quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef jeoff het volgende:
Nieuws op de frontpage op maandag: Gewonden bij massale vechtpartij in Schiphol Plaza
Ja ik zou ook maar dinsdag langsgaan ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Roi het volgende:
Ben wel vrij op dinsdag... Misschien ga ik wel ff langs
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja ik zou ook maar dinsdag langsgaan ja.?
Dat was toen ze dit in Parijs deden wel.. Daar werd overigens aardig wat papier gedropt, maar slechts een paar waren daadwerkelijk tickets. Geen idee hoe het met de belasting zit, ik denk dat daar het addertje zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben de gratis kaartjes vaste vertrektijden? En hoe zit het met de luchthavenbelasting?
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef Karina het volgende:
Vliegtickets zijn toch altijd op naam?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik ga denk ik, honkbalknuppel mee en knallen..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hoezo? Zijn veel meer tickets dan ik gedacht had.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef budgetvlieger het volgende:
Als je dit filmpje ziet lijkt het een stuk minder spannend:
Ik kan het filmpje hier niet zien maar niet alle papiertjes die vallen zijn tickets hé..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn veel meer tickets dan ik gedacht had.
Succes, zou eerder een gasmasker meenemen want ik ga een bus traangas meenemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wie is dan de pauper?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef Ps2K het volgende:
Zelfs als ik dood ben wil ik nog niet met EasyJet vliegen. En dit is mooi kut want als die paupers naar Madrid en Rome gaan vliegen kan ik waarschijnlijk geen KLM tickets meer boeken via de zaak.
Ten eerste vliegen ze niet op nieuw zeeland, ten tweede geven ze alleen retourtjes weg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:18 schreef klabbakus het volgende:
Ik lach me ziek als ze enkeltjes Nieuw-Zeeland strooien
Twintig? Serieus? Wat een lachertje dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:30 schreef Thetallguy het volgende:
Ze delen in totaal 20 tickets uit, onderhevig aan beschikbaarheid. Restricties vallen opzich best mee en je mag zelfs 1 tas inchecken p.p.
Kan ie 18 keer naar Rome heen en weer.. jeejquote:Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef MoneyTalks het volgende:
Schijnt dat 1 kerel met een vangnet 18 van de 20 tickets heeft weten te bemachtigen
Is er iemand gegaan dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef FP128 het volgende:
Dus alsik het goed begrijp,heeft niemand van FOK! die daar was iets kunnen bemachtigen. Had je ook wel kunnen weten he, stelletje paupers...
lol iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef FP128 het volgende:
Dus alsik het goed begrijp,heeft niemand van FOK! die daar was iets kunnen bemachtigen. Had je ook wel kunnen weten he, stelletje paupers...
Wie zegt nou dat die man met 18 tickets geen user is...?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef FP128 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |