Niet iedereen heeft het budget voor een riante vrijstaande villaquote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie koopt er nu een flat? Zelfs de muren zijn niet eens van jou. En het blijft een soort van duiventil.
Amsterdam Oost (transvaalbuurt)quote:Op zondag 6 september 2009 11:52 schreef Cothen het volgende:
TS: Waar is dit, zou haast zeggen dat het Rotterdam is, maar kan me vergissen.
Ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie koopt er nu een flat? Zelfs de muren zijn niet eens van jou. En het blijft een soort van duiventil.
Maarja jij wilt zeker graag in de stad wonen. Nou veel succes met je flatje
Ik dacht Noorderhavenkadequote:Op zondag 6 september 2009 11:52 schreef Cothen het volgende:
TS: Waar is dit, zou haast zeggen dat het Rotterdam is, maar kan me vergissen.
Waar zeik je over!quote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Echt...quote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Meh, ik doe het alleen om mooie openslaande deuren naar buiten met een frans balkon of een tof dakterrasquote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Echt...Ik zie mezelf later ook wel in een mooi appartement/penthouse wonen hoor. Heeft natuurlijk ook wel wat, dat uitzicht van boven.
Succes met klussen!
Wees blij dat niet iedereen zo denktquote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
En in Den Helder een villaquote:Op zondag 6 september 2009 12:16 schreef Renesite het volgende:
gaaf DA!!! Ik zou graag de onaardige vraag willen stellen quanta kostdanou maar dat zal wellicht een ander persoon wel stellen. Ik weet gewoon dat de appartementjes in Amsterdam superduur zijn voor 60m2, in Groningen koop je er een huis voor met een keer zoveel oppervlakte.
Toch erg gaaf
quote:
quote:
Appartement is nu helemaal leeg aangezien het voorheen huur woningen waren en deze nu gesplitst worden en verkocht worden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gefeliciteerd en succes met klussen.
Hoe wordt de boel nu eigenlijk verwarmd, met gaskachels?
Ja! We zijn druk aan het klussen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |