Die reactie van lovequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, hij waait met alle winden mee en heeft altijd wel smoesjes om iets niet te doen.
En dit gaat niet alleen over die hond, maar zo heb ik tig topics van hem gelezen en niet alleen op Fok!.
Dat niet helemaal 100% valt wel mee, hij heeft alleen niet echt een goed voorbeeld qua ouders gok ik.
En daarbij issie vreselijk naief.
Maar goed...ik had het topic beter niet kunnen kicken geloof ik
Geloof me...is geen actquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Qwea het volgende:
Wie zegt trouwens dattie debiel is. Blijkt het straks een act te zijn
Nou jaaaaa, uit het niets. Hij ging ook al niet naar de dierenarts hè, had steeds weer een nieuw smoesje om niet te gaan. Dan heeft ie misschien niet gezegd "nee man, t is me veel te duur" maar zo kweek je ook weinig goodwill natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Dit word er gezegd:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij zegt nergens dat hij het (te) veel geld vind, en dan komt die bash gewoon uit het niets, en als er dan op reageert word gaat ze nóg sarcastischer lopen doen
Anders wel een erg goeie.quote:
Precies. Ik noem een briljante kloon ; honingdropjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders wel een erg goeie.
Je weet het niet, je hebt mensen die zoveel tijd en werk in een kloon stoppen![]()
Z'n history is wel echt te '' om waar te zijn eigenlijk
Ik weet het wel Ll...tis jammer dat die youtube-filmpjes ooit verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders wel een erg goeie.
Je weet het niet, je hebt mensen die zoveel tijd en werk in een kloon stoppen![]()
Z'n history is wel echt te '' om waar te zijn eigenlijk
Tjah das ook zo, ik las het topic nu pas ff vluchtig, dus ken de hele voorgeschiedenis niet. Die post als reactie op z'n voorgaande post vond ik gewoon een beetje too much. Maar het blijkt dus sowieso al raar beestje te zijn, wat er dan ook aan mankeert en hoe 'echt' dat isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou jaaaaa, uit het niets. Hij ging ook al niet naar de dierenarts hè, had steeds weer een nieuw smoesje om niet te gaan. Dan heeft ie misschien niet gezegd "nee man, t is me veel te duur" maar zo kweek je ook weinig goodwill natuurlijk.
Verder zijn we het allemaal wel eens dat de reactie iets anders had gekund me dunkt.
we hebben t wel over een kind he. nouja ook net 18 jarigequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou jaaaaa, uit het niets. Hij ging ook al niet naar de dierenarts hè, had steeds weer een nieuw smoesje om niet te gaan. Dan heeft ie misschien niet gezegd "nee man, t is me veel te duur" maar zo kweek je ook weinig goodwill natuurlijk.
Verder zijn we het allemaal wel eens dat de reactie iets anders had gekund me dunkt.
Bijna 19...dat noem ik geen kindquote:
Hij is 19, komaan zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hebben t wel over een kind he. nouja ook net 18 jarige
althans, zo komt ie wel over, en nog thuiswonend
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Men, mijn gehandicapte zusje van 18 heeft meer verstand.
En jij snel ninja-editen toen je dat zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna 19...dat noem ik geen kind![]()
Elisa is ff op bezoek geweest in het andere topic
Ik had al willen editten vlak nadat ik het had gepost, maar toen was er alweer op gereageerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij snel ninja-editen toen je dat zeg
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ze in het vervolg de hele situatie iets netter afhandelen, en niet zo lang wachten en de mensenmedicijnen in de kast laten staan. Maar other than that, helemaal te gek gaaf dat je naar de da bent geweest
Kut, had hem net toch maar aangepast. Ik ben geen ninjaquote:
Ninja edit beats ninja quotequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kut, had hem net toch maar aangepast. Ik ben geen ninja
Wat weet jij ervan, je bent nog maar een kindquote:
*proest*quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat weet jij ervan, je bent nog maar een kind
Die is waarschijnlijk WEL opgevoedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is 19, komaan zegQwea is 20, ik 21
Men, mijn gehandicapte zusje van 18 heeft meer verstand.
Hij is nog fout ook zie ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat weet jij ervan, je bent nog maar een kind
Maar heeft on the other hand wel meer dan één handicap.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk WEL opgevoed
Omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is nog fout ook zie ik
Het moest zijn ninja quote beats ninja edit
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens![]()
Voortaan wat eerder gaan, scheelt je wellicht wat kosten ook voor als de toestand erger word of je naar een weekend/nacht-dokter moet![]()
En anders gewoon nog een keyboardje/piano'tje extra verkopen helaas
NEE!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
Had je Corine nu nog gemailed, Q?
Schrobben, kreng!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE!
Ben ik te lui voor. Beer blijft op zn brokken
Hij heeft wel net carnibest in zn kong gehad, en nu zit het ook in de vloerbedekking
Laat het wel opdrogen en dan peuter ik het er straks wel uitquote:
Hè bah, dat laat resten achterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat het wel opdrogen en dan peuter ik het er straks wel uit
Ja...quote:
Verschrikkelijk hèquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...
Vooral deop het laatst maakte het extra zoetsappig
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat het wel opdrogen en dan peuter ik het er straks wel uit
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]als je niet weet waar t over gaat, klinkt t best smerig
Dat is tenminste onverteerd voer. Ik kon vanochtend stront ruimen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE!
Ben ik te lui voor. Beer blijft op zn brokken
Hij heeft wel net carnibest in zn kong gehad, en nu zit het ook in de vloerbedekking
Hè ja, lijkt me leuk. Graag!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
Hey jongens! Mn hond hoest!
Zal ik er ff een filmpje van maken?
Kan even duren hoor, mn internet is aan het kuttenquote:
Oh, geeft niets. We hebben immers alle tijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan even duren hoor, mn internet is aan het kutten
ooh gelukkig. Tis denk ook niet zo erg hoor! Hij al alweer 3 min stil!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, geeft niets. We hebben immers alle tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |