abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:48:18 #101
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74104142
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef godigita het volgende:
[knip]
Weet je uberhaupt wel hoe het kraken van een pand gaat? Als het 'volgens het boekje' gaat, kun je je er gewoon inschrijven. Dacht jij dat alle krakers officieel dak- en thuisloos zijn? Die staan ingeschreven bij de gemeente, en hebben zelfs een bankrekening. Met pinpas En ook wel eens werk!
Bij mij in de buurt staat ook een prachtig oud pand, het was tot voor kort gekraakt. De krakers bleken allemaal een of andere rechtenstudie gedaan te hebben en wilden zeker niet zomaar weg.
De investeerder die het had gekocht wilde het in oude sluister herstellen en geheel restaureren.

De krakers hadden er allemaal geen zin in en weigerden weg te gaan. Om uiteindelijk een jarenlang slepend proces uit de weg te gaan, heeft de investeerder besloten de krakers uit te kopen. Per kraker is een bedrag van 10.000 euro oprotpremie betaald; met meerdan 10 krakers dus een investering van meer dan een ton.
Moraal van het verhaal; de krakers van tegenwoordig zijn helemaal niet de idealisten die het vroeger waren, maar in essentie net zo fout of gehaaid als wat zij zelf als "foute investeerders" bestempelen.

Lullige is dat ze de volgende dag een ander pand in de wijk hadden gekraakt
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:50:10 #102
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_74104200
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Agiath het volgende:
Krakers

TS is een kortzichtige nerd
dat dus.

Alle krakers of een kam scheren
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_74104258
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

hihi, ik proef afgunst. Jaloers dat er mensen een manier hebben gevonden om goedkoper te leven dan de doorsnee 'hardwerkende Nederlander'?
Maar niet voor lang meer, nog even en dan mogen we de knieschijfjes van die uitzuigers die zichzelf 'kraker' noemen kapot slaan

* Scorpie knuppel pakt!
pi_74104277
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ja, want een auto is hetzelfde als een huis
Nee, maar de achterliggende logica is wel hetzelfde.

Daarnaast hebben zowel een auto als huis een dak + verwarming. En er zijn huizen die kunnen rijden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_74104281
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:48 schreef error_404 het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt staat ook een prachtig oud pand, het was tot voor kort gekraakt. De krakers bleken allemaal een of andere rechtenstudie gedaan te hebben en wilden zeker niet zomaar weg.
De investeerder die het had gekocht wilde het in oude sluister herstellen en geheel restaureren.

De krakers hadden er allemaal geen zin in en weigerden weg te gaan. Om uiteindelijk een jarenlang slepend proces uit de weg te gaan, heeft de investeerder besloten de krakers uit te kopen. Per kraker is een bedrag van 10.000 euro oprotpremie betaald; met meerdan 10 krakers dus een investering van meer dan een ton.
Moraal van het verhaal; de krakers van tegenwoordig zijn helemaal niet de idealisten die het vroeger waren, maar in essentie net zo fout of gehaaid als wat zij zelf als "foute investeerders" bestempelen.

Lullige is dat ze de volgende dag een ander pand in de wijk hadden gekraakt
Wedden dat godigita dit als hoax gaat bestempelen? In haar bekrompen wereldje zijn krakers Helden met een hoofdletter H, en zijn ze totaal niet hebzuchtig
pi_74104314
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar niet voor lang meer, nog even en dan mogen we de knieschijfjes van die uitzuigers die zichzelf 'kraker' noemen kapot slaan

* Scorpie knuppel pakt!
Volgens mij mag je dat dan nog steeds niet. En als je je zo verheven voelt boven krakers waarom wil je dan wel iets banaals als geweld gebruiken?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_74104318
Het lijkt me zo lekker he, als je dan zo`n ME-er bent, en er staat zo`n vieze kraker voor je neus, en dan krijg je het bevel om het zooitje te ontruimen, lijkt me echt super om die doodsangst in de ogen van die kraker te zien
Hup, knuppeltje eroverheen en weg met die lui!
pi_74104335
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Volgens mij mag je dat dan nog steeds niet. En als je je zo verheven voelt boven krakers waarom wil je dan wel iets banaals als geweld gebruiken?
!!!

Vuur moet je met vuur bestrijden, of wou je nu echt met droge ogen gaan beweren dat krakers zulke lieve mensen zijn, die niet met katapulten schieten, of speren gooien, of vallen zetten? !!!!!!!!!

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2009 10:55:46 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:55:59 #109
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74104346
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wedden dat godigita dit als hoax gaat bestempelen? In haar bekrompen wereldje zijn krakers Helden met een hoofdletter H, en zijn ze totaal niet hebzuchtig
Als ze daadwerkelijk in het wereldje zit, weet ze exact over wie ik het heb en wie de investeerder is
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74104352
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:50 schreef Maringo het volgende:

[..]

dat dus.

Alle krakers of een kam scheren
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo gewelddadig, maar feit blijft dat er tegenwoordig gewoon géén legitieme reden meer is om te kraken. En het wellicht nóg laakbaarder is dat je gewoon gaat kraken terwijl je inkomen hebt en alle andere zaken wel legaal regelt. Ik ga toch ook geen auto jatten omdat ik het wel kan betalen maar gewoon niet wil
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:56:49 #111
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_74104368
Stond gisteren op Fok...

Op 0:35 een of andere Spaanse mongool die vind dat krakke doer moet gon... Dat hele filmpje is sowieso tenenkrommend.

Zoek een huis, een baan en ga je eens wassen, met die klitten in je vieze haar.
pi_74104382
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Het lijkt me zo lekker he, als je dan zo`n ME-er bent, en er staat zo`n vieze kraker voor je neus, en dan krijg je het bevel om het zooitje te ontruimen, lijkt me echt super om die doodsangst in de ogen van die kraker te zien
Hup, knuppeltje eroverheen en weg met die lui!
Solliciteer bij de pliesie en zeg bij je motivatie wat je hierboven verteld. Denk je dat je die baan krijgt?
pi_74104424
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Solliciteer bij de pliesie en zeg bij je motivatie wat je hierboven verteld. Denk je dat je die baan krijgt?
Ik weet het wel zeker dat ik die baan krijg, mag ik eindelijk gelegaliseerd uitvreters eruit trappen
pi_74104445
Dat lijkt me ook heerlijk ja. Met z'n alle op een rijtje en dan 'weapons free' en dan met je M60 dat hele zooitje ongeregeld hardhandig even op hun plek zetten
pi_74104451
Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren
pi_74104462
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo gewelddadig, maar feit blijft dat er tegenwoordig gewoon géén legitieme reden meer is om te kraken. En het wellicht nóg laakbaarder is dat je gewoon gaat kraken terwijl je inkomen hebt en alle andere zaken wel legaal regelt. Ik ga toch ook geen auto jatten omdat ik het wel kan betalen maar gewoon niet wil
Ja maar, ja maar, WONINGNOOD, HONGER, SYMPATHIEK, ONDERHOUD, RESTAURATIE, BOZE SPECULANTEN, VIEZE KAPITALISTEN.

En zo gaat het grammofoonplaatje maar door, hersenloos volk Dat kon je 40 jaar geleden roepen, nu is het te triest voor woorden om zo te raaskallen anno 2009
pi_74104508
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker dat ik die baan krijg, mag ik eindelijk gelegaliseerd uitvreters eruit trappen
Ik hoop echt dat je verminkt raakt door 1 of andere gare boobytrap, omdat je als eerste halsoverkop zo'n huis binnenstapt. En dan al die krakers lachen !
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:02:16 #118
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_74104525
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, WONINGNOOD, HONGER, SYMPATHIEK, ONDERHOUD, RESTAURATIE, BOZE SPECULANTEN, VIEZE KAPITALISTEN.

En zo gaat het grammofoonplaatje maar door, hersenloos volk Dat kon je 40 jaar geleden roepen, nu is het te triest voor woorden om zo te raaskallen anno 2009
Je vergeet PLEK VOOR KUNSTENAARS! Als je kunst niets opbrengt, heeft het geen bestaansrecht -> kun je er niet van leven -> zoek iets anders. Ga dan niet op iemand anders vastgoed parasiteren, met je roze hanekam.
pi_74104531
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je doelen willen behalen over de rug van mensen die wel hun best doen om de economie op peil te houden .!!
Door die speculanten zitten we nu in de economische shit vrind, we hebben ze 20 miljard gegeven. Dan mogen we daar wel een leegstaand huisje voor terug pakken ist niet?
quote:
Dat luie tuig zouden ze niet eens stemrecht moeten geven, nutteloos lam volk.
Wat voegen ze nou toe aan de maatschappij eigenlijk ?
Net zoveel als bejaarden. Moeten we je oma ook maar kapot maken? (mag ik 'r dan eerst in d'r aarsje bonken )
pi_74104536
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je verminkt raakt door 1 of andere gare boobytrap, omdat je als eerste halsoverkop zo'n huis binnenstapt. En dan al die krakers lachen !
Ja maar, krakers waren toch niet gewelddadig?
pi_74104550
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar, krakers waren toch niet gewelddadig?
Iets met uitlokking
pi_74104561
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef dubidub het volgende:

[..]

Je vergeet PLEK VOOR KUNSTENAARS! Als je kunst niets opbrengt, heeft het geen bestaansrecht -> kun je er niet van leven -> zoek iets anders. Ga dan niet op iemand anders vastgoed parasiteren, met je roze hanekam.
Van Gogh had dus ook geen bestaansrecht? Hij raakte zn plaatjes aan de straatstenen niet kwijt.
pi_74104574
quote:

[..]

Neen. Je krijgt die baan niet. Wedden?
pi_74104600
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef Agiath het volgende:

[..]

Iets met uitlokking
Zie je wel, Hersenloos volk zoekt Hersenloos volk.
pi_74104610
quote:

[..]

Ik zet er een krat pils op (hertog-Jan, goedkope shit moet ik niet). Wedden dat je m niet krijgt?
pi_74104636
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef zovty het volgende:

[..]

Neen. Je krijgt die baan niet. Wedden?
FYI; ik heb al een keer gesolliciteerd bij de politie en kwam de hele selectieprocedure door. 2 jaartjes op straat, nog een trajectje voor hoofdagent, en dan op naar de ME

Het is dat het zo slecht betaalde, anders had ik het met liefde gedaan. Lijkt me heerlijk, om zulke figuren aan te kunnen spreken op dat parasitaire gedrag
pi_74104642
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies, en al die viezo alto's hier die het goed zitten te praten en roepen dat ze niet gewelddadig zijn enzo
pi_74104643
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik zet er een krat pils op (hertog-Jan, goedkope shit moet ik niet). Wedden dat je m niet krijgt?
Stuur maar op, zie hierboven. Wil je de papieren zien?
pi_74104660
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent op zoek naar krakers even dom en hersenloos als jezelf?
pi_74104668
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef zatoichi het volgende:
netzoals al die tering dance liefhebbers. MEt zijn allen op dancevalley een beetje zuipen en vooral heel veel drugsgebruiken, maar werken ho maar.

Vervolgens krijgen ze een keer een overdosis, en wie moet er voor de kosten opdraaien? Juist ja de belastingbetaler!
op danceliefhebbers.

Overigens rockers zijn net zo erg, en dan heb ik het nog niet eens over die blowende reggae gasten...
Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen niet. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
pi_74104697
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Krakers staan altijd nog veel hoger dan dat tokkie volk dat bij de ME rondloopt en geilt op 'mensen in elkaar slaan'.

En dan niet huilen als je dalijk door een bom je arm verliest he
pi_74104706
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen niet. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
Ik kwoot m zelf even want ik vind het een mooie post.
pi_74104729
quote:

[..]

Vergeet die poenerige dikdoeners die met hun 3e maitresse in het concert gebouw dikke sigaren in kutjes lopen te proppen. Vet grijsharig volgevreten tuig doet niks anders dan parkeerboetes opsparen maar betalen homaar want ze kennen alemaal wel een mannetje in het gemeentehuis die bonnen verscheurt, en als ik een keer rond 6 uur 's avonds naar huis fiets kan ik een boete krijgen voor rijden zonder licht.
En terecht dat je een boete krijgt. Levensgevaarlijk, dat fietsen zonder licht. Daarnaast heb je ook geen verlichting in je gekraakte woning, dus een ongeluk zit in een klein hoekje. Je zou dankbaar moeten zijn dat de politieagenten je willen wijzen op het potentiele gevaar

Hulde aan de agenten
pi_74104741
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:

[..]

Krakers staan altijd nog veel hoger dan dat tokkie volk dat bij de ME rondloopt en geilt op 'mensen in elkaar slaan'.

Bom?
Van die vredelievende krakertjes toch niet zeker? Die doen nog geen vlieg kwaad?
pi_74104765
God dit topic wordt met de post sneuer

Kraken goedpraten Ja, vroeger was het enigszins nobel en begrijpelijk, tegenwoordig is het een economische wanprestatie.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74104790
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:

Kraken goedpraten Ja, vroeger was het enigszins nobel en begrijpelijk, tegenwoordig is het een economische wanprestatie.
En het maar niet willen snappen hé die figuurtjes

Ook gewoon goedpraten dat je een baan en inkomen hebt en dan alsnog gaat kraken
pi_74104797
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat denken ze zelf misschien, maar iedereen weet dat iemand met een fatsoenlijke baan al die krakers pwnen in hun kontje. ME-ers dus ook Wel leuk geprobeerd hoor, en ik snap dat in jouw wereldje de krakers geweldig zijn, maar de rest van de maatschappij is ze natuurlijk liever kwijt dan rijk. Gelukkig is het vanaf 1 januari zover
quote:
Ah gossie, daar gaat je argumentatie dat een gebouw onderhouden wordt door dat krakerstuig; ze beschadigen liever het gebouw dan dat ze het op moeten geven. Zoals gezegd; ook dat krakerstuig is niks anders dan egoistisch, lui, vies en gevaarlijk. Deportatie naar een eiland ver weg van hier is de enige manier om dat tuig een beetje normaal te kunnen lozen.
pi_74104815
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:

Joh ik lach me kapot om die gastjes van een jaar of 19, 20, die zo gehersenspoeld zijn dat ze zo kunnen raaskallen
pi_74104822
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het erge is nog, hier in Nijmegen, als er dan zo'n ontruiming is dat dan blijkt wat voor een teringbende men ervan gemaakt heeft.

En heel gek dat de overlast door drugs daarna uit zo'n straat weg is. Vreemd
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74104823
quote:

[..]

maar die werken wel! betalen veel meer belasting dan de meeste mensen in Nederland en die paar parkeerboetes maken relatief gezien geen fuck uit. Krakers en ander werkschuw tuig brengen de staat alleen maar overlast en als ze iets moeten betalen dan is de staat de boosdoener.
pi_74104842
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zijn nog de meest trieste van allemaal
pi_74104868
De samenleving is de gewelddadige figuren hier ook liever kwijt dan rijk.
pi_74104872
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Joh ik lach me kapot om die gastjes van een jaar of 19, 20, die zo gehersenspoeld zijn dat ze zo kunnen raaskallen
Dat is het mooie, het zijn allemaal van die lui die nog braaf bij pappie en mammie wonen ofzo, en dan wel heul stoer het opnemen voor de krakers, want ze luisteren vast lekkere alternatieve muziek en krakers zijn vet cool want die zijn ultiem alto en tegen de gevestigde orde
pi_74104896
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef zatoichi het volgende:
netzoals al die tering dance liefhebbers. MEt zijn allen op dancevalley een beetje zuipen en vooral heel veel drugsgebruiken, maar werken ho maar.

Vervolgens krijgen ze een keer een overdosis, en wie moet er voor de kosten opdraaien? Juist ja de belastingbetaler!
op danceliefhebbers.

Overigens rockers zijn net zo erg, en dan heb ik het nog niet eens over die blowende reggae gasten...
ja de hele wereld is fout
die tering drugsgebruikers waar jij het over hebt werken over het algemeen wel doordeweeks en van de gespaarde centjes kopen ze drugs en gaan ze naar rockconcerten en dance-evenementen. Tickets kosten immers als gauw een eurootje of vijftig
pi_74104927
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

Opel
pi_74104940
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat denken ze zelf misschien, maar iedereen weet dat iemand met een fatsoenlijke baan al die krakers pwnen in hun kontje. ME-ers dus ook Wel leuk geprobeerd hoor, en ik snap dat in jouw wereldje de krakers geweldig zijn, maar de rest van de maatschappij is ze natuurlijk liever kwijt dan rijk. Gelukkig is het vanaf 1 januari zover
[..]

Ah gossie, daar gaat je argumentatie dat een gebouw onderhouden wordt door dat krakerstuig; ze beschadigen liever het gebouw dan dat ze het op moeten geven. Zoals gezegd; ook dat krakerstuig is niks anders dan egoistisch, lui, vies en gevaarlijk. Deportatie naar een eiland ver weg van hier is de enige manier om dat tuig een beetje normaal te kunnen lozen.

Ik heb nergens beweert dat krakers hun panden zo goed onderhouden, ik vind jouw gewoon zo zielig, met je stijve pik achter je bureautje als je al denkt aan je stoere baan bij de ME ( ).

Pak liever eens die Marokkanen aan, die kosten de staat veel meer geld, of zijn jullie daar weer te bang en politiek correct voor?
pi_74104969
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Misan het volgende:

[..]

Opel

Das hét krakerslogo
pi_74104984
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweert dat krakers hun panden zo goed onderhouden, ik vind jouw gewoon zo zielig, met je stijve pik achter je bureautje als je al denkt aan je stoere baan bij de ME ( ).

Pak liever eens die Marokkanen aan, die kosten de staat veel meer geld, of zijn jullie daar weer te bang en politiek correct voor?
Neuh daar zitten ook hoop rotte appels tussen. Maar das een andere discussie.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:18:04 #149
81894 godigita
Trollercoaster
pi_74104992
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:55 schreef error_404 het volgende:

[..]

Als ze daadwerkelijk in het wereldje zit, weet ze exact over wie ik het heb en wie de investeerder is
Geen idee. Ik zit niet in 'het wereldje'. Daar heb ik geen zin in, tijd voor, en ook niet genoeg kennis van allllllle rechten en plichten die je als kraker hebt noch zin om me daarin te verdiepen. Want in tegenstelling tot de hier heersende overtuiging, is succesvol kraken zo makkelijk nog niet. Wat iedereen wel of niet doet zal me een worst wezen, als die lui in bovengenoemd voorbeeld een oprotpremie accepteren, en het pand niet verlaten als het bestemmingsplan goed is en het netjes wordt opgeknapt, om woonruimte(of andersoorts bestemming welke nog enig nut heeft voor de samenleving)in te maken(wat ik betwijfel), dan zijn ze fout bezig. En? Dus?

Wat ik wel graag zie is enige weerstand tegen de 'gevestigde orde', die lang zo rooskleurig niet is. Mensen wanen zich over het algemeen iets te beschermd en veilig in het 'sociale vangnet', hebben een hoop verwachtingen en eisen, klagen desalniettemin over al het geld dat ze ervoor moeten neertellen en vergeten bovenal even hoe al die voorzieningen zijn ontstaan. Echt niet door achterover te leunen, en zonder morren te doen wat er gezegd werd, ja te knikken en te vertrouwen op de regering of wat dan ook. Daar is voor gevochten, net zoals voor alle rechten die we nu hebben. En ik zie niet in waarom dat nu ineens niet meer nodig is. Er zijn nog genoeg zaken die beter kunnen of, moeten, en die op een laag vuurtje ergens onderop de lijst-van-aanpak staan, als dat ooit al gebeurt. Dus, als er mensen zijn met de drive om er wat beters van te maken en een methode zien om dat te doen, more power to them. En kom nou niet weer aanzetten met, 'ja maar die en die deed dat en dat en en en '. Dat zal allemaal best, maar dan zijn er nog steeds voor die persoon 2 anderen die niet zoveel negatieve aandacht trekken, en een wat nobeler doel voor ogen hebben. En dan ben ik blij.
pi_74105004
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef Agiath het volgende:

[..]

O god, gaan we nu de aandacht weghalen bij de krakerts? Nou prima hoor, ik zou net zo hard die marrokanen aan willen pakken die overlast veroorzaken, het jammere is alleen dat zij WEL belasting betalen, WEL een baan hebben, WEL een huurhuis hebben en daar voor betalen, dus tja, daar doe je dan zo weinig aan he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')