Ze gaat er dus al van uit dat ze mag gaan varen?quote:Advocaat Peter de Lange blijft erbij dat Laura prima in staat is om de reis te maken. ''Laura is geen gewoon meisje van 14, maar een topsporter. Het is belangrijk dat er op die manier naar haar gekeken wordt'', aldus De Lange.
Laura zelf vindt het verstandiger om eerst haar schooljaar af te maken voor ze haar solozeilreis begint. Dat stelde zij maandag in een interview met het Jeugdjournaal.
Ze wil wachten tot eind mei om haar zeiltocht te beginnen. ''Het is nu toch slecht weer en er moet nog veel geregeld worden'', zegt Laura.
naaper!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon laten gaan, horen we er niets meer van.
Die vrouwen ook altijd met hun "hoofdpijn"quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Tegen die tijd heeft ze weer een ander smoesje
Waarom in hemelsnaam? Heeft dat kind geen leerplicht?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:48 schreef Tahiti het volgende:
Laat dat kind lekker om de wereld zeilen, ziekelijke bemoeizucht van iedereen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef GoodGawd het volgende:
Wat zitten sommigen nou te OOOOH LAURA'en![]()
![]()
Lelijk kut wijf
Ze van het vrouwelijk geslacht, dus 100% zekerheid dat ze HBO of universiteit gaat doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef Tahiti het volgende:
Er zijn er genoeg in Nederland die de leerplicht ontlopen, en ik denk niet dat we ons juist om haar hoeven druk te maken.
Jij noemt in een bootje varen met alle mogelijke elektronische snufjes en hulp van iedereen talent? Laat me niet lachen man!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef ynuhh het volgende:
Zij heeft wel talent, en ts niet ben ik bang.
Oh kut ik dacht dat het een zangeres was. Ik heb niks gepost.
Check me edit man die laatste zin dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij noemt in een bootje varen met alle mogelijke elektronische snufjes en hulp van iedereen talent? Laat me niet lachen man!
Ze vaart in een bootje van 8,5 meter dat Guppy heet. Dat bootje is alleen geschikt voor binnenwatertjes, niet voor de oceaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij noemt in een bootje varen met alle mogelijke elektronische snufjes en hulp van iedereen talent? Laat me niet lachen man!
Maar dan komt dat mens weer in het nieuwsquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ze vaart in een bootje van 8,5 meter dat Guppy heet. Dat bootje is alleen geschikt voor binnenwatertjes, niet voor de oceaan.
Windkracht 5 en ze is hartstikke dood
Nog ff en ze had al terug kunnen zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Doe eens normaal mensen, stel je voor dat ze dit leest.
Straks komt ze echt niet meer terug.
als je op een plas water zit wil je zeker op fok kijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Doe eens normaal mensen, stel je voor dat ze dit leest.
Straks komt ze echt niet meer terug.
Je zal eens iets bijzonders doen zeg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Schijt op de politiestaat Nederland
Laura
Ja want wereld zeilers hebben geen idee waar ze aan beginnen als ze van wal steken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ze vaart in een bootje van 8,5 meter dat Guppy heet. Dat bootje is alleen geschikt voor binnenwatertjes, niet voor de oceaan.
Windkracht 5 en ze is hartstikke dood
Inderdaad, ze wordt gewoon uitgebuit. Sneu voor d'r. Maar ga maar lekker zeilen, topsport enzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Dit doet ze toch omdat papa rijk wil worden en aandachtsgeil is??
Als je rond de wereld gaat zeilen zal het vast wel ergens slecht weer zijn denk ik, maakt echt niet uit wanneer je weggaat...quote:''Het is nu toch slecht weer en er moet nog veel geregeld worden''
Telegraaf en Trouw als bron.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef Tacobell het volgende:
Laura Dekker is een aandachtsgeile mediahoer.
Ze zijn nu serieus van plan om een reality soap van haar reis te maken.![]()
Bron 1
Bron 2
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef Tacobell het volgende:
Laura Dekker is een aandachtsgeile mediahoer.
Ze zijn nu serieus van plan om een reality soap van haar reis te maken.![]()
Bron 1
Bron 2
Dat het trieste bronnen zijn maakt het nog niet minder waar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Telegraaf en Trouw als bron.
Ontopic: Laat dat mens alsjeblieft oprotten, no way dat dat goed gaat. En als het wel lukt zal het wel zo'n neppe actie zijn, met continu een hulpboot bij haar in de buurt en om de 2 weken aanmeren en een week uitrusten.
Iedereen vind dat, daarom zijn er ook 627 topics over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef Ringo het volgende:
Ik vind haar echt lekker, weten jullie dat?
quote:
Niet zozeer triest als wel onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dat het trieste bronnen zijn maakt het nog niet minder waar.
Jawohl! Boven het maaiveld steekt niemand zijn kop uit, op straffe van!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
De wet is de wet, iedereen heeft leerplicht. Aan de wal blijven zeg ik!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef CartWOman het volgende:
In het begin dacht ik: belachelijk plan, wat mankeren die ouders en dat kind? Gaat nooit gebeuren.![]()
Nu denk ik: GA WEG, LIEVER VANDAAG DAN MORGEN, OPZOUTEN STOM KIND! EN BLIJF WEG!!!!!!
Wat een doffe polderrancune weer. Zo triest. Hoe lang heeft jouw familie in de zompige klei vastgezeten, dat je zo bitter moet reageren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat de eerste de beste olietanker er maar overheen mag varen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef LesStroud het volgende:
Allemaal topzeilers met verstand van zaken hier weer.
Zeg eens, wat voor bijzonders hebben jullie met je leven gedaan?
Aangemeld op Fok!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef LesStroud het volgende:
Allemaal topzeilers met verstand van zaken hier weer.
Zeg eens, wat voor bijzonders hebben jullie met je leven gedaan?
Gast, het is een 14jarig blond snolletje met herpes aan haar smoel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef Ringo het volgende:
Ik vind haar echt lekker, weten jullie dat?
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Niet zozeer triest als wel onbetrouwbaar.
dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef CartWOman het volgende:
In het begin dacht ik: belachelijk plan, wat mankeren die ouders en dat kind? Gaat nooit gebeuren.![]()
Nu denk ik: GA WEG, LIEVER VANDAAG DAN MORGEN, OPZOUTEN STOM KIND! EN BLIJF WEG!!!!!!
ze zal dit topic maar lezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Gast, het is een 14jarig blond snolletje met herpes aan haar smoel.![]()
WTF is daar lekker aan?
ze bleef hangen aan mijn eikelpiercingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:57 schreef dirkjo het volgende:
wat heeft ze voor herpes onder der bek hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef wise het volgende:
[..]
ze bleef hangen aan mijn eikelpiercing
![]()
![]()
Hepatitis B is dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:57 schreef dirkjo het volgende:
wat heeft ze voor herpes onder der bek hangen?
![]()
![]()
Ik heb zojuist gefapt op haar beeltenis. Ben ik nu strafbaar?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Nee, maar ik weet wel dat jij ziek bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Ringo het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg juist kotsneigingen van die foto's van haar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Ringo het volgende:
![]()
![]()
Man je praat als een ouwe lul terwijl je zelf nog maar 20 bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik 14 was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, vieze aandachtshoer dat het is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
Eens. Ik snap al die FP berichten over haar ook niet. Wat een nieuwswaarde zeg, tjonge jonge.
![]()
![]()
Ze moet niet gaan zeuren als ze ineens wordt gepakt door een haaiquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon laten gaan, horen we er niets meer van.
![]()
![]()
Ik hoop dat het al fout gaat als ze de nederlandse havens uit zeilt. Hup gat in de boot gevonden, blub blub zink.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...![]()
Waarom zijn er zoveel reacties als deze?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef GoodGawd het volgende:
Ik hoop dat het al fout gaat als ze de nederlandse havens uit zeilt. Hup gat in de boot gevonden, blub blub zink.Hoezo dan?
![]()
![]()
Jaloersig burgervolk. Aardappelvreters die de ander het licht in de ogen niet gunnen. Stammen stuk voor stuk uit families die groot zijn geworden door klein te blijven. Ze wanen zich rijk in hun vinexwoning vol ikea maar in het hoofd is het nog steeds die stinkende plaggenhut, waar overgrootpa tussen de varkens mocht bivakkeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel reacties als deze?Hoezo dan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Dat is altijd een beetje het gevoel dat ik ook krijg bij dat soort reacties...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaloersig burgervolk. Aardappelvreters die de ander het licht in de ogen niet gunnen. Stammen stuk voor stuk uit families die groot zijn geworden door klein te blijven. Ze wanen zich rijk in hun vinexwoning vol ikea maar in het hoofd is het nog steeds die stinkende plaggenhut, waar overgrootpa tussen de varkens mocht bivakkeren.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is altijd een beetje het gevoel dat ik ook krijg bij dat soort reacties...
Jaloers inderdaad, allemaal.
![]()
Of het zijn mensen die het welzijn van een kind wel boeit, maar hoofdpijn krijgen van de vrijgevochten, ondernemende VOC-mensen die menen dat het kind wel mag en derhalve zeggen tyf dat kind dan de zee in, dat scheelt een hoop nieuws en belastinggeld voor rechtszaken, toezicht bij kinderzorg, etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaloersig burgervolk. Aardappelvreters die de ander het licht in de ogen niet gunnen. Stammen stuk voor stuk uit families die groot zijn geworden door klein te blijven. Ze wanen zich rijk in hun vinexwoning vol ikea maar in het hoofd is het nog steeds die stinkende plaggenhut, waar overgrootpa tussen de varkens mocht bivakkeren.
![]()
Hoeft niet nee, ze kunnen ook gewoon echt naargeestig zijn.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Wat een heldenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:24 schreef Aestivate het volgende:
Of het zijn mensen die het welzijn van een kind wel boeit (..) en derhalve zeggen tyf dat kind dan de zee in
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Omdat ze genoeg hebben van het gezeur. Als de familie en het kind willen hou ik ze niet tegen. Integendeel zelfs.quote:![]()
Dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaloersig burgervolk. Aardappelvreters die de ander het licht in de ogen niet gunnen. Stammen stuk voor stuk uit families die groot zijn geworden door klein te blijven. Ze wanen zich rijk in hun vinexwoning vol ikea maar in het hoofd is het nog steeds die stinkende plaggenhut, waar overgrootpa tussen de varkens mocht bivakkeren.
When it comes to survival..![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel reacties als deze?Hoezo dan?
Omdat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: