Die hebben hetzelfde AP bericht overgenomen als nieuws.nl, de Volkskrant, enzovoort.. Wederom hoogwaardige journalistiek wereldwijdquote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Monidique het volgende:
Wat het dan geen aan Gaza gelieerde liefdadigheidsorganisatie, zoals de Jerusalem Post zegt, zou maken, maar een Egyptische, verboden organisatie. Hm... Het eerste klinkt wel smeuiger, natuurlijk.
Zoiets dus... Toch handig dat vertaalbureau Novum dat even één op één overneemt dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Monidique het volgende:
Wat het dan geen aan Gaza gelieerde liefdadigheidsorganisatie, zoals de Jerusalem Post zegt, zou maken, maar een Egyptische, verboden organisatie. Hm... Het eerste klinkt wel smeuiger, natuurlijk.
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef telavivnick het volgende:
er gebeuren raaren dingen in de strook
jaakz .
dingen waar wij zelfs niets van snappen
Die Usama Kahlout die de email geschreven zou hebben is ook niks over te vinden.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:22 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat een actie voor een liefdadigheidsinstelling
Zal ze wel weer meer om de publiciteit te doen zijn, maar kom op zeg...
edit: Trouwens nooit eerder van de "Waad groep" gehoord. Als ik erop google (of op "The Waad group") kom ik slechts dit artikel tegen
A Gaza charity headed by the interior minister of the terrorist Hamas group Usama Kahlout ,Wednesday offered $1.4 million to any Arab citizen of Israel who abducts a soldierquote:Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die Usama Kahlout die de email geschreven zou hebben is ook niks over te vinden.
Sowieso, zo'n bericht basseren op een email die iedereen gestuurd kan hebben. Maar goed Hamas is weer als boeman in het nieuws en liefdadigheidsorganisaties zijn weer zwart gemaakt dus de winst is alweer binnen.
Tja, dat Hebreeuws he. Er staat niet wat er staat!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Monidique het volgende:
het staat in het engels jonge ,,quote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef O0tje het volgende:
[..]
Tja, dat Hebreeuws he. Er staat niet wat er staat!
Dit werpt wel een heel nieuw licht op het begrip discussiëren.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Hoe moet ik reageren op compleet bekrompen opmerking
quote:Israël voert luchtaanvallen uit in Gaza
(Novum/AP) - Israël heeft donderdag luchtaanvallen uitgevoerd op een wapenwerkplaats en twee smokkeltunnels in de zuidelijke Gazastrook. Dat heeft het leger gezegd.
Volgens het leger waren de luchtaanvallen bedoeld als vergelding voor recente raketaanvallen op Israël.
Sinds de Gaza-oorlog van afgelopen winter is het aantal aanvallen op Israëlisch grondgebied zeer sterk afgenomen. Maar volgens Israël worden vis smokkeltunnels onder de Egyptische grens nog steeds wapenonderdelen Gaza binnengeloodst.
Dat is natuurlijk onmogelijk hè.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef telavivnick het volgende:
en zo zou ik wel de keiharden bewijzen willen zien dat het niet zo is .
IDF attacks Gaza arms lab, 2 tunnelsquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk hè.
Nee, natuurlijk kan je niet bewijzen dat je iets niet gedaan hebt. Je kan hooguit (als persoon) soms bewijzen dat je iets niet gedaan kan hebben, maar die vlieger gaat natuurlijk niet op wanneer je het over landen hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef telavivnick het volgende:
[..]
waarom .je kan bewijzen dat je het niet gedaan heb
Het is sowieso dubieus: wat deed Israël ueberhaupt buiten Israëlische wateren? Zouden we het toejuichen als Iran in de Middellandse Zee transporten naar Israël kaapt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat schip wat ze jongsleden hebben geenterd?
Dat zat toch ook vol met wapens, afkomstig (volgens Israel dan) vanuit Iran?
Waar blijven die keiharde bewijzen?
Ik moet bekennen dat ik niet weet waar het schip geenterd is/was. En ja, dat is dan zeker dubieus, maar ja... als je het vermoeden hebt dat een schip wapens bevat waarmee je thuisland beschoten gaat worden dan kan je dat enteren met het risico van een politieke rel als het niet zo is of met veel steun als je kan bewijzen dat het wel zo is. En gezien de politiek die Israel voert is het niet vreemd... voorkomen is beter dan genezen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is sowieso dubieus: wat deed Israël ueberhaupt buiten Israëlische wateren? Zouden we het toejuichen als Iran in de Middellandse Zee transporten naar Israël kaapt?
Dat zou Hamas misschien ook wel denken, maar ik denk dat het kapen van een schip richting Israël in dat geval wel zou worden veroordeeld als piraterij of terrorisme. Er is volgens mij wel een zeer schadelijke dubbele moraal.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet weet waar het schip geenterd is/was. En ja, dat is dan zeker dubieus, maar ja... als je het vermoeden hebt dat een schip wapens bevat waarmee je thuisland beschoten gaat worden dan kan je dat enteren met het risico van een politieke rel als het niet zo is of met veel steun als je kan bewijzen dat het wel zo is. En gezien de politiek die Israel voert is het niet vreemd... voorkomen is beter dan genezen.
Klopt... daarom ben ik ook zo benieuwd wat er nu nog verder van komt. Ik zat op cuba-crisis achtige bewijzen te wachten, maar het kan maar zo zijn dat we d'r niets meer over horenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zou Hamas misschien ook wel denken, maar ik denk dat het kapen van een schip richting Israël in dat geval wel zou worden veroordeeld als piraterij of terrorisme. Er is volgens mij wel een zeer schadelijke dubbele moraal.
Ze zullen denk ik eerst goed waterdicht willen krijgen dat de wapens voor Hezbollah waren: dan hebben ze hard bewijs dat Hezbollah zich niet aan VN Resolutie 1700 houdt.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt... daarom ben ik ook zo benieuwd wat er nu nog verder van komt. Ik zat op cuba-crisis achtige bewijzen te wachten, maar het kan maar zo zijn dat we d'r niets meer over horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |