewoon een boterham.
Nu wil hij het gelukkig weer wel, want ik vind het zo gezellig, lekker met de papfles in bed.Kunnen we nog even lekker blijven liggen.
Je kan het allicht proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:06 schreef mikoxx het volgende:
Dank voor jullie tips!![]()
Papjes met allerlei smaakjes (en dus toevoegingen) ben ik ook niet zo voor. We gebruiken ook de gewone nutrix (die is er nl ook in vanillesmaak). Vandaag maar eens overleggen bij het cb. Volgens mij is het wel honger, want gisteravond heeft Max om 11u nog een (extra) fles gehad en toen was t wel oké. Irritant. Nutrix gaat hier ook met veel schoppen, trekken, duwen, slokje etc etc. Zelfs op standje 3. Ze worden er ook niet heel blij van, al gaat de fles uiteindelijk wel leeg. Gat erbij in dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |