Ik weet dat ik geen kampioen kan worden maar het is leuk om ineens beter te zijn dan ze misschien verwachten en dan kan ik roet in het eten gooien bij die 3. Ik verlies nu nipt van ze en daardoor zou ik ze thuis graag verrassen. Daarbij sparen is zo moeilijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Belangrijkere vraag is: Heb je die betere mid dit seizoen nog nodig OP?
Als ik snel even jouw competitie bekijk, dan denk ik namelijk niet dat je een kans maakt op het kampioenschap aan het einde van de rit. Ook niet met die nieuwe middenvelder. Koploper Coen Elf is gewoon te sterk en in principe lijken Catwyck en Pauljax me ook een maatje te groot. Dan kun je beter met dit team het seizoen uitzingen. Nog even doorsparen en pas aan het einde van het seizoen (wanneer de spelers goedkoper zijn en je meer geld hebt) versterkingen voor het nieuwe seizoen aantrekken..
Als ik m zou willen verkopen moet ik dat nu doen of volgende week woensdag. De deadline op zaterdag middag \ avond is me tot nu toe t beste bevallen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet direct, gewoon wachten tot er een mooie speler op de TL staat voor je ... maar hou maar in je achterhoofd dat je een mooi startbod kunt verwachten.
You're welcomequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen kampioen kan worden maar het is leuk om ineens beter te zijn dan ze misschien verwachten en dan kan ik roet in het eten gooien bij die 3. Ik verlies nu nipt van ze en daardoor zou ik ze thuis graag verrassen. Daarbij sparen is zo moeilijk.![]()
[..]
Als ik m zou willen verkopen moet ik dat nu doen of volgende week woensdag. De deadline op zaterdag middag \ avond is me tot nu toe t beste bevallen.
Thx voor t aanbod
bied eerst eens ik heb toch een leuke spelert gezienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
You're welcome![]()
zo, en nou weer aan de arbeit
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bied eerst eens ik heb toch een leuke spelert gezien
quote:
quote:Pepijn Idema (151752943)
26 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 12-02-2010
Nederland
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Deportivo de Roberto
(sinds 09-12-2007 (5/34), 6s 2w 3d)
Total Skill Index (TSI): 50 850
Loon: 22 970 ¤/week
367 520 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Deadline: 28-10-2009 14:14 (1u 7m)
Vraagprijs: 1 ¤
Hoogste bod: 1 339 000 ¤ door RKDEO
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: bovennatuurlijk
quote:Mediaangemiddelde prijs 2 739 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 803 200 ¤
Loon is een nog betere indicator dan TSIquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Het is wel erg handig om aan de hand van TSI te kunnen voorspellen wanneer een trainee zou moeten gaan poppen zeg. Zijn daar ergens tabelletjes voor te vinden?
Ik vrees dat ik de komende paar seizoenen niet genoeg ervaring heb om dat te kunnen zien/
Thx. Al had dat sh niet gehoeven en had ik liever koppen maar goed. Ik kan m voor die prijs niet laten lopen vind ik.quote:
Je hebt hem nog nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx. Al had dat sh niet gehoeven en had ik liever koppen maar goed. Ik kan m voor die prijs niet laten lopen vind ik.
Nee maar als je Firefox gebruikt is er wel een leuke tool die je als addon kan installeren. PsicoTSI Die geeft dan aan hoe hoog een speler zit qua trainingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Het is wel erg handig om aan de hand van TSI te kunnen voorspellen wanneer een trainee zou moeten gaan poppen zeg. Zijn daar ergens tabelletjes voor te vinden?
Ik vrees dat ik de komende paar seizoenen niet genoeg ervaring heb om dat te kunnen zien/
* FrituurVetPet is niet Flapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik daarom moest jij ook even bieden want ik verwacht dat ie ergens rond de 3 mil gaat.
Thank GODquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet is niet Flap
Damn en dan was ik net scherp volgens Flapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet is niet Flap
Hetgeen uiteraard niet zo heel vreemd isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn en dan was ik net scherp volgens Flap
Goed ik had dus niet gekeken naar de naam en ging er blind van uit dat flap weer reageerde
Kans dat 'ie door z'n SH en 5 dagen daar nog aardig over heen gaat.. Succes iig (je bent al weer flink overboden..)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik daarom moest jij ook even bieden want ik verwacht dat ie ergens rond de 3 mil gaat.
Aan de hand van TSI alleen kun je niet voorspellen wanneer een speler popt. Iemand met 1100 TSI en goede bijstats kan langer nodig hebben dan iemand met 300 TSI en geen bijstats. Loon is veel belangrijker, maar ook niet helemaal heilig. Het is van veel meer afhankelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hetgeen uiteraard niet zo heel vreemd is
Ik merk t wel ik heb nu 3,9 mil te bestedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kans dat 'ie door z'n SH en 5 dagen daar nog aardig over heen gaat.. Succes iig (je bent al weer flink overboden..)
Dat biedt perspectiefquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik merk t wel ik heb nu 3,9 mil te besteden
Verstandigquote:Ach laat ze maar bieden straks bij de deadline ben ik er pas weer.
Ook leuk, maar wel een flink loon...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Luc Kleuters (144058556)
Ook leuk trouwens
Das waar maar dat moet ik wel kunnen leien volgens mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook leuk, maar wel een flink loon...
Ik zou er denk ik voor kiezen om het hele middenveld een niveau op te krikken, in plaats van 1 topspeler....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar maar dat moet ik wel kunnen leien volgens mij.
Ook leuk om de naam:')quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Luc Kleuters (144058556)
Ook leuk trouwens
Ik heb al 1 bovennatuurlijk en 1 weereldklasse dus hij misstaat dan niet echt zo onwijs. Daarbij verkoop ik een speler met 10k aan salaris dus komt er maar iets van 50k bij. Dat houd in dat ik op ± 140k per week aan salaris kom en met dik 260 per thuis wedstrijd en 100k aan sponser geld moet t te doen zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik voor kiezen om het hele middenveld een niveau op te krikken, in plaats van 1 topspeler....
Gewoon 1 voor 1 vervangen die gasten
OK, wat je zelf wilt natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al 1 bovennatuurlijk en 1 weereldklasse dus hij misstaat dan niet echt zo onwijs. Daarbij verkoop ik een speler met 10k aan salaris dus komt er maar iets van 50k bij. Dat houd ik dat ik op ± 140k per week aan salaris kom en met dik 260 per thuis wedstrijd en 100k aan sponser geld moet t te doen zijn
Klopt maar daar gaat t niet all1 om. Het moet wel een goed gefundeerde aankoop zijn. Vandaar dat ik aangeef dat t tot de mogelijkheden behoort. Ik kijk eerst wel hoe duur die 1e wordt en dan kan ik altijd nog overstappen op die andere.quote:
En je hoeft niet per se vandaag een mid binnen te halenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar daar gaat t niet all1 om. Het moet wel een goed gefundeerde aankoop zijn. Vandaar dat ik aangeef dat t tot de mogelijkheden behoort. Ik kijk eerst wel hoe duur die 1e wordt en dan kan ik altijd nog overstappen op die andere.
Te slecht in vorm. En slechts 1 niveau hoger dan mn wonderbaarlijk mid die ik nu verkoop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:37 schreef Flappekz het volgende:
En deze, Outpost?
Freek-Jan van Reemst (153926815)
Ook dat is waarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je hoeft niet per se vandaag een mid binnen te halen
2 niveaus toch? wonderbaarlijk < wereldklasse < bovennatuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Te slecht in vorm. En slechts 1 niveau hoger dan mn wonderbaarlijk mid die ik nu verkoop.
Achtergrond vorm inderdaad. bij een speler die vanuit de JO op de TL gezet wordt is altijd hoog.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb de psico ding geinstalleerd. Handige tool inderdaad!
Ik snap alleen niet waarom hij het bij 'form' uitsplits? Gaat dat over de achtergrondvorm?
Owjaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
2 niveaus toch? wonderbaarlijk < wereldklasse < bovennatuurlijk
Ik vind matig nog wel acceptabel altijd eigenlijk.... en deze heeft uitstekend passen en wereldklasse shquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OwjaNouja iig is zn vorm voor mij niet goed genoeg.
Ik probeer meestal daar wel op te letten aangezien ik al te vaak de boot in ben gegaan met matig of lager vorm aankopen.
Matig zit zo op zwak als je niet uitkijkt en das echt drama.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind matig nog wel acceptabel altijd eigenlijk.... en deze heeft uitstekend passen en wereldklasse sh
Als ik mij niet vergis wordt het niveau van je SH tegenwoordig berekend over het sh-niveau van alle spelers die in het veld staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wereldklasse of die andere bovennatuurlijk sh heb ik niets aan want ik heb al een goddelijk sh
Daarom dacht ik ook aan luc. Die heeft uitstekend passen en geen noemenswaardig sh.
Klopt maar dat was dacht ik all1 voor als je afstands schoten als taktiek neemt en geld niet voor je sh hoer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis wordt het niveau van je SH tegenwoordig berekend over het sh-niveau van alle spelers die in het veld staan
Niet alleen hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar dat was dacht ik all1 voor als je afstands schoten als taktiek neemt en geld niet voor je sh hoer.
Je hebt directe en indirecte spelhervattingen. De directe vrije trappen en strafschoppen heb je alleen je SP'er voor nodig. Voor de indirecte vrije trappen (zie je toch wel regelmatig) en afstandschoten telt team-SPquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar dat was dacht ik all1 voor als je afstands schoten als taktiek neemt en geld niet voor je sh hoer.
18e was vorige week zondag. Als je 'm zelf deze week opstelt, mist 'ie dus geen enkele week..quote:Die jij noemde heeft al sinds de 18e niet meer gespeeld dus zal ie nog wel verder zakken qua vorm
quote:
niet voor indirecte set pieces dus.quote:Direct set pieces
Direct set pieces are penalties and direct free kicks. To score your appointed set pieces taker uses his set pieces skill to outwit the opposing goalkeeper. Your goalkeeper uses set pieces in addition to his goalkeeping skill when defending against direct set pieces, but he can not be your set pieces taker.
Indirect set pieces
About 1/3 of your set pieces chances will be indirect. Indirect set pieces are indirect free kicks, and the outcome depends on team effort. To attack you use (in order of importance) your outfield players' average scoring skill, their average set pieces skill, and your set pieces taker's set pieces skill.
To defend you use (in order of importance) your outfielders' average defending, their average set pieces, your goalkeeper's goalkeeping, and his set pieces.
En dat is in het nederlands:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
niet voor indirecte set pieces dus.
quote:Spelhervattingen
Sommige van je basisaanvallen zullen resulteren in een spelhervattingssituatie. Net als in het echte voetbal kun je veel punten verdienen door goed te zijn in spelhervattingen. Er zijn twee soorten spelhervattingen: directe en indirecte.
Directe spelhervattingen
Directe spelhervattingen zijn strafschoppen en directe vrije trappen. Om te scoren gebruikt je aangewezen spelhervatter zijn vaardigheid in spelhervatten om de keeper van de tegenstander te slim af te zijn. Jouw keeper gebruikt, naast zijn keepen-vaardigheid, zijn spelhervatten voor het verdedigen tegen directe spelhervattingen. Hij kan echter niet je spelhervatter zijn.
Indirecte spelhervattingen
Ongeveer een derde van je kansen op spelhervattingen zal indirect zijn. Indirecte spelhervattingen zijn indirecte vrije trappen, en de uitkomst hangt af van de inspanningen van het hele team. Voor de aanval maak je gebruik van (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in scoren van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, en het spelhervatten van je spelhervatter. Voor de verdediging gebruik je (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in verdedigen van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, het keepen van je doelverdediger, en diens spelhervatten.
Ok kijk wel even waar t op uit draait.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt directe en indirecte spelhervattingen. De directe vrije trappen en strafschoppen heb je alleen je SP'er voor nodig. Voor de indirecte vrije trappen (zie je toch wel regelmatig) en afstandschoten telt team-SP
Dan heeft ie dus al meer dan een week niet gespeeld en moet ik m vandaag laten mee doen om geen vorm verlies te laten lijden? Waardoor zn kans op blessures voor zondag dus all1 maar groter wordtquote:18e was vorige week zondag. Als je 'm zelf deze week opstelt, mist 'ie dus geen enkele week..
Nee!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft ie dus al meer dan een week niet gespeeld en moet ik m vandaag laten mee doen om geen vorm verlies te laten lijden? Waardoor zn kans op blessures voor zondag dus all1 maar groter wordt
Succes in deze (spannende) laatste minutenquote:Nog een kwartier en Pepijn staat pas op 2,3Freek al op 2,6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |