quote:02:21
TMK vertrouwde vandaag minder op zijn vleugels en viel vooral door het midden aan.
01:52
Het was duidelijk dat Elsloo de voorkeur gaf aan aanvallen door het midden.
Zo hoog was ik denk ik ook niet gegaan....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
Freek is verkocht voor 2,8 en Pepijn zit al over de 3 miljoen heen nu
Dat is een taktiek om mensen gefrustreerd te krijgen zodat ze niet meer bieden. Werkt prima, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef Outpost76 het volgende:
bied er steeds iemand in de laatste minuut over heenMn laatste bod dit 3,29 anders bied ik op die 2e kut daar is geen koper voor gevonden
Je hebt umquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef Outpost76 het volgende:
bied er steeds iemand in de laatste minuut over heenMn laatste bod dit 3,29 anders bied ik op die 2e kut daar is geen koper voor gevonden
Klopt dat blessure verhaal ff snel afquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee!!
Dat 'ie al meer dan een week niet gespeeld heeft maakt geen biet uit. Het gaat er, net als bij de 'gewone training' om dat hij in de week voorafgaand aan de trainingsupdate in actie is gekomen. Voor de training van vorige week donderdag (de 22e) speelde hij op de 18e. Voor de training van morgen (de 29e) zou hij vandaag nog in actie kunnen komen. Ook al is dat 10 dagen na zijn vorige wedstrijd.. Blessurerisico is er altijd wel, maar die afweging zul je zelf moeten maken.
Bovendien geef je zelf ook al aan eigenlijk toch geen kans op het kampioenschap meer te maken. Dus of 'ie dan vandaag mee speelt en geblesseerd raakt of zondag mee speelt en geblesseerd raakt maakt an sich niet zo veel uit.. Als 'ie al geblesseerd raakt natuurlijk
[..]
Succes in deze (spannende) laatste minuten
quote:Deadline: 28-10-2009 14:23 (0m)
Vraagprijs: 1 ¤
Hoogste bod: 3 297 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Ja erg hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Flappekz het volgende:
Possie zit te bieden tegen een gast die fan is van AZ en PSV .....
Ach wat is een ton of 2 of 3 op zo een bedrag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo hoog was ik denk ik ook niet gegaan....
Maarja, als je een speler graag wilt hebben, bied je nou eenmaal weleens teveel. Weet er alles van
idd erg frustie ja. Maar goed voor hem ook iedere keer dan weer zien dat ik meteen er weer overheen biedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een taktiek om mensen gefrustreerd te krijgen zodat ze niet meer bieden. Werkt prima, al zeg ik het zelf.
Maar feli. Je hebt hem.
Thxquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt um![]()
En voor deze prijs moet je echt heel hard gaan genieten van hem
Het is net niet frustrerend, maar lachwekkend als ze er meteen weer overheen bieden. Dan weet je namelijk dat iemand zich irriteert hieraan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd erg frustie ja. Maar goed voor hem ook iedere keer dan weer zien dat ik meteen er weer overheen bied
Ik bied heel regelmatig direct over die gasten heen, maar het irriteert me niet hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is net niet frustrerend, maar lachwekkend als ze er meteen weer overheen bieden. Dan weet je namelijk dat iemand zich irriteert hieraan.
Het telt inderdaad niet voor iedereen. Zelf maakt het me ook niet uit. Ik neem een max bedrag dat ik wil uitgeven, en hoe lang het duurt voordat we daar zijn maakt me niet uit. De max wat ik zo een speler heb zien uitlopen van zijn eerste deadline was 40 minunten of zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik bied heel regelmatig direct over die gasten heen, maar het irriteert me niet hoor
mijn goal was wel geniaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik sta gewoon met 1-2 voor op kleintjes van Xummon.
Beide met CA als taktiek...
[..]
quote:Elsloo liet zich niet intimideren, wat mocht blijken uit een mooie panna van Ivo Krabbé in het centrum, die vervolgens de bal zo in het vijandelijke doel liep: 1-2.
Ja. Een mooie panna...quote:
mijn aanvoerderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Daarnaast vind ik nog een speler in jouw selectie die een grappige naam heeft: "Kleibeuker".
quote:65:11 Geerten Wybenga sprong steeds hoog op bij de corners en was heel dicht bij een doelpunt, maar kopte net over.
Oja mijn jeugd team heeft maandag gehakt gemaakt van Vullie zn spelertjes. 6-0quote:
Jij vind t lachwekkend. Misschien vind die gast t wel irri of frustie dat zn tactiek niet werkt deze keer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is net niet frustrerend, maar lachwekkend als ze er meteen weer overheen bieden. Dan weet je namelijk dat iemand zich irriteert hieraan.
En daar blijft het ook bij. Gewonnen met 1-2.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef Xummon het volgende:
moet zeggen saaie 2e helft, de gebeurtenissen tot nu toe:
[..]
Bovendien heb ik van Flap geleerd dat je een speler sowieso moet opstellen om vormupdate op de training te krijgen. Je moet hem dus sowieso vandaag laten spelen Possie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee!!
Dat 'ie al meer dan een week niet gespeeld heeft maakt geen biet uit. Het gaat er, net als bij de 'gewone training' om dat hij in de week voorafgaand aan de trainingsupdate in actie is gekomen. Voor de training van vorige week donderdag (de 22e) speelde hij op de 18e. Voor de training van morgen (de 29e) zou hij vandaag nog in actie kunnen komen. Ook al is dat 10 dagen na zijn vorige wedstrijd.. Blessurerisico is er altijd wel, maar die afweging zul je zelf moeten maken.
Bovendien geef je zelf ook al aan eigenlijk toch geen kans op het kampioenschap meer te maken. Dus of 'ie dan vandaag mee speelt en geblesseerd raakt of zondag mee speelt en geblesseerd raakt maakt an sich niet zo veel uit.. Als 'ie al geblesseerd raakt natuurlijk
[..]
Succes in deze (spannende) laatste minuten
Of gewoon ff 5 minuten in laten vallenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bovendien heb ik van Flap geleerd dat je een speler sowieso moet opstellen om vormupdate op de training te krijgen. Je moet hem dus sowieso vandaag laten spelen Possie.
Dat is het allerbeste. En het beste kun je hem dan in de eerste 5 minuten opstellen. Dan gebeurd het minste. Zeker in tegenstelling tot de laatste 5 minunten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of gewoon ff 5 minuten in laten vallen
Als ik die speler had gekocht had ik dat ook wel gedaan maar ik heb een andere gekochtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bovendien heb ik van Flap geleerd dat je een speler sowieso moet opstellen om vormupdate op de training te krijgen. Je moet hem dus sowieso vandaag laten spelen Possie.
Pepijn ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou het wel ff doen, de eerste 5 minuten laten spelen iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik die speler had gekocht had ik dat ook wel gedaan maar ik heb een andere gekocht
[..]
Pepijn ook?![]()
Dan moet je hem nog steeds laten spelen voor een vorm updatequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik die speler had gekocht had ik dat ook wel gedaan maar ik heb een andere gekocht
[..]
Want dat maakt zo veel uit voor zn vorm?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou het wel ff doen, de eerste 5 minuten laten spelen idd
Hm, dat zou ik ook met mijn gisteren gekochte keeper kunnen doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je hem niet laat spelen, dan heb je zomaar kans dat hij volgende week 2 niveau's zakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Pepijn ook?![]()
Zijn achtergrondvorm met name.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want dat maakt zo veel uit voor zn vorm?
Dan kan ik mn spits evt ook wel ff 5 minuten mee laten doen.
Hij heeft zondag nog gespeeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan moet je hem nog steeds laten spelen voor een vorm update
Ik begrijp steeds minder van dit spelletjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zijn achtergrondvorm met name.
Gewoon opstellen de eerste 5 minunten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds minder van dit spelletje
Ah vandaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij moet een wedstrijd bij jouw team gespeeld hebben voor een TU.
Geregeld. Net als mn matig in vorm zijnde A spits. Of maakt dat dan weer geen ruk uit?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon opstellen de eerste 5 minunten.
Het maakt altijd uit. Het risico op een vormdrop is kleiner als je hem laat spelen. Garantie is er natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
[..]
Geregeld. Net als mn matig in vorm zijnde A spits. Of maakt dat dan weer geen ruk uit?
Ook 5 minuten? Ik heb nu 3 wissels in de 5e minuutquote:
Zolang deze aanvallers op zondag niet hebben gespeeld, zou ik ze inderdaad allemaal 5 minuutjes laten meespelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook 5 minuten? Ik heb nu 3 wissels in de 5e minuutKom er nl achter dat al mn A aanvallers matig in vorm zijn.
Alleen opstellen als ze nog niet gespeeld hebben deze week. Dus wat flap zegt inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook 5 minuten? Ik heb nu 3 wissels in de 5e minuutKom er nl achter dat al mn A aanvallers matig in vorm zijn.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zolang deze aanvallers op zondag niet hebben gespeeld, zou ik ze inderdaad allemaal 5 minuutjes laten meespelen
Ja tuurlijk spelen mijn A aanvallers op zondag. Het heeft dus geen nut ze meer dan 90 minuten te laten spelen. Ik weet dat dat voor de training zo is maar geen idee of dat qua (actergrond) vorm ook zo is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen opstellen als ze nog niet gespeeld hebben deze week. Dus wat flap zegt inderdaad.
Dat telt ook voor (achtergrond)vorm.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk spelen mijn A aanvallers op zondag. Het heeft dus geen nut ze meer dan 90 minuten te laten spelen. Ik weet dat dat voor de training zo is maar geen idee of dat qua (actergrond) vorm ook zo is.
quote:Spelers die gedurende een week ten minste 90 minuten hebben gespeeld ontvangen 100% effect van de hoeveelheid conditietraining. Spelers die minder dan 90 minuten gespeeld hebben (zoals wisselspelers) ontvangen 75% van het effect, plus een aandeel voor elke minuut die ze gespeeld hebben. Overige spelers die die week niet hebben gespeeld, maar gezond genoeg zijn om te trainen (1 week of minder geblesseerd) ontvangen de helft van de training.
Alle spelers die enigszins van belang zijn, moeten of op zondag, dan wel op woensdag spelen. Het heeft geen zin ze op beide dagen op te stellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ja tuurlijk spelen mijn A aanvallers op zondag. Het heeft dus geen nut ze meer dan 90 minuten te laten spelen. Ik weet dat dat voor de training zo is maar geen idee of dat qua (actergrond) vorm ook zo is.
Kut zooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat telt ook voor (achtergrond)vorm.
Vorm is een variabele binnen Hattrick, en die blijft ongrijpbaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut zooi![]()
Nouja dan maar duimen dat ze snel beter worden. Ik heb een best sterke aanval en als ze in vorm zijn de beste uit mijn div maar ja zolang ze kut in vorm zijn werkt t niet echt he.
Mijn beste spits is slecht in vorm op dit moment, maar hij lepelt er wel gewoon 2 in afgelopen zondag en haalde nog 6*.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut zooi![]()
Nouja dan maar duimen dat ze snel beter worden. Ik heb een best sterke aanval en als ze in vorm zijn de beste uit mijn div maar ja zolang ze kut in vorm zijn werkt t niet echt he.
En dat is een feit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vorm is een variabele binnen Hattrick, en die blijft ongrijpbaar
1.675quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet direct, gewoon wachten tot er een mooie speler op de TL staat voor je ... maar hou maar in je achterhoofd dat je een mooi startbod kunt verwachten.
Ik weet t. Maar goed ik kan altijd nog algemeen trainenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vorm is een variabele binnen Hattrick, en die blijft ongrijpbaar
Mijn wk spits haalt nog maar 5,5 sterren en schopt er al weken niets meer in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn beste spits is slecht in vorm op dit moment, maar hij lepelt er wel gewoon 2 in afgelopen zondag en haalde nog 6*.
quote:Hildwin Kooi [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 1 dagen, TSI = 310
redelijk in vorm,
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Voor 1k af te halen.quote:PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Passing [Form=High]=6.13
Passing [Form=Average]=6.14
Passing [Form=Low]=6.16
En niet zo een klein beetje ookquote:
Ik kwam er net achter (tijdens t bieden) dat ik nog helemaal geen oefenwedstrijd had geregeld voor deze week. Mijn spelers blijven dus maar een weekje in Nederland aangezien er niets meer in t buitenland te regelen was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:30 schreef Flappekz het volgende:
Zo, mijn spelers zijn heel gebleven in Letland. Laat de TU maar komen
Lastig als je niet weet wat je doen moet.quote:Clubgebeurtenissen
28-10-2009 (8/40) Wedstrijdorders voor wedstrijd zijn ingesteld.
Dat is dus met recht 3x niks...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Pfff. Ik heb gewoon een jeugdspeler die als Vleugelverdediger, als vleugelspeler en als middenvelder 4* haalt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |