Reeds van de muur verwijderd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Bamba het volgende:. Iemand nog een peuter lenen? Inclusief gratis behang
Dr was nog een jack russel in de aanbieding, mss kunnen jullie ruilen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Bamba het volgende:. Iemand nog een peuter lenen? Inclusief gratis behang
Ik denk om die peuter achter te plakkenquote:
Hoe laat mag je je baby halen?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr was nog een jack russel in de aanbieding, mss kunnen jullie ruilen?
Die ballozequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat mag je je baby halen?
Respect voor de balloze jahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die balloze
Ze bellen tussen 13:00 en 14:00, dus we zullen het wel horen.
Meld jij je echt pas in dit topic op pagina 6????????????????quote:
3quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meld jij je echt pas in dit topic op pagina 6????????????????
*envy*quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
Net SMS van mijn ouders. Ze zijn goed aangekomen in Syrië. Daar hebben ze een weekje vakantie, samen met de ouders van een vriendin van me die daar gelegerd zit (Luchtmacht). Ouders kennen elkaar ook goed en dat stel durfde niet alleen ernaartoe (nooit gevlogen etc.)
Mijn ouders waren niet te beroerd hen uit de brand te helpen.![]()
Zo hebben ze vorig jaar ook een stel op sleeptouw genomen naar Brazilië, waar weer een kennis van dat stel woonde. Zijn ze met z'n allen drie weken lang door een persoonlijke gids rondgeleid.
Ik wil ook schijterige vrienden en kennissen!
Maar bijna is toch niet helemaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
oke, dat was doodengBaloe flikkerde bijna van de trap
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meld jij je echt pas in dit topic op pagina 6????????????????
quote:
Nou, het was echt eng. Zn achterpoten gingen 3 tredes naar beneequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar bijna is toch niet helemaal?
Ben je nu alweer terug?
Ik ben weg, pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |