Eigenlijk wel, maar aangezien ik niet kan vinden wat ik nodig heb heb ik besloten toch maar niks te doen.quote:
Zulks een instellingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar aangezien ik niet kan vinden wat ik nodig heb heb ik besloten toch maar niks te doen.![]()
Dan maar vrijdag.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
PSSST* Doet mijn blikje monster energy drank van een halve liter. Misschien dat ik 'm morgenavond op heb.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Broekpaling het volgende:
Wel een beetje tegenstrijdig touwens. Ik wilde wat gaan doen, en had niks gedronken. En nu ik ga niksen drink ik energy drank.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een instelling![]()
* Herkenbaar...
het ruikt inderdaad behoorlijk,maar je blijft er goed wakker van!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Tering wat ruikt dat zoet.Er zijn ook mensen die zo onopvallend mogelijk een blik energy drank van een halve liter de bios in moffelen en dan denken dat niemand merkt dat ze een energy drank drinken. De hele bios riekt er naar.
Ik kieper er 9 van de 10 keer nog eerder door in slaap. Maar goed, dagelijks mensen die van die halve liters wegkieperen. Opgegeven moment moet je lichaam toch meer suiker bevatten dan andere stoffen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
het ruikt inderdaad behoorlijk,maar je blijft er goed wakker van!
Ik vraag me af of je er suikerziekte van kan krijgen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Tering wat ruikt dat zoet.Er zijn ook mensen die zo onopvallend mogelijk een blik energy drank van een halve liter de bios in moffelen en dan denken dat niemand merkt dat ze een energy drank drinken. De hele bios riekt er naar.
Ik drink geen koffie of energy om wakker te blijven. Ik drink het alleen als ik er trek in heb. Buiten dat merk ik bar weinig of ik er wakker van blijf. Buiten dat ben ik gewoon een nachtmens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
het ruikt inderdaad behoorlijk,maar je blijft er goed wakker van!
dat krijg je overal vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er suikerziekte van kan krijgen...
Niet iedereen is gerust op de massale consumptie van de cafeïnehoudende blikjes fris. Roland Griffiths, Amerikaans wetenschapper aan de John Hopkins Universiteit in Baltimore, is van mening dat op ieder blikje of flesje energiedrank vermeld moet staan hoeveel cafeïne het bevat. Op dit moment zijn er maar weinig fabrikanten die de cafeïne-inhoud duidelijk maken aan de consument, terwijl sommige soorten energiedrank evenveel cafeïne bevatten als 14 blikjes frisdrank.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er suikerziekte van kan krijgen...
fair enough,gezond kan het nooit wezen,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er ontstaan zelfs levensbedreigende situaties als een persoon van mening is dat autorijden in deze toestand geen probleem is. Ook vreest Griffiths dat de dranken de eerste stap kunnen zijn naar het gebruik van andere stimulerende middelen.
Ik ook, maar das meer de suikerdip, denk ik dan...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kieper er 9 van de 10 keer nog eerder door in slaap. Maar goed, dagelijks mensen die van die halve liters wegkieperen. Opgegeven moment moet je lichaam toch meer suiker bevatten dan andere stoffen?
Gister was er een tv programma over dat het allemaal maar onzin is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar das meer de suikerdip, denk ik dan...
Mijn scheikundeleraar zei eens dat mensen niet in de grond begraven zouden moeten worden, maar bij het klein chemisch afval.
( Nadat hij mijn blikje redbull had bekeken )
Ja, dat denk ik ook niet..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
fair enough,gezond kan het nooit wezen,
dat had ieder wel denkend mens vast wel al bedacht,
maar komop,je gaat door energie drank niet ineens hard-drugs gebruiken...
crap argument is dat
Klopt, alles is onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister was er een tv programma over dat het allemaal maar onzin is.
Ik vraag me dus af of de 'hedendaagse' jeugd inziet dat het niet gezond is. De hoeveelheid goedkope energy rommel schiet volgens mij door de winkel heen en op school zie je tegenwoordig evenveel petjes als blikje energy rommel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
fair enough,gezond kan het nooit wezen,
dat had ieder wel denkend mens vast wel al bedacht,
maar komop,je gaat door energie drank niet ineens hard-drugs gebruiken...
crap argument is dat
Na een halve liter suiker krijg je wel een dipje jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar das meer de suikerdip, denk ik dan...
Mijn scheikundeleraar zei eens dat mensen niet in de grond begraven zouden moeten worden, maar bij het klein chemisch afval.
( Nadat hij mijn blikje redbull had bekeken )
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:18 schreef c0nd0r het volgende:
Zeg.
Hoe zit dat met die vlucht voor 4 cent?
Ryanair.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:18 schreef c0nd0r het volgende:
Zeg.
Ik denk niet dat de jeugd met gezondheid bezig is, qua energiedrankjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of de 'hedendaagse' jeugd inziet dat het niet gezond is. De hoeveelheid goedkope energy rommel schiet volgens mij door de winkel heen en op school zie je tegenwoordig evenveel petjes als blikje energy rommel.
[..]
Na een halve liter suiker krijg je wel een dipje ja
24 is al kei oudquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de jeugd met gezondheid bezig is, qua energiedrankjes.
"Jeugd... " Alsof ik een oma ben
Thanks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of naar Dublin.
@ BT: http://www.skyscanner.nl/
Nou dat mocht even op zich wachten.quote:
Ik was even lunchen en lerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat mocht even op zich wachten.
Iedereen bek houden over die 4 cent vlucht anders zit ie straks vol en kan ik niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:18 schreef c0nd0r het volgende:
Zeg.
Jij leert schnellquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was even lunchen en lerenwees trots op me
!
Ik ben nog 23quote:
Heerlijk om met jou een discussie te voerenquote:
Uhm..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen bek houden over die 4 cent vlucht anders zit ie straks vol en kan ik niet meer!
Tsja daar ga je al..quote:
Lopen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die vlucht terug voor ook 2 cent dan?
Uhu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk om met jou een discussie te voeren
quote:
quote:
Nog 1 dag...quote:
quote:
Jaquote:
OMGGOSH!quote:
Maar als het goed is kan je die daar ook boekenquote:
hyvesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OMGGOSH!
* ziet opeens een roze hyves voor zich waar jongetjes blozen als één of andere geile 12 jarige puber zichzelf fotografeert in een gewaagde pose.
Hyvesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OMGGOSH!
* ziet opeens een roze hyves voor zich waar jongetjes blozen als één of andere geile 12 jarige puber zichzelf fotografeert in een gewaagde pose.
Er zijn betere alternatieven, ik weet het.quote:
Hm.. zie zo niet! Maar thnx anywayquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar als het goed is kan je die daar ook boeken
Ja wel goed, alleen iets met tentamen stress en er vooral zo weinig mogelijk mee doenquote:
Wat slechtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja wel goed, alleen iets met tentamen stress en er vooral zo weinig mogelijk mee doen
Dat afstuderen stellen we nog een jaartje uit.
Trainen nu 11 keer per week.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat slecht.
Of jij bent gewoon 24/7 aan het roeien?
Echt vervelend, nooit een vriendje nemen die roeitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Trainen nu 11 keer per week.
Neuh ik ben nu ziek aan het zijn, verzorg mij.
Ach het is een manier van leven en zoals je merkt heb ik ook wel tijd voor andere dingen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt vervelend, nooit een vriendje nemen die roeit. Die is meer met roeien bezig dan wat anders
.
Ik zou zo m'n kittige verpleegsterspakje voor je aantrekken, maar dan krijg ik een bitchslap van je vriendin.
Je krijgt er in ieder geval wel een gespierd lichaam vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach het is een manier van leven en zoals je merkt heb ik ook wel tijd voor andere dingen...
Oeh wilde pakjes
Ons nieuwe huisch al gezien trouwens?
D_A en aanhang gaan starten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je krijgt er in ieder geval wel een gespierd lichaam van.
Neh. Zien!
Moet dat, ja?quote:
Oke, dan ga ik maar weer zitten en verder lerenquote:
Waarom stond je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik maar weer zitten en verder leren
Leukkkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
D_A en aanhang gaan starten.
Ik stond me druk te maken.quote:
Dikzak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een klote broek heb ik toch weer gekocht. Iedere keer als ik 'm weer aantrek vliegt er een knoop vanaf.Ik heb er nog 3 voor m'n gulp en de rest is er bijna ook allemaal af gesprongen.
quote:
Vroeger was het wel een achterstandsbuurt maar zijn veel sociale huurwoningen aan het leegtrekken en een koop woning van maken zoals ook hier. huis was 163.000 en we betalen voorlopig alleen de rente af. Wat neerkomt op ongeveer 830 per maand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leukkk. Maar Amsterdam oost is toch een ghetto?
En ik wil uiteraard ook al weten hoeveel je betaalt. Ik kan niet wachten totdat ik een appartement heb! Ook al zit ik pas 2 maanden in m'n kamer
.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nieteens. Kutbroek.
Die knalstrakke broek kan ik mee hurken en alles zonder scheuren of schietende knopen.
Oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, ik sta erop dat je weer lekker gaat zitten.
Ah, okequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vroeger was het wel een achterstandsbuurt maar zijn veel sociale huurwoningen aan het leegtrekken en een koop woning van maken zoals ook hier. huis was 163.000 en we betalen voorlopig alleen de rente af. Wat neerkomt op ongeveer 830 per maand.
Ik ga zo maar naar bed.quote:
Is wel stevig maar valt in principe wel mee, voor een app. in Amsterdam vlakbij de UVA en Station etc. De vrouw woont er ook bij en we zijn nog aan het kijken voor een huisgenootjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Wie is de 'aanhang' dan die daar woont? Want 415 p.p. is nog erg veel toch
?
En pas in de lente wakker wordenquote:
Dat is ook zo. Maar leen je dan ook bij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is wel stevig maar valt in principe wel mee, voor een app. in Amsterdam vlakbij de UVA en Station etc. De vrouw woont er ook bij en we zijn nog aan het kijken voor een huisgenootje
Leen wel een beetje bij, maar goed is ook mijn laatste jaar recht op Stufi dus vond dat dat wel eens mocht. Verder werk ik nog wat bij en als het goed is ben ik toch klaar met studeren na dit jaar en kan ik parttime gaan werken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar leen je dan ook bij?
*meldt zich.
Zonde van de tijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En pas in de lente wakker worden
Ah oke, dan is het wel te doen, ja. Maar wel echt leuk voor je! Dat is weer eens wat anders dan zo'n cheap ass studentenkamerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leen wel een beetje bij, maar goed is ook mijn laatste jaar recht op Stufi dus vond dat dat wel eens mocht. Verder werk ik nog wat bij en als het goed is ben ik toch klaar met studeren na dit jaar en kan ik parttime gaan werken.
Winterslaapquote:
Hehe 3 kamer appartement als student is luxe inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, dan is het wel te doen, ja. Maar wel echt leuk voor je! Dat is weer eens wat anders dan zo'n cheap ass studentenkamer. Zou je al in aanmerking daarvoor kunnen komen als je nog lang niet klaar bent met je studie
?
Hoe kan het me gebeuren.quote:
Je bent niet interessant genoeg.quote:
Je kan gedachte lezen!!1:!:!!:!:quote:
Nu doe je het weer, 5 minuten zonder postsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kan gedachte lezen!!1:!:!!:!:
Ja daaag, straks ben ik weer topicdoder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
Komop nou, straks moet ik weer verder met lezen
Dan vraag je er een aan? Of je zorgt dat je ouders dokkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme, wil ik een retourvlucht naar Londen boeken voor 2 personen voor 4 cent, heb ik een creditcard nodig..
Mensen die energy drank drinken om er energie van te krijgen, oke tot daaraan toe. Maar mensen die het echt lekker vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of energy om wakker te blijven. Ik drink het alleen als ik er trek in heb. Buiten dat merk ik bar weinig of ik er wakker van blijf. Buiten dat ben ik gewoon een nachtmens.
Ik drink dat spul amper man. Dit is m'n 1e blikje sinds 3 maanden ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die energy drank drinken om er energie van te krijgen, oke tot daaraan toe. Maar mensen die het echt lekker vinden![]()
Dat spul smaakt naar kanker, is als kanker voor je gebit en je gezondheid en het is duur
Ik ben een hondjequote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stop met het rijden tegen mijn been.
Zolang het gratis isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Kutt ik moet nog kiezen wat ik wil eten. Wordt of Chinees of gewoon een pizzatje
Piet to the za.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Kutt ik moet nog kiezen wat ik wil eten. Wordt of Chinees of gewoon een pizzatje
Zolang de servers het houden..quote:
Toch wel via thuisbezorgd.nl he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
je volgt het thuisbezorgd.nl topic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet eten, le horror.
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
je volgt het thuisbezorgd.nl topic?
Te dramatisch voor woorden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
je volgt het thuisbezorgd.nl topic?
Gratis eten vanavondquote:
Check.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Te dramatisch voor woorden.Overigens lees ik dat de site er al uit ligt.
Nu al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Te dramatisch voor woorden.Overigens lees ik dat de site er al uit ligt.
Dushi, even oplettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, dat van die ene rel dat ale die studenten gratis eten kregen?
Uiteraard. Het wordt Thais heb ik beslotenquote:
Kom bij mij eigengemaakte shoarma eten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Wat een gezeik dat gratis eten, ik haal liever fresh food.
GRATIS IS NOOIT GEZEIK JAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Wat een gezeik dat gratis eten, ik haal liever fresh food.
Als we dan ook allebei knoflooksaus eten, maakt het niet uit als we zoenenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom bij mij eigengemaakte shoarma eten.Met sla.
Daar denk ik dan ook altijd aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als we dan ook allebei knoflooksaus eten, maakt het niet uit als we zoenen.
Over een half uurtje ben ik er.
Ik ga lekker gratis eten straks en jij nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gratis = Nederlanders = Zeikerds = Gezeik.
Knoflookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als we dan ook allebei knoflooksaus eten, maakt het niet uit als we zoenen.
Over een half uurtje ben ik er.
Hehe, ja maar het is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar denk ik dan ook altijd aan. Ik doe er sowieso teveel knoflooksaus op.
En dit is al één match. Ik ga tellen.
Dude, de site loopt nu al vastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga lekker gratis eten straks en jij niet
Met Opera hier draait ie smoothjes, hoor.quote:
Heh? Normaal doet 'ie 't bij mij in alle browsers maar nu alleen in Chrome.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met Opera hier draait ie smoothjes, hoor.
Gast, Chrome is de enige bij mij waar die er geheel uit ligt:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heh? Normaal doet 'ie 't bij mij in alle browsers maar nu alleen in Chrome.![]()
quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.thuisbezorgd.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Zijn ze zo vervelend?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:31 schreef Skylark. het volgende:
Kankerhuisgenoten. Ben blij als ik van ze af ben.
Ze jatten m'n internet en doen overdreven teleurgesteld als ik verhuis.quote:
Als mensen aan het uploaden zijn als een malle wilt er doorgaans geen gang meer in het internet zitten, hoeveel mb/s down je ook hebt. Dus je moet ze beuken als ze torrent software gebruiken en upload op vol gas hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, m'n internetverbinding is uitstekend en ik krijg 11mb/s en nog is m'n internet kankertraag.
Ik dacht je vavo zou gaan doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens ik heb van school te horen gekregen dat mijn cijfers van die naart zijn dat ik allicht mag beginnen met niveau 4 als dit tendens zich doorzetHet blijft welliswaar MBO maar het is een stap in de goede richting
Ben je weer aan 't trollen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens ik heb van school te horen gekregen dat mijn cijfers van die naart zijn dat ik allicht mag beginnen met niveau 4 als dit tendens zich doorzetHet blijft welliswaar MBO maar het is een stap in de goede richting
Ga ik waarschijnlijk ook doen, maar dit was het advies van de leraren. Dat ik vavo wil doen moet ik nog aankaarten. Maar het gaat er ook aan liggen wat ik ga doen, ik heb sowieso geen zin in VMBO.quote:
Probeer maar eens degene te vinden die upload in een huis van 11 man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als mensen aan het uploaden zijn als een malle wilt er doorgaans geen gang meer in het internet zitten, hoeveel mb/s down je ook hebt. Dus je moet ze beuken als ze torrent software gebruiken en upload op vol gas hebben.
Nee.quote:
Als je nu niet allemaal 10en haalt kun je sowieso geen havo hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
Achten en negens heb ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je nu niet allemaal 10en haalt kun je sowieso geen havo hoor.
Het zit vol taalfouten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.![]()
En dat is serieusEn nu ga ik eten.
En dit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je nu niet allemaal 10en haalt kun je sowieso geen havo hoor.
Er was gister een aflvering met homo's. Mannelijke homo's.quote:
Sexy.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er was gister een aflvering met homo's. Mannelijke homo's.
En je doet nu MBO niveau 1?quote:
Hihihi, giebel, giebel.quote:
Tegenwoordig is het coel om onder elke les een foto te maken en dan op hyves te zetten. Sowieso moet je een album hebben: 'ikke' met allemaaaaal foto's van jezelf.quote:
Oeh, heb jij dat dan ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het coel om onder elke les een foto te maken en dan op hyves te zetten. Sowieso moet je een album hebben: 'ikke' met allemaaaaal foto's van jezelf.
quote:
HA!quote:
Zet een bril op!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het zit vol taalfouten.![]()
[..]
En dit.Chai.
Mistake niv 2, volgend jaar vavo of niv 4.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En je doet nu MBO niveau 1?
Als ze denken dat je havo misschien kunt was je daar noooooooooit terecht gekomen.
Hoezo ben je er zo van overtuigd dat je havo kunt? Ooit een intelligentietest of zo gedaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mistake niv 2, volgend jaar vavo of niv 4.
Heb je nu dan nog wel eten? Of had je gewoon verwacht dat het daar toch wel zou lukken en je niet zou hoeven koken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben helemaal chagrijnig om dat kanker thuisbezorgd.nl![]()
!
Ahww poepie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben helemaal chagrijnig om dat kanker thuisbezorgd.nl![]()
!
Ik heb eigenlijk serieus geen fatsoenlijk etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je nu dan nog wel eten? Of had je gewoon verwacht dat het daar toch wel zou lukken en je niet zou hoeven koken?
BT, het kan nog steeds als je snel bent, ze hebben het nog niet geupdate:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk serieus geen fatsoenlijk etenbestel alsnog wel een fucking pizza.
Ja zoals elke avond. Godverdomme.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahww poepie.Nu moet je nog helemaal koken?
BP, waag het godverdomme eens een slechte grap te maken over de knoflooksaus. I dare you.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Drie heerlijke broodjes shoarma op, overdadig besprenkeld met Calvé knoflooksaus.
Ja ik doe m'n best maar het gaat niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BT, het kan nog steeds als je snel bent, ze hebben het nog niet geupdate:
http://82.94.230.21
Hier moet je heen.
Bij mij gaat het echt fucking snel nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik doe m'n best maar het gaat niet.
Same.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik doe m'n best maar het gaat niet.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij mij gaat het echt fucking snel nu![]()
Als ik je adres wist kon ik voor je bestellen
Zo, nu heb je m'n adres. BETER HOSSEL JE DIE PIZZA VOOR ME!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij mij gaat het echt fucking snel nu![]()
Als ik je adres wist kon ik voor je bestellen
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Chai het volgende:
Ik bedenk net dat ik een pizza had kunnen laten bezorgen bij mijn tante. Bij mij bezorgen ze niet.
Ik ga voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo, nu heb je m'n adres. BETER HOSSEL JE DIE PIZZA VOOR ME!
Fuck you het kan me niks schelen welk geslacht je hebt.quote:
Kan al niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is OWNAGE
Wij geven uw bestelling direct door aan Domino's Pizza. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 035-5234207. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Domino's Pizza gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Domino's Pizza zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Specials] Chicken strippers, cayennesaus, bbq-saus ¤3,99
1x [Specials] Kick'n chicken, cayennesaus, bbq-saus ¤3,99
1x [Ben & jerry's ijs] Caramel chew chew (500ml) ¤6,35
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤14,33
quote:Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is OWNAGE
Wij geven uw bestelling direct door aan Maryo. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 0355254599. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Maryo gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Maryo zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Bier] Heineken (blikje) ¤1,50
1x [Shoarma schotels] Shoarma kebab, salade en frites ¤11,00
Bezorging: 1,50
Totale prijs: ¤14,00
Je had ook even je adres aan mij moeten geven van te voren, dan had ik het ook kunnen proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je dat vantevoren zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had ook even je adres aan mij moeten geven van te voren, dan had ik het ook kunnen proberen.
Sky was eerderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had mij eerst afgemaaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
Sorryy, jongens, hij is 2 minuten geleden ofzo geupdate. Zat wel al in stap 4 bij BT en stap 5 voor Skylark
WAAROM 5 VOOR SKYLARK EN 4 VOOR MIJ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
Sorryy, jongens, hij is 2 minuten geleden ofzo geupdate. Zat wel al in stap 4 bij BT en stap 5 voor Skylark
Ja, jij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je dat vantevoren zeggen!
Omdat ik belangrijker ben. Én: Bro's before ho's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WAAROM 5 VOOR SKYLARK EN 4 VOOR MIJ?
Hij gaf me z'n adres eerder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WAAROM 5 VOOR SKYLARK EN 4 VOOR MIJ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik belangrijker ben. Én: Bro's before ho's.
Ik ben geen ho.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij gaf me z'n adres eerder.
En: bro's before ho's![]()
Ik denk dat jij van heel FoK! het vaakst een (attention) ho' bent genoemd (misschien na Lamon).quote:
Wat kan ik met je adres dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, Lakitu heeft m'n adres nu. Gelukkig verhuis ik toch binnenkort.
Wel volgens de bro code-definitie.quote:
Me een kerstkaart sturen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat kan ik met je adres dan?![]()
[..]
Wel volgens de bro code-definitie.
Aan je zusje.quote:
Nou, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van heel FoK! het vaakst een (attention) ho' bent genoemd (misschien na Lamon).
Die zijn lekker, dat is dan weer een voordeel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben uit pure ellende maar marsepeinen aardappeltjes gaan eten.
Neehoor, testmijniq.nl je zult het niet geloven maar er kwam 119 uit, maar misschien is ie wat simpelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo ben je er zo van overtuigd dat je havo kunt? Ooit een intelligentietest of zo gedaan?
Die op BNN zeker dan.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, testmijniq.nl je zult het niet geloven maar er kwam 119 uit, maar misschien is ie wat simpel
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat phpmystyle het kan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Alsof havo zo moeilijk is.Met een beetje logisch verstand lukt dat al snel.
Ah wat lievv, Bt speelt nog met kinderpoppetjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
En ik heb als Sneeuwwitje figuurtje bij de AH de jager gekregen, DE JAGER WTF. Heb je die uberhaupt ooit gezien in die hele film.
Voor hoeveel maanden betaal je dat dan? Een halfjaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik word echt weggepest door m'n huisgenoten. Ik heb geld betaald voor wat vaste lasten in huis en ik heb ze één maand gebruikt, krijg ik dat niet gedeeltelijk terug. Is goed, dan betaal ik de huislijst ook niet.
Dat je woordenschap nihil is wist ik, maar waarom al die smileys? Zelfs op het vmbo gebeurde dit niet.quote:
Gewoon voor altijd. Wasmachine, koelkast enzovoorts.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor hoeveel maanden betaal je dat dan? Een halfjaar?
We zullen zien, anders gewoon mbo4 en daar is opzich ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat phpmystyle het kan.
Mmm. Wat raar dat je daar überhaupt voor moet betalen. En hoeveel heb je daarvoor neergelegd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon voor altijd. Wasmachine, koelkast enzovoorts.
40 euro ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm. Wat raar dat je daar überhaupt voor moet betalen. En hoeveel heb je daarvoor neergelegd?
Nee maar er staat nog een huislijstrekening van 20 euro van me open, dus ik vroeg of ze dat dan konden verrekenen met dat bedrag, dan heb ik nog 20 euro betaald voor een maand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
Das toch ook niet de moeite om terug te vragen joh. Wel droog dat je binnen 1 maand weer weg gaat trouwens.
quote:Jasper zegt:
IJN KIP IS ER
Tienersletje zegt:
Jasper zegt:
Mijn*
Jasper zegt:
echt kanker
Tienersletje zegt:
eet smakelijk
Tienersletje zegt:
ik nog 40min
Jasper zegt:
ik woon in een straat met voor alleen maar voetgangerspad
Jasper zegt:
dus ik werd opgebeld door die gozer
Jasper zegt:
want hij kon et niet vinden
Jasper zegt:
dus ik naar buiten gelopen
Tienersletje zegt:
Jasper zegt:
stond ie 100m verderop
Jasper zegt:
dus ik hem verteld dat het idd mijn bestelling was
Jasper zegt:
dus toen moest hij eerst meerijden naar mijn huis
Jasper zegt:
terwijl ik lang zijn auto rende
Jasper zegt:
vervolgens motorafzetten en pizza tot aan de deur bezorgen
Tienersletje zegt:
wtf?
Jasper zegt:
waar hij zij: dat wordt dan 14 euro 35
Jasper zegt:
dus ik zeg zo, ja ik heb online al betaald
Jasper zegt:
ah via internet zegt ie, "ja via die actie heb ik besteld"
Jasper zegt:
oke oke ies goed ies goed eet smakelijk
Jasper zegt:
Tienersletje zegt:
Probeer de klok van je pc aan te passenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Hey BT en Skylark, hij doet het opeens wel nu; er staat wel dat het gratis is en alles, maar er staat boven "Het is nog geen 19.00 uur. U kunt nog niet gratis bestellen! Klik hier voor de actievoorwaarden."!
Hoef alleen op OK te drukken. Zal ik het doen of njet?
Koningquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb alsnog gratis kunnen bestellen.
Ja hoor doe maar, anders betaal ik wel gewoon!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Hey BT en Skylark, hij doet het opeens wel nu; er staat wel dat het gratis is en alles, maar er staat boven "Het is nog geen 19.00 uur. U kunt nog niet gratis bestellen! Klik hier voor de actievoorwaarden."!
Hoef alleen op OK te drukken. Zal ik het doen of njet?
Conversatie.quote:
Ik heb net brood gehaald, en afbakbroodjes, en marsepeinen aardappeltjes, en dure kaas, en lekkere hamquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb hier ook nog wel een paar oude sneetjes brood liggen hoor, armoedzaaiers.
Ik ook niet, alleen een pinpas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Wordt lachen als hij geld wil, want ik heb geen geld in huis.
Je lichaam verkocht?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en even patsen met mijn huidige saldo na die bedroevende 13 euro van een paar dagen geleden:
Saldo (¤)
782,41
Jouw bestelling? Eet smakelijkquote:
Nee, dialoog met devviequote:
Ja, zeker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor doe maar, anders betaal ik wel gewoon!
Oke okequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb net brood gehaald, en afbakbroodjes, en marsepeinen aardappeltjes, en dure kaas, en lekkere hamik ben geen armoedzaaier. Maar ik wilde wel gewoon die gratis pizza, dat kun je me niet kwalijk nemen
!
Waarom krijg ik geen eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw bestelling? Eet smakelijk!
Had je mijne nog ingevoerd? En waarom krijg ik dan geen bevestigingsmailtje?
EET SMAKELIJK!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen eet smakelijk
Mijn voorgerecht is al op en het dessert wacht in de vriezer.
Pinpasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, zeker?Moet je wel geld hebben als het misgaat he
Bij mij zei die gozer:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke. Ik ben benieuwd of jullie het ook echt gratis krijgen
.
[me]Ik heb via internet besteld met die ene actie.[/me]quote:Dat wordt dan 14,35
quote:Ah via internet, oke oke ies goed.
Er staat nu:quote:
Smakelijk en nog bedanktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga eten jongens, ik hoop dat het gelukt is BT
Nee geen mailtjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er staat nu:
Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
Misschien heb ik iets te vaak gekliktHeb je een mailtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |