Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-hoofddoekje.dhtmlquote:Verdonk: over 5 jaar hier allemaal met hoofddoekje
ROTTERDAM - Kamerlid Rita Verdonk slaat wild om zich heen in een interview met HP/De Tijd dat morgen in de winkels ligt. ,,Als wij zo doorgaan in dit land, lopen onze vrouwen, dochters en kleindochters over vijf jaar allemaal met een hoofddoekje'', aldus de oud-minister het interview.
De vrouw achter Trots op Nederland (ToN) gaat verder: ,,Onze waarden en normen, de vrijheid van meningsuiting, de gelijke behandeling van mannen en vrouwen, van homo's en hetero's, die dingen worden bedreigd. We laten in Nederland over ons lopen. Ik zeg: elke boerka is er één teveel. In Engeland is al een zwembad waar vrouwen zonder boerkini niet naar binnen mogen. En dan hoor je vrouwen klagen dat ze vanwege hun hoofddoekje door een werkgever geweigerd worden. Dat is geen discriminatie, dat is het goed recht van een werkgever.''
Ook Nout Willink, president van De Nederlandsche bank, en minister Wouter Bos krijgen er van langs. Verdonk: ,,Willink moet per direct worden ontslagen. Hij heeft grote fouten gemaakt, bij Icesave, bij DSB. En als Wouter Bos na de uitspraken van Pieter Lakeman had gezegd: dit is geen reden om uw geld weg te halen, had DSB misschien nog bestaan. Maar de gevestigde orde richtte zijn pijlen op Scheringa.''
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef isogram het volgende:
We mogen ons voorbereiden op een spraakmakend interview met Rita Verdonk (ToN) in de komende uitgave van HP De Tijd. Het AD bericht er alvast over:
[..]
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-hoofddoekje.dhtml
Ik heb Verdonk in het verleden wel eens op zinnige standpunten en op redelijkheid kunnen betrappen, maar dit komt toch érg over als een wanhopige poging om kiezers af te snoepen van Wilders. Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef Q.E.D. het volgende:
Verdonk is een soldaat van de illuminati. Maar wel een die faalt.
Ja, dat is natuurlijk het hele essentiële punt. Zoiets kunnen ze nooit uitleggen. Derhalve is het gewoon altijd domme schreuwerij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Hexagon het volgende:
Overigens mag Verdonk wel eens haarfijn uitleggen hoe zij denkt dat er een situatie is over 5 jaar dat alle vrouwen met een hoofddoek lopen.
Wie gaat dat op wat voor wijze bereiken? Leg uit Rita!
Ik kan alleen maar concluderen dat verdonk eigenlijk een orthodoxe moslim is, die thuis minimaal twee vrouwen en twee dochters verborgen houdt, waarvan er minstens één (binnenkort) moet bevallen van een tweeling...quote:,,Als wij zo doorgaan in dit land, lopen onze vrouwen, dochters en kleindochters over vijf jaar allemaal met een hoofddoekje'', aldus de oud-minister het interview.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar concluderen dat verdonk eigenlijk een orthodoxe moslim is, die thuis minimaal twee vrouwen en twee dochters verborgen houdt, waarvan er minstens één (binnenkort) moet bevallen van een tweeling...
Bevestigd ook mijn vermoeden dat ze eigenlijk gewoon een vent in een jurk is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar concluderen dat verdonk eigenlijk een orthodoxe moslim is, die thuis minimaal twee vrouwen en twee dochters verborgen houdt, waarvan er minstens één (binnenkort) moet bevallen van een tweeling...
Ik denk dat ze een ministerspost ambieert in kabinet PVV I.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Ringo het volgende:
Welk een profete.Binnen vijf jaar al maar liefst. Wat fijn dat mevrouw Verdonk ons voor dit Grote Gevaar heeft gewaarschuwd. Wat dacht ze, met welk paniekbericht kan ik het PVV-gepeupelte nog wakker schudden?
Dan is ze niet alleen lelijk, maar ook naïef. Wilders zal niet zo'n bazenwijf in het kabinet willen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een ministerspost ambieert in kabinet PVV I.
Geen zetels voor TON dus Rita komt zeker niet in een kabinet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan is ze niet alleen lelijk, maar ook naïef. Wilders zal niet zo'n bazenwijf in het kabinet willen.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef isogram het volgende:
Ik heb Verdonk in het verleden wel eens op zinnige standpunten en op redelijkheid kunnen betrappen, maar dit komt toch érg over als een wanhopige poging om kiezers af te snoepen van Wilders. Wat vinden jullie?
Als minister zou dat prima mogelijk zijn, niet dat ik het verwacht maar dat is wat anders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef HarryP het volgende:
[..]
Geen zetels voor TON dus Rita komt zeker niet in een kabinet.
Nog erger, er zijn waarschijnlijk ook hele volksstammen die dit soort dingen blijven geloven, ook al weerleg je allerlei beweringen met feiten...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Arglist het volgende:
Dit soort berichtgeving maakt mij eigenlijk ook heel verdrietig.
Stel je voor, er zijn mensen die dit ook echt geloven.
Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Tijdens debatten komt ze ook altijd met van dat doorzichtige populisme, waar zelfs een xenofobe havenarbeider nog doorheen kijkt...
Je maakt me nieuwsgierig, vertel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef isogram het volgende:
Ik heb Verdonk in het verleden wel eens op zinnige standpunten en op redelijkheid kunnen betrappen, maar dit komt toch érg over als een wanhopige poging om kiezers af te snoepen van Wilders.
Ik hoorde Verdonk vrij recent op de radio nog zeggen dat ze bepaald gedrag van mensen wil aanpakken, niet een complete religie. Maar de nieuwste uitspraken zijn toch wel vrij direct anti-moslim.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig, vertel.
Bepaald gedrag willen 'aanpakken' is nou ook niet bepaald zinnig of redelijk. Ik heb haar wel meer van dat soort voorstellen horen doen, maar dan weet ze het gedrag niet eens te bepalen, en kan ze ook niet vertellen waar dat 'aanpakken' dan uit bestaat. Dan krijg je van dat gereutel over dat 'we met zijn allen in Nederland gewoon Nederlands moeten praten'. Welnu, daar gaat de overheid niet over, moet daarover ook niet willen gaan, en heeft ook niet de instrumenten om daar iets aan te veranderen. Daar is niks zinnigs of redelijks aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef isogram het volgende:
Ik hoorde Verdonk vrij recent op de radio nog zeggen dat ze bepaald gedrag van mensen wil aanpakken, niet een complete religie.
De wanhoop druipt ervan af. Maar dat neemt niet weg dat er nooit iets in heeft gezeten en het alleen maar stoere buitenkant was.quote:Maar de nieuwste uitspraken zijn toch wel vrij direct anti-moslim.
Dat denkt ze waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Verdonk werkelijk denkt dat <als we zo doorgaan> over vijf jaar allemaal met een hoofddoekje rondlopen. Schat toch in dat het een uitverband gerukte quote is.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef Q.E.D. het volgende:
Verdonk is een soldaat van de illuminati. Maar wel een die faalt.
Nou, die zijn er zat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Arglist het volgende:
Dit soort berichtgeving maakt mij eigenlijk ook heel verdrietig.
Stel je voor, er zijn mensen die dit ook echt geloven.
En dat vind je vervelend? Volgens mij wil links-Nederland toch dat zomin mogelijk mensen op Wilders stemmen, toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef isogram het volgende:
maar dit komt toch érg over als een wanhopige poging om kiezers af te snoepen van Wilders.
quote:
Willink, de beroemde schilder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik vermoed dat Nout Wellink bedoeld wordt.
Volgens mij kwam Verdonk niet met een partijprogram. Alles wat mensen zoals jij vinden is haar programma; politiek 2.0.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat vind je vervelend? Volgens mij wil links-Nederland toch dat zomin mogelijk mensen op Wilders stemmen, toch?
Ik wacht de programma's wel af en bepaal tegen die tijd wie mijn stem krijgt. Ben altijd erg vóór Verdonk geweest, toen ze nog in de VVD zat. Vind Rutte maar een slijmbal en verder naar links kan ik niet.
En ik ga zeker wel stemmen.
En wat wil recht-door-zee-Nederland dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat vind je vervelend? Volgens mij wil links-Nederland toch dat zomin mogelijk mensen op Wilders stemmen, toch?
Oh, ja, dat had ik ook gehoord. Wilde ze niet dat iedereen met een capuchon aangepakt moest worden ofzo? Ik schoot toen spontaan in de lach.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik hoorde Verdonk vrij recent op de radio nog zeggen dat ze bepaald gedrag van mensen wil aanpakken, niet een complete religie. Maar de nieuwste uitspraken zijn toch wel vrij direct anti-moslim.
Achja Fortuyn draaide zijn drol in zijn jonge jaren ook nog linksomquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef LXIV het volgende:
Verdonk is ook een zuivere opportuniste. Toen ze nog dacht dat Links voor eeuwig zou zegevieren was ze volop betrokken bij de extreem-linkse sector. Kijk maar eens op wikipedia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |