Naam huisdier: Anton
Soort: kat, rode kater
Ras: Europeese Korthaar
lees; gewoon HTK-kat, kort harig
Leeftijd: onbekend
Dierenpaspoort beschikbaar: nee
Gechipt: nee
Gesteriliseerd/Gecastreerd: ben vergeten te kijken
dus die info volgt !Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): onbekend
Datum laatste dierenartsbezoek: onbekend
Reden laatste dierenartsbezoek:Aard van het beestje: absoluut buiten kat, lief/aanhankelijk naar mensen, vreselijke auwehoer (kletst de oren van je kop, en geeft antwoord als je tegen hem praat
kan niet bij andere honden of kattenOmgang met kinderen: kinderen vanaf 4 jaar is geen probleem, jonger onbekend.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): onbekend
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
tenminste daar ga ik vanuit, aangezien hij weken heeft gezworven en gescharreld en nog leeft
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: aan komen lopen
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Hij wil niet in een flat wonen, maar lekker naar buiten
Verdere dingen:Hallo,
Namens mijn nichtje ben ik opzoek naar een nieuw liefdevol huis voor Anton, een aanhankelijke rode kater,
Een paar weken terug kwam de buurvrouw van mn oom aanzetten met een 'aanlopertje', of hij niet bij mn oom kon, want hij peste haar eigen katten de deur uit. Nou heeft mijn oom duiven, en zit dus totaal niet te wachten op een kat
Iets meer dan 2 weken geleden heeft mn nichtje hem meegenomen naar haar huis, waar het niet dat ze in een flat woont...
Prima, tot er een slaapkamerdeur werd vergeten te sluiten, uiteraard de kamer met deur naar balkon...
Afein, het is natuurlijk te raden dat hij (van 4 hoog

) naar beneden is gesprongen, en was daarna spoorloos. Ze zijn direct gaan zoeken maar nergens.
Duidelijk een buitenkat die absoluut niet wenst binnen opgesloten te worden.
Gisteravond toen wij naar de auto liepen zagen we wat roods voorbij schieten dus zijn we er achteraan gegaan en hebben hem gevangen en ja hoor, het was Anton
Dus gelijk goed in zn kladden gegrepen en weer naar boven gebracht, zodat hij niet alsnog onder een auto zou lopen.
Maargoed, eenmaal binnen heeft hij eerst de kittens verrot geslagen, en op de hond gejaagd, en is nu dus al de hele tijd een uitweg aan het zoeken (logisch !)
Dus ik zoek zsm voor Anton een nieuwe bakjesvuller, die woont in een huis met een tuin,
zonder andere katten of honden.Hij is niet als vermist opgegeven door zijn 'originele eigenaren' maar hij is wél opgegeven als gevonden, inmiddels dus ruim 2 weken (en stapels flyers) verder en niemand heeft zich gemeld, hij moet al langer op pad zijn aangezien hij al een tijd leurde bij de buurvrouwAnton verblijft momenteel in omg. Nootdorp, ZH
Hoeven er uiteraard niks voor te hebben, een goed tehuis voor Anton is het enige wat belangrijk is, want dit is echt zo sneu.
Momenteel eet hij huismerk AH brokjes en savonds krijgt hij een bakje natvoer (omdat de andere dit ook krijgen, maar alleen brokjes is ook prima, liever zelfs, of uiteraard vers)
Zogenaamd grappige opmerkingen mag iedereen voor zichzelf houden
Mocht er iemand toevallig mensen kennen in omg. Scheveningen die deze rode kletskous kwijt zijn, graag reageren !![]()
![]()