Och arm, stomme ipod bedoelde ik natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef Goofisch het volgende:
Kankeripod zegt genoeg TS.
je hoeft niks meer toe te voegen.
leer lezen idioot.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef Goofisch het volgende:
Kankeripod zegt genoeg TS.
je hoeft niks meer toe te voegen.
Oh, wacht...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haal anders de batterij er even uit.
Too obvious, JKquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Airlocker het volgende:
HardlopenWat is er mis met ouderwets bedsporten?
Klik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Kan trouwens iemand vertellen hoe je zo'n ding moet resetten? Dat stond geloof ik ook niet in dat mega dikke boekje dat erbij zat.
same here.quote:
Dat werkt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Klik.
Let wel: is een belgische site, dus pas op voor ontploffingen!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Aestivate het volgende:
In before "mijn opa is doodgegaan aan een ipod"-reactie.
quote:
VERBOTEN?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
Dat werkt niet.![]()
Ik had 'm met usb in m'n pc zitten, hij blijft nu telkens op verboden staan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VERBOTEN?
Is het zo een Duitse iPod?
Van uitstel komt afstel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
En het begint hier ook nog eens enorm hard te regenen. Verdomme. Ik ga morgen wel.
Laadt-ie wel op?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
Verbonden.
Pics?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Als dat ding niet was vastgelopen was ik vandaag wel gegaan. Ik zit hier nu toch al in m'n sportkleding.
Pics.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Als dat ding niet was vastgelopen was ik vandaag wel gegaan. Ik zit hier nu toch al in m'n sportkleding.
Rondjes door het huis gaan rennenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Nee er gebeurt helemaal niets. Mijn itunes ziet het ook niet als ik m'n ipod erin heb geplugd.quote:
Ik weet al wat er mis mee is...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee er gebeurt helemaal niets. Mijn itunes ziet het ook niet als ik m'n ipod erin heb geplugd.
Doe toch maar pics als blijk van pure vreugde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb geen strakke glimmende legging aan hoor, dus niets interessants om pics van te maken.
Self-repairing Apple?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh hij doet het weer!!!
Nu resette die ineens wel. En nu is ie aan het synchroniseren, dus het zal wel goed zijn. Hopelijk duurt het niet te lang, dan kan ik zo nog gaan lopen.quote:
Heb je ook nog wat tijd over om pics te maken en posten als je bezweet terug komt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
Nu resette die ineens wel. En nu is ie aan het synchroniseren, dus het zal wel goed zijn. Hopelijk duurt het niet te lang, dan kan ik zo nog gaan lopen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat tijd over om pics te maken en posten als je bezweet terug komt.
Sweexquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef wise het volgende:
koop dan Sweex of iets van sony/phillips. Veel beter dan dat apple gezeik
Sweexquote:
Niet toen ik er een had. Viel altijd uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Sweex. Wat een bazentroep is dat!
[/sarcasm]quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
Niet toen ik er een had. Viel altijd uit.
Dat waren toch IPhones die exploderen, niet die iPods?quote:
Heb je ts wel eens gezienquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Airlocker het volgende:
HardlopenWat is er mis met ouderwets bedsporten?
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb je ts wel eens gezien?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb je ts wel eens gezien?
Anders shuffelt ie!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Zero17 het volgende:
Van die wijven die met iPods gaan hardlopen en dan lekker op een stapvoets tempo gaan lopen.
Met muziek hardlopen schiet je weinig op.
En dat voor een vrouwquote:
Makkelijk, je moet de menu knop en de middelste ronde knop samen indrukken en een tijdje vasthouden, zo'n 10 seconden, dan reset ie zich. Wat voor iPod heb je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Kan trouwens iemand vertellen hoe je zo'n ding moet resetten? Dat stond geloof ik ook niet in dat mega dikke boekje dat erbij zat.
Spijkerpoepenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kwalijke zaak. Wat gaan we hier tegen doen?
Hij doet 't alweer. Het ligt er schijnbaar aan dat het podcasts zijn en die schijnen wel vaker raar te doen icm ipod en itunes etc. Ik heb een classic overigens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:38 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Makkelijk, je moet de menu knop en de middelste ronde knop samen indrukken en een tijdje vasthouden, zo'n 10 seconden, dan reset ie zich. Wat voor iPod heb je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |