Och arm, stomme ipod bedoelde ik natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef Goofisch het volgende:
Kankeripod zegt genoeg TS.
je hoeft niks meer toe te voegen.
leer lezen idioot.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef Goofisch het volgende:
Kankeripod zegt genoeg TS.
je hoeft niks meer toe te voegen.
Oh, wacht...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haal anders de batterij er even uit.
Too obvious, JKquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Airlocker het volgende:
HardlopenWat is er mis met ouderwets bedsporten?
Klik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Kan trouwens iemand vertellen hoe je zo'n ding moet resetten? Dat stond geloof ik ook niet in dat mega dikke boekje dat erbij zat.
same here.quote:
Dat werkt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Klik.
Let wel: is een belgische site, dus pas op voor ontploffingen!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Aestivate het volgende:
In before "mijn opa is doodgegaan aan een ipod"-reactie.
quote:
VERBOTEN?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
Dat werkt niet.![]()
Ik had 'm met usb in m'n pc zitten, hij blijft nu telkens op verboden staan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VERBOTEN?
Is het zo een Duitse iPod?
Van uitstel komt afstel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
En het begint hier ook nog eens enorm hard te regenen. Verdomme. Ik ga morgen wel.
Laadt-ie wel op?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
Verbonden.
Pics?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Als dat ding niet was vastgelopen was ik vandaag wel gegaan. Ik zit hier nu toch al in m'n sportkleding.
Pics.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Als dat ding niet was vastgelopen was ik vandaag wel gegaan. Ik zit hier nu toch al in m'n sportkleding.
Rondjes door het huis gaan rennenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Nee er gebeurt helemaal niets. Mijn itunes ziet het ook niet als ik m'n ipod erin heb geplugd.quote:
Ik weet al wat er mis mee is...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee er gebeurt helemaal niets. Mijn itunes ziet het ook niet als ik m'n ipod erin heb geplugd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |