Metroseksueel?quote:
Aawwwh, arme beesten!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Check het filmpje hier op de home http://www.southpark.nl/
La Roux is een vrouw/meid toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tokio Hotel shemale Bill Kaulitz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst zag ik ook nog een videoclip van "La Roux":
[ afbeelding ]
Jongen of meisje? Niet eerst Googlen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Newspaper het volgende:
[..]
Bill wil gewoon die Japanners nadoen.
[ afbeelding ]
Ik gok op meisje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tokio Hotel shemale Bill Kaulitz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst zag ik ook nog een videoclip van "La Roux":
[ afbeelding ]
Jongen of meisje? Niet eerst Googlen.
Heeft die gast vacht van een hond op z'n hoofd ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Newspaper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Een goed beertje is het. Aaaaw ^^quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]Alsof Hij valt op van die vieze homo's met kleine pieletjes. Hij die van minderjarigen houdt wil alleen de geneugten die 16- smatjes aan Hem geven
Hij iszzz wel een lievvieej inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een goed beertje is het. Aaaaw ^^
Nee de metro heet ook wel de ondergrondse.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:20 schreef mazaru het volgende:
Dat heet toch "metro"?
Inderdaad. Muziek is wel aan te horen, maar die clips.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:25 schreef R4ven het volgende:
Allemaal mannen. Ze horen bij een muziekstroming genaamd Visual Kei De muziek is wel leuk, maar de clips kijk ik dus echt nooit. Anderen weer wel...
Alice Nine is ook zo'n band, hoewel wat minder dan sommige anderen.
[ afbeelding ]
Lekker wijf is dat, hoe heet ze?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Newspaper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, als ik niet wist dat die ene van An Cafe op die foto met dat roze aan in de OP een man was zou k dr nog knap vinden ook nog. En die gedachte vind ik best eng bij mezelf...quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad. Muziek is wel aan te horen, maar die clips.
Die band doet tenminste niet aan crossdressen.
Billy Panda-oog von Waschbeer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker wijf is dat, hoe heet ze?
het is de zelfde persoon.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Die tweede is Oguri Shun, wie is die eerste?
Hmm.. via dit denk ik dat het voor een reclame is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Toch wel? Dat meen je nietWaarom in godsnaam?
quote:
Is ook niet lastig, t zijn immers Aziaten he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ze zien er wel vrouwelijker uit als de europese/amerikaanse travestieten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef R4ven het volgende:
[..]
Is ook niet lastig, t zijn immers Aziaten he.
Lol, Bill Kaulitz heet ZE.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker wijf is dat, hoe heet ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |