abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74104636
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef zovty het volgende:

[..]

Neen. Je krijgt die baan niet. Wedden?
FYI; ik heb al een keer gesolliciteerd bij de politie en kwam de hele selectieprocedure door. 2 jaartjes op straat, nog een trajectje voor hoofdagent, en dan op naar de ME

Het is dat het zo slecht betaalde, anders had ik het met liefde gedaan. Lijkt me heerlijk, om zulke figuren aan te kunnen spreken op dat parasitaire gedrag
pi_74104642
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, WONINGNOOD, HONGER, SYMPATHIEK, ONDERHOUD, RESTAURATIE, BOZE SPECULANTEN, VIEZE KAPITALISTEN.

En zo gaat het grammofoonplaatje maar door, hersenloos volk Dat kon je 40 jaar geleden roepen, nu is het te triest voor woorden om zo te raaskallen anno 2009
Precies, en al die viezo alto's hier die het goed zitten te praten en roepen dat ze niet gewelddadig zijn enzo
pi_74104643
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik zet er een krat pils op (hertog-Jan, goedkope shit moet ik niet). Wedden dat je m niet krijgt?
Stuur maar op, zie hierboven. Wil je de papieren zien?
pi_74104660
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zie je wel, Hersenloos volk zoekt Hersenloos volk.
Je bent op zoek naar krakers even dom en hersenloos als jezelf?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_74104668
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef zatoichi het volgende:
netzoals al die tering dance liefhebbers. MEt zijn allen op dancevalley een beetje zuipen en vooral heel veel drugsgebruiken, maar werken ho maar.

Vervolgens krijgen ze een keer een overdosis, en wie moet er voor de kosten opdraaien? Juist ja de belastingbetaler!
op danceliefhebbers.

Overigens rockers zijn net zo erg, en dan heb ik het nog niet eens over die blowende reggae gasten...
Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen niet. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
pi_74104697
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zie je wel, Hersenloos volk zoekt Hersenloos volk.
Krakers staan altijd nog veel hoger dan dat tokkie volk dat bij de ME rondloopt en geilt op 'mensen in elkaar slaan'.

En dan niet huilen als je dalijk door een bom je arm verliest he
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74104706
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen niet. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
Ik kwoot m zelf even want ik vind het een mooie post.
pi_74104729
quote:

[..]

Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
En terecht dat je een boete krijgt. Levensgevaarlijk, dat fietsen zonder licht. Daarnaast heb je ook geen verlichting in je gekraakte woning, dus een ongeluk zit in een klein hoekje. Je zou dankbaar moeten zijn dat de politieagenten je willen wijzen op het potentiele gevaar

Hulde aan de agenten
pi_74104741
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:

[..]

Krakers staan altijd nog veel hoger dan dat tokkie volk dat bij de ME rondloopt en geilt op 'mensen in elkaar slaan'.

Bom?
Van die vredelievende krakertjes toch niet zeker? Die doen nog geen vlieg kwaad?
pi_74104765
God dit topic wordt met de post sneuer

Kraken goedpraten Ja, vroeger was het enigszins nobel en begrijpelijk, tegenwoordig is het een economische wanprestatie.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74104790
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:

Kraken goedpraten Ja, vroeger was het enigszins nobel en begrijpelijk, tegenwoordig is het een economische wanprestatie.
En het maar niet willen snappen hé die figuurtjes

Ook gewoon goedpraten dat je een baan en inkomen hebt en dan alsnog gaat kraken
pi_74104797
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat denken ze zelf misschien, maar iedereen weet dat iemand met een fatsoenlijke baan al die krakers pwnen in hun kontje. ME-ers dus ook Wel leuk geprobeerd hoor, en ik snap dat in jouw wereldje de krakers geweldig zijn, maar de rest van de maatschappij is ze natuurlijk liever kwijt dan rijk. Gelukkig is het vanaf 1 januari zover
quote:
Ah gossie, daar gaat je argumentatie dat een gebouw onderhouden wordt door dat krakerstuig; ze beschadigen liever het gebouw dan dat ze het op moeten geven. Zoals gezegd; ook dat krakerstuig is niks anders dan egoistisch, lui, vies en gevaarlijk. Deportatie naar een eiland ver weg van hier is de enige manier om dat tuig een beetje normaal te kunnen lozen.
pi_74104815
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:

Joh ik lach me kapot om die gastjes van een jaar of 19, 20, die zo gehersenspoeld zijn dat ze zo kunnen raaskallen
pi_74104822
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het erge is nog, hier in Nijmegen, als er dan zo'n ontruiming is dat dan blijkt wat voor een teringbende men ervan gemaakt heeft.

En heel gek dat de overlast door drugs daarna uit zo'n straat weg is. Vreemd
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74104823
quote:

[..]

maar die werken wel! betalen veel meer belasting dan de meeste mensen in Nederland en die paar parkeerboetes maken relatief gezien geen fuck uit. Krakers en ander werkschuw tuig brengen de staat alleen maar overlast en als ze iets moeten betalen dan is de staat de boosdoener.
pi_74104842
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zijn nog de meest trieste van allemaal
pi_74104868
De samenleving is de gewelddadige figuren hier ook liever kwijt dan rijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_74104872
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Joh ik lach me kapot om die gastjes van een jaar of 19, 20, die zo gehersenspoeld zijn dat ze zo kunnen raaskallen
Dat is het mooie, het zijn allemaal van die lui die nog braaf bij pappie en mammie wonen ofzo, en dan wel heul stoer het opnemen voor de krakers, want ze luisteren vast lekkere alternatieve muziek en krakers zijn vet cool want die zijn ultiem alto en tegen de gevestigde orde
pi_74104896
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef zatoichi het volgende:
netzoals al die tering dance liefhebbers. MEt zijn allen op dancevalley een beetje zuipen en vooral heel veel drugsgebruiken, maar werken ho maar.

Vervolgens krijgen ze een keer een overdosis, en wie moet er voor de kosten opdraaien? Juist ja de belastingbetaler!
op danceliefhebbers.

Overigens rockers zijn net zo erg, en dan heb ik het nog niet eens over die blowende reggae gasten...
ja de hele wereld is fout
die tering drugsgebruikers waar jij het over hebt werken over het algemeen wel doordeweeks en van de gespaarde centjes kopen ze drugs en gaan ze naar rockconcerten en dance-evenementen. Tickets kosten immers als gauw een eurootje of vijftig
pi_74104927
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

Opel
pi_74104940
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat denken ze zelf misschien, maar iedereen weet dat iemand met een fatsoenlijke baan al die krakers pwnen in hun kontje. ME-ers dus ook Wel leuk geprobeerd hoor, en ik snap dat in jouw wereldje de krakers geweldig zijn, maar de rest van de maatschappij is ze natuurlijk liever kwijt dan rijk. Gelukkig is het vanaf 1 januari zover
[..]

Ah gossie, daar gaat je argumentatie dat een gebouw onderhouden wordt door dat krakerstuig; ze beschadigen liever het gebouw dan dat ze het op moeten geven. Zoals gezegd; ook dat krakerstuig is niks anders dan egoistisch, lui, vies en gevaarlijk. Deportatie naar een eiland ver weg van hier is de enige manier om dat tuig een beetje normaal te kunnen lozen.

Ik heb nergens beweert dat krakers hun panden zo goed onderhouden, ik vind jouw gewoon zo zielig, met je stijve pik achter je bureautje als je al denkt aan je stoere baan bij de ME ( ).

Pak liever eens die Marokkanen aan, die kosten de staat veel meer geld, of zijn jullie daar weer te bang en politiek correct voor?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74104969
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Misan het volgende:

[..]

Opel

Das hét krakerslogo
pi_74104984
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweert dat krakers hun panden zo goed onderhouden, ik vind jouw gewoon zo zielig, met je stijve pik achter je bureautje als je al denkt aan je stoere baan bij de ME ( ).

Pak liever eens die Marokkanen aan, die kosten de staat veel meer geld, of zijn jullie daar weer te bang en politiek correct voor?
Neuh daar zitten ook hoop rotte appels tussen. Maar das een andere discussie.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:18:04 #149
81894 godigita
Trollercoaster
pi_74104992
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:55 schreef error_404 het volgende:

[..]

Als ze daadwerkelijk in het wereldje zit, weet ze exact over wie ik het heb en wie de investeerder is
Geen idee. Ik zit niet in 'het wereldje'. Daar heb ik geen zin in, tijd voor, en ook niet genoeg kennis van allllllle rechten en plichten die je als kraker hebt noch zin om me daarin te verdiepen. Want in tegenstelling tot de hier heersende overtuiging, is succesvol kraken zo makkelijk nog niet. Wat iedereen wel of niet doet zal me een worst wezen, als die lui in bovengenoemd voorbeeld een oprotpremie accepteren, en het pand niet verlaten als het bestemmingsplan goed is en het netjes wordt opgeknapt, om woonruimte(of andersoorts bestemming welke nog enig nut heeft voor de samenleving)in te maken(wat ik betwijfel), dan zijn ze fout bezig. En? Dus?

Wat ik wel graag zie is enige weerstand tegen de 'gevestigde orde', die lang zo rooskleurig niet is. Mensen wanen zich over het algemeen iets te beschermd en veilig in het 'sociale vangnet', hebben een hoop verwachtingen en eisen, klagen desalniettemin over al het geld dat ze ervoor moeten neertellen en vergeten bovenal even hoe al die voorzieningen zijn ontstaan. Echt niet door achterover te leunen, en zonder morren te doen wat er gezegd werd, ja te knikken en te vertrouwen op de regering of wat dan ook. Daar is voor gevochten, net zoals voor alle rechten die we nu hebben. En ik zie niet in waarom dat nu ineens niet meer nodig is. Er zijn nog genoeg zaken die beter kunnen of, moeten, en die op een laag vuurtje ergens onderop de lijst-van-aanpak staan, als dat ooit al gebeurt. Dus, als er mensen zijn met de drive om er wat beters van te maken en een methode zien om dat te doen, more power to them. En kom nou niet weer aanzetten met, 'ja maar die en die deed dat en dat en en en '. Dat zal allemaal best, maar dan zijn er nog steeds voor die persoon 2 anderen die niet zoveel negatieve aandacht trekken, en een wat nobeler doel voor ogen hebben. En dan ben ik blij.
pi_74105004
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef Agiath het volgende:

[..]

O god, gaan we nu de aandacht weghalen bij de krakerts? Nou prima hoor, ik zou net zo hard die marrokanen aan willen pakken die overlast veroorzaken, het jammere is alleen dat zij WEL belasting betalen, WEL een baan hebben, WEL een huurhuis hebben en daar voor betalen, dus tja, daar doe je dan zo weinig aan he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')