Mja ze denken dat je alle tijd hebtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
"15 min mevrouw"
Ja hallo, als je gewoon een AFSPRAAK had gemaakt had ik alle tijd. Nu heb ik haast
"wat moet u doen dan?"vraag ik dat soort dingen ook aan jou?
Ik wilde eruit floepen dat ik mn anus moest bleken
Wat een kutvent eej
Valt er niets te regelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar nu kun je ze toch op een dag laten komen dat jij wil? (sorry ik ben dus de woensdagen vrij, jij werkt ws fulltime).
Bij ons valt er niets te regelen bij de huurwoning, bij de koopwoning is woensdag komen geen probleem.
Neequote:
Neuhquote:
Mijn buuf belt ook niemand af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ja hoi. Brief gekregen, jullie willen langskomen? heb je pech, ik benner niet"
Appel ei hier. Maar misschien komt dat ook omdat ik met 9 v/d 10 van die "instanties" al eens gezeik heb gehad
Ik ben niet zo liev
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Maes het volgende:
[..]
NeeZo goedkoop ben ik dan ook weer niet Ik heb wel smaak
Mijn humeur gaat drastisch naar beneden nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ze denken dat je alle tijd hebt
Qwea serieus, je kan dr van over de zeik gaan, je kan ook denken ach ik ben blij dat ik mn nest al uit was, verder heb ik toch een vrije dagindelingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn humeur gaat drastisch naar beneden nu
" ja het gaat 5 min langer duren"
aaaaaaaaaaaaaaaargh
Klopt, dus ik vind het geen groot probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar nu kun je ze toch op een dag laten komen dat jij wil? (sorry ik ben dus de woensdagen vrij, jij werkt ws fulltime).
Bij ons valt er niets te regelen bij de huurwoning, bij de koopwoning is woensdag komen geen probleem.
Ik kan er zo niet tegen als ik wat wil gaan doen, en dat dat mensen mn plannen in de war schoppen. Daar kan ik echt van over de zeik gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea serieus, je kan dr van over de zeik gaan, je kan ook denken ach ik ben blij dat ik mn nest al uit was, verder heb ik toch een vrije dagindeling![]()
Chill, wat is nou ff 20 minuutjes?
Je was toch thuis, als ze een afspraak gemaakt hadden had je er rekening mee moeten houden en was je vast ook gefrustreerd geweest
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt er niets te regelen?Nou, dan komen ze maar mooi voor een dichte deur
Dan moeten ze maar een afspraak maken. Moeten wij ook. Heel simpel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wel wijzen naar de 'instanties' als je CV 't niet doet, of je stroom uitvalt?![]()
Je bent thuis, wat is een half uurtje nou. Tis ff lastig, en slordig dat ze zonder afspraak komen maar maak je niet zo druk
Relaaaaaax, tis toch niet dat je nu niet meer kan gaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan er zo niet tegen als ik wat wil gaan doen, en dat dat mensen mn plannen in de war schoppen. Daar kan ik echt van over de zeik gaanzeker als het onaangekondigd is.
Nee, maar dr staat iemand om me heen te drentelen die uit wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Relaaaaaax, tis toch niet dat je nu niet meer kan gaan?
Je hoeft dr verder vast geen belangrijke afspraken voor mis te lopen vandaag toch?
Chillllllllll
Maar als ze een afspraak maken dan boeit 't je ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar een afspraak maken. Moeten wij ook. Heel simpel.
Ze hoeven zich niet naar mij te schikken. Als ze een blaadje hadden gemaakt met " wij komen dan en dan tussen 14:00 en 18:00" wast prima.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als ze een afspraak maken dan boeit 't je ook niet.
Ik ben met je eens dat het vaak lastig is dat soort dingen, of je echt zo'n tijdsbestek krijgt dat je nog een dag vrij kan nemen ('jaaa we komen tussen 07u en 14u'). Maar aan de andere kant, hoe denk je dat de planning van een onderhoudsbedrijf eruit ziet als ze aan iedereen moeten gaan vragen wanneer die mensen kunnen en zich daar naar gaan schikken?
Je zegt net zelf dit, dus ik weet niet, maar heb niet t idee dat je dan braaf thuis zou zitten wachten en niet zou mokkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hoeven zich niet naar mij te schikken. Als ze een blaadje hadden gemaakt met " wij komen dan en dan tussen 14:00 en 18:00" wast prima.
Nu komen ze onaangekondigd, trekken mn aanrecht overhoop, maken een tering bende van mn keuken en dat terwijl ik fucking weg wil.
En opruimen ho maar
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ja hoi. Brief gekregen, jullie willen langskomen? heb je pech, ik benner niet"
Appel ei hier. Maar misschien komt dat ook omdat ik met 9 v/d 10 van die "instanties" al eens gezeik heb gehad
Ik ben niet zo liev
ja hallo, als ik een afspraak heb, wat ik zelden heb, dan ben ik er ook niet nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dit, dus ik weet niet, maar heb niet t idee dat je dan braaf thuis zou zitten wachten en niet zou mokken![]()
[..]
Meestal kunnen de mensen die voor de uitvoering zorgen er ook niet zo veel aan doen dat de organisatie kut is. Die doen ook maar gewoon wat ze opgedragen is. Deze man daarentegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
"15 min mevrouw"
Ja hallo, als je gewoon een AFSPRAAK had gemaakt had ik alle tijd. Nu heb ik haast
"wat moet u doen dan?"vraag ik dat soort dingen ook aan jou?
Ik wilde eruit floepen dat ik mn anus moest bleken
Wat een kutvent eej
Nou hehe, loop t dr maar weer ff af al die stress, kind tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja hallo, als ik een afspraak heb, wat ik zelden heb, dan ben ik er ook niet nee.
Kerel is weg, ikke lopen
Nou zo vreselijk was het niet toch. Kwartiertje klopte aardigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja hallo, als ik een afspraak heb, wat ik zelden heb, dan ben ik er ook niet nee.
Kerel is weg, ikke lopen
Reeds van de muur verwijderd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Bamba het volgende:. Iemand nog een peuter lenen? Inclusief gratis behang
Dr was nog een jack russel in de aanbieding, mss kunnen jullie ruilen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Bamba het volgende:. Iemand nog een peuter lenen? Inclusief gratis behang
Ik denk om die peuter achter te plakkenquote:
Hoe laat mag je je baby halen?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr was nog een jack russel in de aanbieding, mss kunnen jullie ruilen?
Die ballozequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat mag je je baby halen?
Respect voor de balloze jahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die balloze
Ze bellen tussen 13:00 en 14:00, dus we zullen het wel horen.
Meld jij je echt pas in dit topic op pagina 6????????????????quote:
3quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meld jij je echt pas in dit topic op pagina 6????????????????
*envy*quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
Net SMS van mijn ouders. Ze zijn goed aangekomen in Syrië. Daar hebben ze een weekje vakantie, samen met de ouders van een vriendin van me die daar gelegerd zit (Luchtmacht). Ouders kennen elkaar ook goed en dat stel durfde niet alleen ernaartoe (nooit gevlogen etc.)
Mijn ouders waren niet te beroerd hen uit de brand te helpen.![]()
Zo hebben ze vorig jaar ook een stel op sleeptouw genomen naar Brazilië, waar weer een kennis van dat stel woonde. Zijn ze met z'n allen drie weken lang door een persoonlijke gids rondgeleid.
Ik wil ook schijterige vrienden en kennissen!
Maar bijna is toch niet helemaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
oke, dat was doodengBaloe flikkerde bijna van de trap
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meld jij je echt pas in dit topic op pagina 6????????????????
quote:
Nou, het was echt eng. Zn achterpoten gingen 3 tredes naar beneequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar bijna is toch niet helemaal?
Ben je nu alweer terug?
Ik ben weg, pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |