quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:29 schreef Achmed112 het volgende:
Wat ik altijd vreemd vind als ik in Jordanië kom dat men juist verschrikkelijke hekel hebben aan Palestijnen
idd ook libanon ja ..jammer dat de hesbollah wat in te mengen heb in dat land anders idd was het een tweede jordanie .mooien meiden daar trouwensquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:27 schreef Achmed112 het volgende:
Libanon en Jordannie zijn erg westers maar ook erg vriendlijk palestijnen vind ik soms een beetje vreemd
"Israel needs a grown-up."quote:
Vreemd zoals in ontworteld en verdreven, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:27 schreef Achmed112 het volgende:
Libanon en Jordannie zijn erg westers maar ook erg vriendlijk palestijnen vind ik soms een beetje vreemd
Nee ik heb geen hekel aan ze sommige Palestijnen in Libanon en Jordannie in gebieden zelf ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef O0tje het volgende:
[..]
Vreemd zoals in ontworteld en verdreven, bedoel je?
Ik vroeg ook helemaal niet of je een hekel aan ze hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:51 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hekel aan ze sommige Palestijnen in Libanon en Jordannie in gebieden zelf ben ik nooit geweest.Maar soms doen ze nogal vreemd moeilijk te beschrijven
neee vreemd in doen en laten . beetje ..quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef O0tje het volgende:
[..]
Vreemd zoals in ontworteld en verdreven, bedoel je?
maar jij weet al te vertellen waarom ze vreemd waren toch ..zo dan weet je het toch al . is een beetje naar de bekende weg vraagen niet ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef O0tje het volgende:
[..]
Ik vroeg ook helemaal niet of je een hekel aan ze hebt.
Zonder beschrijving snap ik je opmerking natuurlijk niet. Dan kun je iedereen wel vreemd vinden.
je waarneming verbaast me: door veel mensen wordt Israel gezien als een wester (en verlicht) baken in een barbaarse en vijandige omgeving. Maar als Jordanië en Libanon ook erg westers en vriendelijk zijn, dan klopt dat beeld dus niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:27 schreef Achmed112 het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
je waarneming verbaast me: door veel mensen wordt Israel gezien als een wester (en verlicht) baken in een barbaarse en vijandige omgeving. Maar als Jordanië en Libanon ook erg westers en vriendelijk zijn, dan klopt dat beeld dus niet.
Ik vind het wel lastig discussiëren, als je me steeds laat raden wat je bedoelt.quote:
Ik heb me in Oost-Jeruzalem lopen verbazen over hoe water werd verspild.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef telavivnick het volgende:
water schaarste in heel israel . wij mogen ook onze tuinen niet sproeien .
het val allemaal wel mee ,
zeker als je neem dat de gemiddelde palie het niet zo nou neem met een was beurd .
en ja Amnesty int. dan weet je al genoeg .
Hoe moet ik reageren op compleet bekrompen opmerkingquote:Op woensdag 18 november 2009 07:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig discussiëren, als je me steeds laat raden wat je bedoelt.
quote:Israel dismisses US anger
JERUSALEM (Reuters) - An aide to Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu on Wednesday dismissed U.S. anger at Israel's approval for new homes in a settlement near Jerusalem, saying it was part of a routine building programme.
Netanyahu seemed keen to contain the fresh dispute with Washington over settlements, ordering cabinet ministers to show restraint after the White House said it was "dismayed" at the plan to build 900 new houses in Gilo.
An official said the order went out after a deputy minister was quoted by an Israeli news website as accusing the United States of "behaving like a bull in a china shop" for objecting to the building plan for an area in the West Bank that Israel sees as part of Jerusalem.
Netanyahu's aide also sent reporters a message calling the building plan "a routine process." He said Netanyahu does not normally review municipal building plans and saw Gilo as "an integral part of Jerusalem."
"Construction in Gilo has taken place regularly for dozens of years and there is nothing new about the current planning and construction," the aide added.
Publication of the government commission's blueprint for Gilo on Tuesday drew sharp rebukes from the Palestinians, joined by Washington, Europe and the United Nations.
Nabil Abu Rdaineh, aide to Palestinian President Mahmoud Abbas, condemned the building plan, saying it "destroys the last chances for the peace process." Abbas has said peace talks can resume only if settlement building stops.
Palestinian peace negotiator Saeb Erekat told an Israeli radio station on Wednesday Netanyahu "has the choice -- settlements or peace" and accused Israel of trying to decide the conflict by building instead of at the negotiating table.
hoe jij dat doet ,, dat is ook het besten denk ik .quote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Hoe moet ik reageren op compleet bekrompen opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |