quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon bij de jostieband dat is ongeveer hetzelfde en dan mag je nog echt optreden ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok! Games sponsering achterop en spelen maar![]()
Nee AQuila, we willen niet bij jouw bandje komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon bij de jostieband dat is ongeveer hetzelfde en dan mag je nog echt optreden ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie bril heb jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben je goed, ik niet namelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Edwinuss het volgende:
Wie doen er vanavond weer mee met COD4?
Modern Warfare ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
November is stiekem een drukke/dure maand geworden.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, Modern Warfare niet.quote:
Gelukkig is L4D 2 dat niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, Modern Warfare niet.
Lijkt me meer van hetzelfde. Deze overhypte game laat ik aan me voorbij gaan.
Jij kan het zeggen, jij hebt de ervaringquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valve vertrouw ik blind.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Edwinuss het volgende:
Jij kan het zeggen, jij hebt de ervaring
Infinity Wardquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valve vertrouw ik blind.![]()
![]()
Activision daarentegen.
Je bent traag Edquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij kan het zeggen, jij hebt de ervaring
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent traag Ed![]()
Je past er zo tussen
lig eraan wat er kapot is, als je cpu of je gpu door gebrand zijn dan krijg je gelijk een nieuwe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
hoe zit het tegenwoordig eigenlijk, repareren ze uberhaupt nog consoles of krijg je gewoon standaard met een paar dagen een nieuwe 360 door je brievenbus ?
Ik ben niet goed, maar zal kijken of ik tijd kan vinden ergens in de kastquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef teunkneus het volgende:
Geen problemen met rare accenten enzooooo?
Ik weet niet of ik het extra geld er wel voor hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef teunkneus het volgende:
Ook besteld?
Straks ff flink gamertag's uitwisselen, want die nacht van de release ga ik denk ik meteen de hele nacht door, mits tentamen rooster het toelaat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat denk ik toch wel de game van het jaar worden!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, Modern Warfare niet.
Lijkt me meer van hetzelfde. Deze overhypte game laat ik aan me voorbij gaan.
idd. kneuzenkermisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso muziekgames in het algemeen.
Beste uitvinding sinds de paperclip.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso muziekgames in het algemeen.
voor de producenten om de makke schapen uit te knijpen ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beste uitvinding sinds de paperclip.
Aha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor de producenten om de makke schapen uit te knijpen ja.
Waarom is het dan niks? En kom niet met het argument dat je beter zelf muziek kan makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor de producenten om de makke schapen uit te knijpen ja.
vet! video werkt alleen nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://connectedconsoles.(...)ore-controversy-.cfm
dit gaat leuk worden in USA
het zijn van die belachelijk simpele spellen. en er zijn er zoveel van tegenwoordig, allemaal met uitbreidingen enzo. wordt er helemaal gek van. tis bijna t zelfde als dance dance revolution e.d., vroeger was dat gewoon gay maar tegenwoordig is zoiets hip.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom is het dan niks? En kom niet met het argument dat je beter zelf muziek kan maken
Het zijn vaak de simpele spellen die het leukste zijn. En zo heel simpel is het niet, probeer Guitar Hero maar eens op expert te spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het zijn van die belachelijk simpele spellen. en er zijn er zoveel van tegenwoordig, allemaal met uitbreidingen enzo. wordt er helemaal gek van. tis bijna t zelfde als dance dance revolution e.d., vroeger was dat gewoon gay maar tegenwoordig is zoiets hip.
http://gamehubs.com/xbox-(...)wide-compatible.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wes, paas me eens een goede (lees: goedkope) adres voor een Xbox Live jaarabo.
ThanQ.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://gamehubs.com/xbox-(...)wide-compatible.html
http://maximuscards.com/
jawel. heb t namelijk over t concept.quote:
Verzuurde mongool dus, aha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel. heb t namelijk over t concept.
ik vind muziekgames, achievements/trophies en uitbreidingen waarvoor je moet betalen de grootste kutdingen uit de hedendaagse gamesindustrie
hehe, die muziekgames heb ik net uitgelegd. achievements slaan nergens op, vroeger kreeg je een geheim level of extra wapen of wat dan ook ipv een achievement. en al die achievements die je sowieso wel haalt slaan ook nergens op. waarom zit die shit in games? je speelt toch niet om het aan anderen te laten zien maar voor je eigen plezier?quote:
2e punt is gewoon snel geld verdienen, wordt te veel gedaan deze gen. Achievements zijn ook voor jezelf en aan andere te laten zien ja, zo van, kijk ik heb deze achievement gehaald en jij niet, AH HA AH HA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe, die muziekgames heb ik net uitgelegd. achievements slaan nergens op, vroeger kreeg je een geheim level of extra wapen of wat dan ook ipv een achievement. en al die achievements die je sowieso wel haalt slaan ook nergens op. waarom zit die shit in games? je speelt toch niet om het aan anderen te laten zien maar voor je eigen plezier?
en die uitbreidingen kunnen wel goed zijn natuurlijk, maar soms zie binnen een paar weken al nieuwe maps e.d. die je kunt kopen, stop dat gewoon in eerste instantie in het spel!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef KneusTeun het volgende:
FF een tvp met me oude en herstelde account. mijn dank gaat uit naar remlof
Hoi Piepeloiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag een Xbox Elite!
Hoi dus!
welkom bij de grootste gangbang van nedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoi dus!
Danke schonquote:Guten Tag,
unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel verschickt!
Artikel von
Amazon.de (verkauft durch Amazon EU S.a.r.L.):
1 DJ Hero Bundle EUR 69,95 1 EUR 69,95
Versendet mit TNT_PARCEL_NL
Hoiiiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoi dus!
Bedankt dnovaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
welkom bij de grootste gangbang van ned
p.s
mijn doos is aan
Waren geweldige potjesquote:[b]Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef KneusTeun het volgende:[/b
Maar waren net wel mooie potjes!
Accent is primaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Ik ben niet goed, maar zal kijken of ik tijd kan vinden ergens in de kast
Geen problemen met rare accenten enzooooo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bedankt dnova4 airstrikes door me neus geboort met team kills!!! that must be some kind of a record
![]()
Goed idee, er is toch een MW topic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waren geweldige potjes![]()
We moeten maar even een apart topic aanmaken om mensen uit de nodigen ofzo, want daar zitten ze hier ook niet echt op te wachten denk ik.
graag gedaan, want wat verwacht je van een noob, die nu met engelse kids zit op gescheeptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bedankt dnova4 airstrikes door me neus geboort met team kills!!! that must be some kind of a record
![]()
[X360] CoD4 Modern Warfare # 5quote:[b]Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Sharpdressedman het volgende:[/b
Goed idee, er is toch een MW topic
noobs zijn juist erg welkom, dan lijk ik namelijk iets beterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
graag gedaan, want wat verwacht je van een noob, die nu met engelse kids zit op gescheept
Erger dan Nova kan het niet hoor. Die schoot op alles wat bewoogquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
noobs zijn juist erg welkom, dan lijk ik namelijk iets beter
ik kom over het algemeen wel aardig mee... maar sta bijv niet elk potje in de top 3 ofzo.... Merk wel dat het sinds 2 weken ineens veel beter gaat, zal komen doordat alle omgevingen nu echt bekend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Erger dan Nova kan het niet hoor. Die schoot op alles wat bewoog
Oefening baart kunst man, gewoon blijven oefenen.
ik waande mezelf in de achter wijken van irak, en vocht voor me levenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Erger dan Nova kan het niet hoor. Die schoot op alles wat bewoog
Oefening baart kunst man, gewoon blijven oefenen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik waande mezelf in de achter wijken van irak, en vocht voor me leven.
maar zal de handleiding lezen wat de bedoeling is
Begin maar heel simpel met het neerschieten van mensen die andere pakjes aanhebben dan jijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik waande mezelf in de achter wijken van irak, en vocht voor me leven.
maar zal de handleiding lezen wat de bedoeling is
Ik wou dat ook uitleggen maar hij snapte het niet echtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Begin maar heel simpel met het neerschieten van mensen die andere pakjes aanhebben dan jij
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wou dat ook uitleggen maar hij snapte het niet echt
Enige wat ik weet is dat een vriend van me hem toch wel koopt dus ik speel hem daar welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Wat weet ik eigenlijk weinig over Bioshock 2. Enige wat ik weet is dat ik em koop.Der is nog niet zoveel info over toch?
Ik speel vanavond weer, dus als je uitleg moet dan hoor ik hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
leger groen is dus niet de enige kleur in het spel.
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/76&ch=1&sd=0?ep=76&ch=1&sd=0quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Wat weet ik eigenlijk weinig over Bioshock 2. Enige wat ik weet is dat ik em koop.Der is nog niet zoveel info over toch?
Auw. Zit op me werk en kan het filmpje niet zien, maar waarom is je enthousiame getemperd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/76&ch=1&sd=0?ep=76&ch=1&sd=0
Mijn enthousiasme is na het zien van de beelden wel gauw getemperd.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe vanaaf ook wel mee met een potje CoD4 als jullie nog eens gaan klooien
Als je met OP;DR een keer een member nodig hebt, hit me with a PM!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe vanaaf ook wel mee met een potje CoD4 als jullie nog eens gaan klooien
Even een break van Forza 3 nemen![]()
En OF:DR ben ik ook even beu, kom zo snel niet langs een specifiek stukje en heb er ook niet zo'n zin meer in.
Doe je vanavond ook mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je met OP;DR een keer een member nodig hebt, hit me with a PM!
En we klooien niet aan in COD4, we slachten hele clans
Moet je bij gamehubs bestellen is daar niet zo duur.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef Rossdale het volgende:
Tot een uurtje of 9 heb ik sowieso tijd![]()
Daarna weet ik het nog niet
Al zit ik er aan te denken om zo Borderlands toch maar even te gaan halen
Decisions, decisions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |