[X360] CoD4 Modern Warfare # 5quote:[b]Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Sharpdressedman het volgende:[/b
Goed idee, er is toch een MW topic
noobs zijn juist erg welkom, dan lijk ik namelijk iets beterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
graag gedaan, want wat verwacht je van een noob, die nu met engelse kids zit op gescheept
Erger dan Nova kan het niet hoor. Die schoot op alles wat bewoogquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
noobs zijn juist erg welkom, dan lijk ik namelijk iets beter
ik kom over het algemeen wel aardig mee... maar sta bijv niet elk potje in de top 3 ofzo.... Merk wel dat het sinds 2 weken ineens veel beter gaat, zal komen doordat alle omgevingen nu echt bekend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Erger dan Nova kan het niet hoor. Die schoot op alles wat bewoog
Oefening baart kunst man, gewoon blijven oefenen.
ik waande mezelf in de achter wijken van irak, en vocht voor me levenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Erger dan Nova kan het niet hoor. Die schoot op alles wat bewoog
Oefening baart kunst man, gewoon blijven oefenen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik waande mezelf in de achter wijken van irak, en vocht voor me leven.
maar zal de handleiding lezen wat de bedoeling is
Begin maar heel simpel met het neerschieten van mensen die andere pakjes aanhebben dan jijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik waande mezelf in de achter wijken van irak, en vocht voor me leven.
maar zal de handleiding lezen wat de bedoeling is
Ik wou dat ook uitleggen maar hij snapte het niet echtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Begin maar heel simpel met het neerschieten van mensen die andere pakjes aanhebben dan jij
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wou dat ook uitleggen maar hij snapte het niet echt
Enige wat ik weet is dat een vriend van me hem toch wel koopt dus ik speel hem daar welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Wat weet ik eigenlijk weinig over Bioshock 2. Enige wat ik weet is dat ik em koop.Der is nog niet zoveel info over toch?
Ik speel vanavond weer, dus als je uitleg moet dan hoor ik hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
leger groen is dus niet de enige kleur in het spel.
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/76&ch=1&sd=0?ep=76&ch=1&sd=0quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Wat weet ik eigenlijk weinig over Bioshock 2. Enige wat ik weet is dat ik em koop.Der is nog niet zoveel info over toch?
Auw. Zit op me werk en kan het filmpje niet zien, maar waarom is je enthousiame getemperd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/76&ch=1&sd=0?ep=76&ch=1&sd=0
Mijn enthousiasme is na het zien van de beelden wel gauw getemperd.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe vanaaf ook wel mee met een potje CoD4 als jullie nog eens gaan klooien
Als je met OP;DR een keer een member nodig hebt, hit me with a PM!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe vanaaf ook wel mee met een potje CoD4 als jullie nog eens gaan klooien
Even een break van Forza 3 nemen![]()
En OF:DR ben ik ook even beu, kom zo snel niet langs een specifiek stukje en heb er ook niet zo'n zin meer in.
Doe je vanavond ook mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je met OP;DR een keer een member nodig hebt, hit me with a PM!
En we klooien niet aan in COD4, we slachten hele clans
Moet je bij gamehubs bestellen is daar niet zo duur.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef Rossdale het volgende:
Tot een uurtje of 9 heb ik sowieso tijd![]()
Daarna weet ik het nog niet
Al zit ik er aan te denken om zo Borderlands toch maar even te gaan halen
Decisions, decisions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |