FYI; ik heb al een keer gesolliciteerd bij de politie en kwam de hele selectieprocedure door. 2 jaartjes op straat, nog een trajectje voor hoofdagent, en dan op naar de MEquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Je krijgt die baan niet. Wedden?
Precies, en al die viezo alto's hier die het goed zitten te praten en roepen dat ze niet gewelddadig zijn enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, WONINGNOOD, HONGER, SYMPATHIEK, ONDERHOUD, RESTAURATIE, BOZE SPECULANTEN, VIEZE KAPITALISTEN.En zo gaat het grammofoonplaatje maar door, hersenloos volk
Dat kon je 40 jaar geleden roepen, nu is het te triest voor woorden om zo te raaskallen anno 2009
Stuur maar op, zie hierboven. Wil je de papieren zien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zet er een krat pils op (hertog-Jan, goedkope shit moet ik niet). Wedden dat je m niet krijgt?
Je bent op zoek naar krakers even dom en hersenloos als jezelf?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je wel, Hersenloos volk zoekt Hersenloos volk.
Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen niet. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef zatoichi het volgende:
netzoals al die tering dance liefhebbers. MEt zijn allen op dancevalley een beetje zuipen en vooral heel veel drugsgebruiken, maar werken ho maar.
Vervolgens krijgen ze een keer een overdosis, en wie moet er voor de kosten opdraaien? Juist ja de belastingbetaler!op danceliefhebbers.
Overigens rockers zijn net zo erg, en dan heb ik het nog niet eens over die blowende reggae gasten...
Krakers staan altijd nog veel hoger dan dat tokkie volk dat bij de ME rondloopt en geilt op 'mensen in elkaar slaan'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je wel, Hersenloos volk zoekt Hersenloos volk.
Ik kwoot m zelf even want ik vind het een mooie post.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen niet. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
En terecht dat je een boete krijgt. Levensgevaarlijk, dat fietsen zonder licht. Daarnaast heb je ook geen verlichting in je gekraakte woning, dus een ongeluk zit in een klein hoekje. Je zou dankbaar moeten zijn dat de politieagenten je willen wijzen op het potentiele gevaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
Bom?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Krakers staan altijd nog veel hoger dan dat tokkie volk dat bij de ME rondloopt en geilt op 'mensen in elkaar slaan'.
En dan niet huilen als je dalijk door een bom je arm verliest he
En het maar niet willen snappen hé die figuurtjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
God dit topic wordt met de post sneuer![]()
Kraken goedpratenJa, vroeger was het enigszins nobel en begrijpelijk, tegenwoordig is het een economische wanprestatie.
Dat denken ze zelf misschien, maar iedereen weet dat iemand met een fatsoenlijke baan al die krakers pwnen in hun kontje. ME-ers dus ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Krakers staan altijd nog veel hoger dan dat tokkie volk dat bij de ME rondloopt en geilt op 'mensen in elkaar slaan'.
Ah gossie, daar gaat je argumentatie dat een gebouw onderhouden wordt door dat krakerstuig; ze beschadigen liever het gebouw dan dat ze het op moeten geven. Zoals gezegd; ook dat krakerstuig is niks anders dan egoistisch, lui, vies en gevaarlijk. Deportatie naar een eiland ver weg van hier is de enige manier om dat tuig een beetje normaal te kunnen lozen.quote:En dan niet huilen als je dalijk door een bom je arm verliest he
Joh ik lach me kapot om die gastjes van een jaar of 19, 20, die zo gehersenspoeld zijn dat ze zo kunnen raaskallenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
God dit topic wordt met de post sneuer![]()
Kraken goedpratenJa, vroeger was het enigszins nobel en begrijpelijk, tegenwoordig is het een economische wanprestatie.
Het erge is nog, hier in Nijmegen, als er dan zo'n ontruiming is dat dan blijkt wat voor een teringbende men ervan gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het maar niet willen snappen hé die figuurtjes
Ook gewoon goedpraten dat je een baan en inkomen hebt en dan alsnog gaat kraken![]()
maar die werken wel! betalen veel meer belasting dan de meeste mensen in Nederland en die paar parkeerboetes maken relatief gezien geen fuck uit. Krakers en ander werkschuw tuig brengen de staat alleen maar overlast en als ze iets moeten betalen dan is de staat de boosdoener.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen niet. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
Dat zijn nog de meest trieste van allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het maar niet willen snappen hé die figuurtjes
Ook gewoon goedpraten dat je een baan en inkomen hebt en dan alsnog gaat kraken![]()
Dat is het mooie, het zijn allemaal van die lui die nog braaf bij pappie en mammie wonen ofzo, en dan wel heul stoer het opnemen voor de krakers, want ze luisteren vast lekkere alternatieve muziek en krakers zijn vet cool want die zijn ultiem alto en tegen de gevestigde ordequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh ik lach me kapot om die gastjes van een jaar of 19, 20, die zo gehersenspoeld zijn dat ze zo kunnen raaskallen
ja de hele wereld is foutquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef zatoichi het volgende:
netzoals al die tering dance liefhebbers. MEt zijn allen op dancevalley een beetje zuipen en vooral heel veel drugsgebruiken, maar werken ho maar.
Vervolgens krijgen ze een keer een overdosis, en wie moet er voor de kosten opdraaien? Juist ja de belastingbetaler!op danceliefhebbers.
Overigens rockers zijn net zo erg, en dan heb ik het nog niet eens over die blowende reggae gasten...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat denken ze zelf misschien, maar iedereen weet dat iemand met een fatsoenlijke baan al die krakers pwnen in hun kontje. ME-ers dus ookWel leuk geprobeerd hoor, en ik snap dat in jouw wereldje de krakers geweldig zijn, maar de rest van de maatschappij is ze natuurlijk liever kwijt dan rijk. Gelukkig is het vanaf 1 januari zover
[..]
Ah gossie, daar gaat je argumentatie dat een gebouw onderhouden wordt door dat krakerstuig; ze beschadigen liever het gebouw dan dat ze het op moeten geven. Zoals gezegd; ook dat krakerstuig is niks anders dan egoistisch, lui, vies en gevaarlijk. Deportatie naar een eiland ver weg van hier is de enige manier om dat tuig een beetje normaal te kunnen lozen.
Neuh daar zitten ook hoop rotte appels tussen. Maar das een andere discussie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweert dat krakers hun panden zo goed onderhouden, ik vind jouw gewoon zo zielig, met je stijve pik achter je bureautje als je al denkt aan je stoere baan bij de ME ().
Pak liever eens die Marokkanen aan, die kosten de staat veel meer geld, of zijn jullie daar weer te bang en politiek correct voor?
Geen idee. Ik zit niet in 'het wereldje'. Daar heb ik geen zin in, tijd voor, en ook niet genoeg kennis van allllllle rechten en plichten die je als kraker hebt noch zin om me daarin te verdiepen. Want in tegenstelling tot de hier heersende overtuiging, is succesvol kraken zo makkelijk nog niet. Wat iedereen wel of niet doet zal me een worst wezen, als die lui in bovengenoemd voorbeeld een oprotpremie accepteren, en het pand niet verlaten als het bestemmingsplan goed is en het netjes wordt opgeknapt, om woonruimte(of andersoorts bestemming welke nog enig nut heeft voor de samenleving)in te maken(wat ik betwijfel), dan zijn ze fout bezig. En? Dus?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:55 schreef error_404 het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk in het wereldje zit, weet ze exact over wie ik het heb en wie de investeerder is
O god, gaan we nu de aandacht weghalen bij de krakerts? Nou prima hoor, ik zou net zo hard die marrokanen aan willen pakken die overlast veroorzaken, het jammere is alleen dat zij WEL belasting betalen, WEL een baan hebben, WEL een huurhuis hebben en daar voor betalen, dus tja, daar doe je dan zo weinig aan he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweert dat krakers hun panden zo goed onderhouden, ik vind jouw gewoon zo zielig, met je stijve pik achter je bureautje als je al denkt aan je stoere baan bij de ME ().
Pak liever eens die Marokkanen aan, die kosten de staat veel meer geld, of zijn jullie daar weer te bang en politiek correct voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |