Metroseksueel?quote:
Aawwwh, arme beesten!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Check het filmpje hier op de home http://www.southpark.nl/
La Roux is een vrouw/meid toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tokio Hotel shemale Bill Kaulitz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst zag ik ook nog een videoclip van "La Roux":
[ afbeelding ]
Jongen of meisje? Niet eerst Googlen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Newspaper het volgende:
[..]
Bill wil gewoon die Japanners nadoen.
[ afbeelding ]
Ik gok op meisje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tokio Hotel shemale Bill Kaulitz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst zag ik ook nog een videoclip van "La Roux":
[ afbeelding ]
Jongen of meisje? Niet eerst Googlen.
Heeft die gast vacht van een hond op z'n hoofd ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Newspaper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Een goed beertje is het. Aaaaw ^^quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]Alsof Hij valt op van die vieze homo's met kleine pieletjes. Hij die van minderjarigen houdt wil alleen de geneugten die 16- smatjes aan Hem geven
Hij iszzz wel een lievvieej inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een goed beertje is het. Aaaaw ^^
Nee de metro heet ook wel de ondergrondse.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:20 schreef mazaru het volgende:
Dat heet toch "metro"?
Inderdaad. Muziek is wel aan te horen, maar die clips.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:25 schreef R4ven het volgende:
Allemaal mannen. Ze horen bij een muziekstroming genaamd Visual Kei De muziek is wel leuk, maar de clips kijk ik dus echt nooit. Anderen weer wel...
Alice Nine is ook zo'n band, hoewel wat minder dan sommige anderen.
[ afbeelding ]
Lekker wijf is dat, hoe heet ze?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Newspaper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |