* lacht paula dr ex uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien lag het dan aan de seks uberhaubt dat ik daar niets aan vond
INTERNETZ ARE BAD, MMKAY?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen goed argument. Die vent is écht koppig
QFT!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen die met slechte seks zitten maar er niks van durven te zeggen en achteraf pas gaan klagenSeks kan alleen goed worden als je er over durft te praten.
Ja, dat ga ik denk ik doen. Hij kan niet boos blijven als hij lekkere pizza voor zijn neus ziet.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen die met slechte seks zitten maar er niks van durven te zeggen en achteraf pas gaan klagenSeks kan alleen goed worden als je er over durft te praten.
Euhm. Ik hoop niet dat dit op mij slaat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Nouja, je reactie net was wel een beetje zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm. Ik hoop niet dat dit op mij slaat?
Ik heb het echt aangekaart in mijn relatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nouja, je reactie net was wel een beetje zo.
* AMDB hoort iedereen in de SC denken: "Wie was wie in de relatie en waarom durf ik dat niet te vragen?"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het echt aangekaart in mijn relatie. *toch de quote maar aangepast, omdat ik zo'n goede jongen ben*
Herkenbaar.. (en nee, ik heb het niet over mijn exen)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
* AMDB hoort iedereen in de SC denken: "Wie was wie in de relatie en waarom durf ik dat niet te vragen?"![]()
Je hebt een punt hoor PaulaOpmerking is ook een beetje in het algemeen, zijn ook veel vrouwen die er over zeuren en zelf niks aan kaarten of gewoon stiekem zelf een zoutzak zijn.
Hmm. Ach, die dingen laten we maar aan de verbeelding over he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
* AMDB hoort iedereen in de SC denken: "Wie was wie in de relatie en waarom durf ik dat niet te vragen?"![]()
Je hebt een punt hoor PaulaOpmerking is ook een beetje in het algemeen, zijn ook veel vrouwen die er over zeuren en zelf niks aan kaarten of gewoon stiekem zelf een zoutzak zijn.
Dat kan je toch wel indenken wie wie wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Suspicious...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Herkenbaar.. (en nee, ik heb het niet over mijn exen)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel indenken wie wie was
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |