Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef Kiwijuice het volgende:
woeeehoeee![]()
Ik ben trots hieraan mee te mogen werken
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik had liever gezien dat ik hier nooit had hoeven komen.Maar van de andere kant is het ook wel gezellig.
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
I agree... maar als het dan toch moet, dan maar zo!
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn relatie over is... heb mooie tijden gehad, maar uiteindelijk heeft ze bewezen een harteloos oppervlakkig mens te zijn. Dus klaar drmee..... op naar een nieuwe uitdaging
hahahaha dat vind ik een goeiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TT veranderen naar "De kunst van het vinden van een nieuwe ex" dan maar?
hell yeah!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben mijn ex na gisteren in ieder geval compleet vergeten:D.
Wie wat waar welke ex?
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Hey ga eens werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Iig succes dudequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
ik moet zo een tentamen gaan maken en ik had gister nog even flink moeten leren.. en dat heb ik eigenlijk voor geen meter gedaan![]()
ah well... we zullen zien, kansloos was ik toch al
Ja.quote:
maar we denken iig even niet aan de exenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over in deze reeks
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:32 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
aHH! Ik heb laatst ook bijna tentamen gehaald zonder iets te doen.. (lees: 1 college gevolgd en 1x de HC sheets doorlezen).. had maar 1 MK vraag teveel fout!
Waar gaat t over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |