abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74814308
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Monidique het volgende:
Wat het dan geen aan Gaza gelieerde liefdadigheidsorganisatie, zoals de Jerusalem Post zegt, zou maken, maar een Egyptische, verboden organisatie. Hm... Het eerste klinkt wel smeuiger, natuurlijk.
Die hebben hetzelfde AP bericht overgenomen als nieuws.nl, de Volkskrant, enzovoort.. Wederom hoogwaardige journalistiek wereldwijd
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  woensdag 18 november 2009 @ 13:33:52 #252
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74814328
quote:
Wat het dan geen aan Gaza gelieerde liefdadigheidsorganisatie, zoals de Jerusalem Post zegt, zou maken, maar een Egyptische, verboden organisatie. Hm... Het eerste klinkt wel smeuiger, natuurlijk.
Zoiets dus... Toch handig dat vertaalbureau Novum dat even één op één overneemt dan.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:34:02 #253
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74814333
er gebeuren raaren dingen in de strook
jaakz .
dingen waar wij zelfs niets van snappen
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
  woensdag 18 november 2009 @ 13:35:06 #254
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74814387
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef telavivnick het volgende:
er gebeuren raaren dingen in de strook
jaakz .
dingen waar wij zelfs niets van snappen
Dat geloof ik graag.
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2009 @ 19:01:46 #255
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_74826139
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:22 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Wat een actie voor een liefdadigheidsinstelling
Zal ze wel weer meer om de publiciteit te doen zijn, maar kom op zeg...

edit: Trouwens nooit eerder van de "Waad groep" gehoord. Als ik erop google (of op "The Waad group") kom ik slechts dit artikel tegen
Die Usama Kahlout die de email geschreven zou hebben is ook niks over te vinden.

Sowieso, zo'n bericht basseren op een email die iedereen gestuurd kan hebben. Maar goed Hamas is weer als boeman in het nieuws en liefdadigheidsorganisaties zijn weer zwart gemaakt dus de winst is alweer binnen.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:07:11 #256
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74826343
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die Usama Kahlout die de email geschreven zou hebben is ook niks over te vinden.

Sowieso, zo'n bericht basseren op een email die iedereen gestuurd kan hebben. Maar goed Hamas is weer als boeman in het nieuws en liefdadigheidsorganisaties zijn weer zwart gemaakt dus de winst is alweer binnen.
A Gaza charity headed by the interior minister of the terrorist Hamas group Usama Kahlout ,Wednesday offered $1.4 million to any Arab citizen of Israel who abducts a soldier

interior minister aangezien de hamas niet is erkent .zo ook deze assholl niet snap je .
de wa'ad is de charity van de hamas .

maar dit is niet nieuw hoor, voor jullie denk ik? maar er zijn al velen die geld geven voor een israelish soldaat .door jullie geliefde bendes

[ Bericht 5% gewijzigd door telavivnick op 18-11-2009 19:13:50 ]
pi_74826616
-edit- Nutteloos

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 22-11-2009 18:33:48 ]
pi_74826677
quote:
Tja, dat Hebreeuws he. Er staat niet wat er staat!
  woensdag 18 november 2009 @ 19:16:57 #259
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74826711
=edit- reactie op

[ Bericht 60% gewijzigd door paddy op 22-11-2009 18:34:16 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 19:21:24 #260
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74826881
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef O0tje het volgende:

[..]

Tja, dat Hebreeuws he. Er staat niet wat er staat!
het staat in het engels jonge ,, maar idd dat was niet jou sterkste punt ,zeker nu je het niet kan onderscheiden van hebreeuws.
pi_74836374
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef Achmed112 het volgende:

[..]

Hoe moet ik reageren op compleet bekrompen opmerking
Dit werpt wel een heel nieuw licht op het begrip discussiëren.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 19 november 2009 @ 09:50:26 #262
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74842538
quote:
Israël voert luchtaanvallen uit in Gaza

(Novum/AP) - Israël heeft donderdag luchtaanvallen uitgevoerd op een wapenwerkplaats en twee smokkeltunnels in de zuidelijke Gazastrook. Dat heeft het leger gezegd.

Volgens het leger waren de luchtaanvallen bedoeld als vergelding voor recente raketaanvallen op Israël.

Sinds de Gaza-oorlog van afgelopen winter is het aantal aanvallen op Israëlisch grondgebied zeer sterk afgenomen. Maar volgens Israël worden vis smokkeltunnels onder de Egyptische grens nog steeds wapenonderdelen Gaza binnengeloodst.
pi_74843190
Hoe is het eigenlijk met dat schip wat ze jongsleden hebben geenterd?
Dat zat toch ook vol met wapens, afkomstig (volgens Israel dan) vanuit Iran?
Waar blijven die keiharde bewijzen?
  donderdag 19 november 2009 @ 10:38:55 #264
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74843635
ik dacht gelezen te hebben dat het bewijs etc etc naar de UN was en later bekent zou worden gemaakt .

en zo zou ik wel de keiharden bewijzen willen zien dat het niet zo is .
  donderdag 19 november 2009 @ 10:40:28 #265
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74843677
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef telavivnick het volgende:
en zo zou ik wel de keiharden bewijzen willen zien dat het niet zo is .
Dat is natuurlijk onmogelijk hè.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:49:03 #266
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74843902
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:50 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

IDF attacks Gaza arms lab, 2 tunnels
Strike carried out in response to Qassam rocket fired at western Negev. Palestinians report three people injured
Israel Air Force jets attacked a weapons lab and two arms smuggling tunnel in the southern Gaza Strip on Wednesday night. The Israel Defense Forces reported that the targets were hit and that the planes returned safely to their bases.

Hamas sources told the Reuters news agency that three people had been injured in the strike. Their condition was not reported and it is unclear whether they were involved in fighting in the area.
The attack took place in the Khan Younis area and was carried out in response to the firing of a Qassam rocket at the western Negev on Wednesday morning. The rocket landed in an open area between two communities in the Shaar Hanegev Regional Council. The Color Red alert system was activated before the rocket hit the area. There were no reports of injuries or damage.

On Friday evening, residents of the Sdot Negev and Shaar Hanegev regional councils were forced to take cover after the rocket alert system was activated. A Qassam rocket fired from the Gaza Strip was said to have exploded in an open area, but its landing spot was not located. There were no injuries or damage.
Friday's rocket was launched several hours after Muhammad Wadi, 18, was killed after IDF soldiers opened fire on a group of youngsters suspected of attempting to plant an explosive device along the security fence separating Israel from Hamas-ruled Gaza.
Hamas claimed that the youths were bird hunting and that the Palestinian who was killed did not belong to any terrorist organization.
Another Qassam rocket was fired at Israel early last week. It exploded in an open area west of Sderot, without causing any injuries or damage. According to IDF officials, 15 rockets and mortar shells have been fired at Israel in the past month.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:49:59 #267
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74843922
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onmogelijk hè.

maar in iran en syria zijn geval idd onmogelijk .
ik ben het met je eens sjaakz
  donderdag 19 november 2009 @ 10:54:27 #268
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74844070
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef telavivnick het volgende:

[..]

waarom .je kan bewijzen dat je het niet gedaan heb
Nee, natuurlijk kan je niet bewijzen dat je iets niet gedaan hebt. Je kan hooguit (als persoon) soms bewijzen dat je iets niet gedaan kan hebben, maar die vlieger gaat natuurlijk niet op wanneer je het over landen hebt.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:57:15 #269
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74844171
a zo de bewijzen gaan ook niet op voor de gazza strook en de westbank , dat die helemaal niets doen oke .
ben het dan weer met je eens sjaakz.
we worden nog eens vrienden
pi_74847961
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat schip wat ze jongsleden hebben geenterd?
Dat zat toch ook vol met wapens, afkomstig (volgens Israel dan) vanuit Iran?
Waar blijven die keiharde bewijzen?
Het is sowieso dubieus: wat deed Israël ueberhaupt buiten Israëlische wateren? Zouden we het toejuichen als Iran in de Middellandse Zee transporten naar Israël kaapt?
pi_74848285
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is sowieso dubieus: wat deed Israël ueberhaupt buiten Israëlische wateren? Zouden we het toejuichen als Iran in de Middellandse Zee transporten naar Israël kaapt?
Ik moet bekennen dat ik niet weet waar het schip geenterd is/was. En ja, dat is dan zeker dubieus, maar ja... als je het vermoeden hebt dat een schip wapens bevat waarmee je thuisland beschoten gaat worden dan kan je dat enteren met het risico van een politieke rel als het niet zo is of met veel steun als je kan bewijzen dat het wel zo is. En gezien de politiek die Israel voert is het niet vreemd... voorkomen is beter dan genezen.
pi_74848359
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik niet weet waar het schip geenterd is/was. En ja, dat is dan zeker dubieus, maar ja... als je het vermoeden hebt dat een schip wapens bevat waarmee je thuisland beschoten gaat worden dan kan je dat enteren met het risico van een politieke rel als het niet zo is of met veel steun als je kan bewijzen dat het wel zo is. En gezien de politiek die Israel voert is het niet vreemd... voorkomen is beter dan genezen.
Dat zou Hamas misschien ook wel denken, maar ik denk dat het kapen van een schip richting Israël in dat geval wel zou worden veroordeeld als piraterij of terrorisme. Er is volgens mij wel een zeer schadelijke dubbele moraal.
pi_74848463
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat zou Hamas misschien ook wel denken, maar ik denk dat het kapen van een schip richting Israël in dat geval wel zou worden veroordeeld als piraterij of terrorisme. Er is volgens mij wel een zeer schadelijke dubbele moraal.
Klopt... daarom ben ik ook zo benieuwd wat er nu nog verder van komt. Ik zat op cuba-crisis achtige bewijzen te wachten, maar het kan maar zo zijn dat we d'r niets meer over horen
pi_74848749
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Klopt... daarom ben ik ook zo benieuwd wat er nu nog verder van komt. Ik zat op cuba-crisis achtige bewijzen te wachten, maar het kan maar zo zijn dat we d'r niets meer over horen
Ze zullen denk ik eerst goed waterdicht willen krijgen dat de wapens voor Hezbollah waren: dan hebben ze hard bewijs dat Hezbollah zich niet aan VN Resolutie 1700 houdt.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_74848951
Overigens geloof ik best dat er wapens waren en dat ze bestemd waren voor Hezbollah. Het zou mij althans niet verbazen. (Maar ja, je kunt het ze nauwelijks kwalijk nemen, natuurlijk.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')