Je durft het hier toch ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik durf gewoon niet met die mensen te praten.. wtf
Puala..quote:
Iedereen heeft daar de missie om met elkaar te daten. De sfeer ligt anders. ^^ bovendien was ik ook eerst schuw toen ik op fok! kwam.quote:
Ik denk gewoon ff wat drinken en daarna keiharde sex. Simpel.quote:
ok, thanks voor het regelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon ff wat drinken en daarna keiharde sex. Simpel.
Boksquote:
Oh, jazeker welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je zit toch weleens achter je comuter? Of alleen op stage?
Je moet juist doen alsof je weinig tijd hebt en een gehaast druk sociaal leven hebt! Niet teveel aandacht dus!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, jazeker wel
Maar als ik met iemand praat geef ik daar liever alle aandacht aan.
Oeh, dat ga ik maar even doen denk ik!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:43 schreef jna het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/
Vanavond gratis eten voor de hele SC!
Vanavond niet thuis.... maar dan nog bezorgen ze daar ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:43 schreef jna het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/
Vanavond gratis eten voor de hele SC!
Waar the fuck woon jij dat ze daar niet bezorgen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanavond niet thuis.... maar dan nog bezorgen ze daar ook niet.
Ze hebben die actie echt onderschat
Hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Waar the fuck woon jij dat ze daar niet bezorgen?
Geen idee, aangezien ze niet bezorgen heb ik me daar verder totaal niet mee bezig gehoudenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef L.no het volgende:
waar kan je zien waar je lid moet worden van de nieuwsbrief (want dat moet je hebben als je mee wilt doen aan die actie)?
Dus als je het gaat bestellen op die bepaalde tijd kan je gewoon bestellen op de normale manier, maar dan hoef je niet te betalen?
Ik ben niet zo bekend met online bestellen.
Nja, zitten hier wel enkele pizzariaatjes, maar die zitten daar dus blijkbaar niet bij aangeslotenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
*jna ziet gat in de markt. Bezorgen in Friesland
Als je je adres enzo moet invullen heb je aanvink-vakje waar je je kan aanmelden voor de nieuwsbriefquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef L.no het volgende:
waar kan je zien waar je lid moet worden van de nieuwsbrief (want dat moet je hebben als je mee wilt doen aan die actie)?
Dus als je het gaat bestellen op die bepaalde tijd kan je gewoon bestellen op de normale manier, maar dan hoef je niet te betalen?
Ik ben niet zo bekend met online bestellen.
* AMDB ziet alleen een gatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
*jna ziet gat in de markt. Bezorgen in Friesland
Liever een gat dan een stadquote:
Echt niet!quote:
dankje ^^quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef jna het volgende:
[..]
Als je je adres enzo moet invullen heb je aanvink-vakje waar je je kan aanmelden voor de nieuwsbrief
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:03 schreef AMDB het volgende:
* AMDB gaat stiekem in Noorwegen studeren, in een gedeelte met nog minder mensen waarschijnlijk![]()
Dat maakt daar niks uit, buitenlandse steden zijn veel tofferquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is wel een stad! (25.000 inwoners) Maar er woont natuurlijk geen hond in de buurt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
maar dikke kans dat om 18.59 die hele site er uit ligt
Op de radio? Waar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef L.no het volgende:
Godver, ik moet nu altijd aan AMDB denken als ik Arctic Monkeys - cornerstone op de radio hoor.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
Doe mij maar een dorpje ipv een stad..
Oh ik weet het antwoord al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:10 schreef L.no het volgende:
[..]dat lijkt me ook ja.
Oja, moet je op dat mometn bestellen of kan je van te voren bestellen op die tijdstip?
Nog steeds niet? pff..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah Kink, dat verklaart het. Nummer is nog niet uit nml.
Göteborgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef AMDB het volgende:
Vind dat wel meevallen hoor. Ik vind zelf veel NL steden ook heel erg mooi en toffer dan buitenlandse steden.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
Doe mij maar een dorpje ipv een stad..
Waar in Noorwegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Echt niet!
* AMDB gaat stiekem in Noorwegen studeren, in een gedeelte met nog minder mensen waarschijnlijk![]()
"in de buurt van" Trondheimquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil naar Molde toe.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=molde+noorwegen&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.712586,9.832764&ie=UTF8&hq=&hnear=Molde,+M%C3%B8re+og+Romsdal,+Noorwegen&z=10
stad ftwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij in een stad woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |