amber is 4 en drinkt vaak voor he slapen gaan en als ze 's ochtends uit bed komt nog een flesje warme melk...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Jen is bijna 2 en wilt sinds de zomervakantie voor het slapen gaan opeens een flesje warme melk..
Ohquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
amber is 4 en drinkt vaak voor he slapen gaan en als ze 's ochtends uit bed komt nog een flesje warme melk...![]()
Ik denk dat het prima is dan. Hij hoeft geen honger te hebben toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef _Bar_ het volgende:
vraagje;
Kan het kwaad dat ik tussendoor Roy bv geef?
Hij krijgt smorgen een fles van 200 cc
smiddags een fles van 200 cc
dan een bv
En als hij tussendoor nog honger heeft bij papa ook nog een flesje van 200
en voor het slapengaan weer bv
Geef ik nu veel te veel ook omdat Roy tussendoor als hij honger en of troost nodig heeft ook nog gewoon bv krijgt.
Zit beetje te dubben van de hoeveelheid.
Geef ik minder dan krijg ik protest van roy.
Hoe bedoel je hij krijgt het niet weg? Dat hij gaat kokken? Of dat hij het niet door het gaatje krijgt gezogen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
kom ik weer hoor;
ik heb hier medicatie liggen wat opgelost moet worden in zijn voeding.
geen probleem.
alleen het word dik echt dik (boeren joghurt dikte) en dat krijgt hij niet weg.
we houden gewoon zijn 200 cc aan dus 180 water.
mag ik gewoon zonder problemen meer water pakken?
of er serieus pap vn maken en dan met lepel geven?
standje 3 is wel makkelijk als je haast hebt, ben ik in 5 minuten klaar ipv 15 minutenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij doe je dat alleen als het bijv. heel lang gaat duren. Dat je het wat makkelijker maakt als de flessen groter worden, maar als het goed gaat dan hoef je volgens mij niks te veranderen.
Waarom geef je 10 cc water per fles meer?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wij geven Oscar standaard 10cc water per fles meer, maar heel veel meer dan dat zou ik niet zomaar doen.
Oscar verzuipt in de 3-standen speen met gewoon normale voeding. Dat gaat nog veel te hard voor hem.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
standje 3 is wel makkelijk als je haast hebt, ben ik in 5 minuten klaar ipv 15 minuten
Omdat hij al vanaf het begin af aan een beetje moeilijk poept en met net wat meer water gaat het net wat makkelijker.quote:Waarom geef je 10 cc water per fles meer?
geen idee eigenlijk maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Mag je ook minder water in de fles doen? Leander poept namelijk 3 keer per dag tot aan zijn nek!! Of zou dat niet helpen?
Bij onze zoon hadden we daar poeder voor, maar dat was volgens mij al toen hij uit een tuitbeker dronk.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
En aangezien hij nog steeds niet heel regelmatig poept, ene dag wel andere dag duurt het echt wat langer en gaat het moeizamer houden we dat er maar gewoon in.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Mag je ook minder water in de fles doen? Leander poept namelijk 3 keer per dag tot aan zijn nek!! Of zou dat niet helpen?
Ander merk/grotere luier proberen?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja hebben we allemaal al geprobeert. Maar hij heeft heel vaak van dat hele dunne. En dat gaat overal langs heen en tussendoorquote:Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ander merk/grotere luier proberen?
Niet nodig. Zo met die 10cc water extra gaat het prima wat ons en hem betreft.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef _evenstar_ het volgende:
BE klei lepeltje zonnebloem olie erdoor
Wat vervelend.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja hebben we allemaal al geprobeert. Maar hij heeft heel vaak van dat hele dunne. En dat gaat overal langs heen en tussendoor
Ja dat zou haast wel. Maar als ie veel poept neemt zo'n luier niet meer op en dan gaat het er langs.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat vervelend.Annicka heeft ook een hele tijd van die hele dunne ontlasting gehad, maar we hebben maar een paar keer een doorgelekte luier gehad, en dat kwam dan doordat we de randjes niet goed naar buiten hadden gevouwen. Als het zo ontzettend dun is, zou je denken dat de luier het als urine behandeld. (als je begrijpt wat ik bedoel
, Beetje offtopic, sorry
![]()
)
Wat werkt laxerend dan? Hij krijgt idd banaan, peer, bloemkool, broccoli, appel en wortels en dat was het nog wel zo'n beetje!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:06 schreef mikoxx het volgende:
Nee, ik bedoel juist andersom MeNicole. Dat je door bijv banaan te geven iets bereikt? En een beetje oppassen met laxerende dingen dan.
We begrijpen elkaar wel. Geen dingen geven die laxerend werken. Maar ja mooi laten poepen dan maar. Beter zo dan dat ze er niet vanaf komen denk ik...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef mikoxx het volgende:
nee, die dingen zijn volgens mij niet laxerend (we begrijpen elkaar lekker) dus dat kan t volgens mij niet zijn dan.
mijn zoon had een keer 3 dagen niet gepoept en die van een vriendin bijna een week niet, nou dan maak je je ook zorgen, bah.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar wel. Geen dingen geven die laxerend werken. Maar ja mooi laten poepen dan maar. Beter zo dan dat ze er niet vanaf komen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |