Ze gaat er dus al van uit dat ze mag gaan varen?quote:Advocaat Peter de Lange blijft erbij dat Laura prima in staat is om de reis te maken. ''Laura is geen gewoon meisje van 14, maar een topsporter. Het is belangrijk dat er op die manier naar haar gekeken wordt'', aldus De Lange.
Laura zelf vindt het verstandiger om eerst haar schooljaar af te maken voor ze haar solozeilreis begint. Dat stelde zij maandag in een interview met het Jeugdjournaal.
Ze wil wachten tot eind mei om haar zeiltocht te beginnen. ''Het is nu toch slecht weer en er moet nog veel geregeld worden'', zegt Laura.
naaper!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon laten gaan, horen we er niets meer van.
Die vrouwen ook altijd met hun "hoofdpijn"quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Tegen die tijd heeft ze weer een ander smoesje
Waarom in hemelsnaam? Heeft dat kind geen leerplicht?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:48 schreef Tahiti het volgende:
Laat dat kind lekker om de wereld zeilen, ziekelijke bemoeizucht van iedereen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef GoodGawd het volgende:
Wat zitten sommigen nou te OOOOH LAURA'en![]()
![]()
Lelijk kut wijf
Ze van het vrouwelijk geslacht, dus 100% zekerheid dat ze HBO of universiteit gaat doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef Tahiti het volgende:
Er zijn er genoeg in Nederland die de leerplicht ontlopen, en ik denk niet dat we ons juist om haar hoeven druk te maken.
Jij noemt in een bootje varen met alle mogelijke elektronische snufjes en hulp van iedereen talent? Laat me niet lachen man!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef ynuhh het volgende:
Zij heeft wel talent, en ts niet ben ik bang.
Oh kut ik dacht dat het een zangeres was. Ik heb niks gepost.
Check me edit man die laatste zin dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij noemt in een bootje varen met alle mogelijke elektronische snufjes en hulp van iedereen talent? Laat me niet lachen man!
Ze vaart in een bootje van 8,5 meter dat Guppy heet. Dat bootje is alleen geschikt voor binnenwatertjes, niet voor de oceaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij noemt in een bootje varen met alle mogelijke elektronische snufjes en hulp van iedereen talent? Laat me niet lachen man!
Maar dan komt dat mens weer in het nieuwsquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ze vaart in een bootje van 8,5 meter dat Guppy heet. Dat bootje is alleen geschikt voor binnenwatertjes, niet voor de oceaan.
Windkracht 5 en ze is hartstikke dood
Nog ff en ze had al terug kunnen zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Doe eens normaal mensen, stel je voor dat ze dit leest.
Straks komt ze echt niet meer terug.
als je op een plas water zit wil je zeker op fok kijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Doe eens normaal mensen, stel je voor dat ze dit leest.
Straks komt ze echt niet meer terug.
Je zal eens iets bijzonders doen zeg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Schijt op de politiestaat Nederland
Laura
Ja want wereld zeilers hebben geen idee waar ze aan beginnen als ze van wal steken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ze vaart in een bootje van 8,5 meter dat Guppy heet. Dat bootje is alleen geschikt voor binnenwatertjes, niet voor de oceaan.
Windkracht 5 en ze is hartstikke dood
Inderdaad, ze wordt gewoon uitgebuit. Sneu voor d'r. Maar ga maar lekker zeilen, topsport enzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Dit doet ze toch omdat papa rijk wil worden en aandachtsgeil is??
Als je rond de wereld gaat zeilen zal het vast wel ergens slecht weer zijn denk ik, maakt echt niet uit wanneer je weggaat...quote:''Het is nu toch slecht weer en er moet nog veel geregeld worden''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |