ik heb er nu ook twee voor mijn winger posities. maar ik vrees dat vrijdag gaat blijken dat ik me nog onderaan de learning curve bevind.;-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verdedigen heeft alleen maar 100%. Tenzij je wissels toepast.
Ik moet alleen voor vanavond nog 2 ST's vinden, maar er is niet veel soeps op de TL...![]()
Ik heb er 2 waarvan ik zeker ben dat ze stijgen. 2 twijfelgevallen en ik moet nog 1 speler kopen nu. Ik heb nog 3 spelers gebookmarked, dus ik hoop dat ik een van die kan aantrekken anders moet ik een speler kopen die wat langer nodig heeft om te stijgen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik heb er nu oook twee voor mijnn winger posities. maar ik vrees dat vrijdag gaat blijken dat ik me nog onderaan de learning curve bevind.;-)
Enig idee of ik bij deze twee de plank heb raakgeslagen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er 2 waarvan ik zeker ben dat ze stijgen. 2 twijfelgevallen en ik moet nog 1 speler kopen nu. Ik heb nog 3 spelers gebookmarked, dus ik hoop dat ik een van die kan aantrekken anders moet ik een speler kopen die wat langer nodig heeft om te stijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer dat ik het met 50% trainees moet doen maar ik heb blijkbaar niet verkeerd gekeken als het klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De eeste heeft 350 basisloon. Dus dat kan beide kanten op, maar zal zeker binnen 2 trainingen stijgen.
De tweede heeft 370 basisloon. Hier is de kans heel groot dat hij binnen 1 training stijgt.
Dit is tenminste zo als de lonen voor mids hetzelfde telt als voor defs.
Ik ga wel proberen om nog een 6e trainee aan te schaffen, en dan 2 spelers 45 minuten te laten spelen in de hoop dat beide stijgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik het met 50% trainees moet doen maar ik heb blijkbaar niet verkeerd gekeken als het klopt.
15j36d, huidig zwak Vleugelspel, potentieel goed Passen en [Koppen]. Je kunt ze minder krijgen. Nu op zoek naar 'hoofdstats'quote:Om earlik te wêzen ik tink dat ik hjir in takomstige stjer skoute ha. Hy fertelde my dat syn namme Kees van der Vlis wie en hy 15 âld wie.
Sûnder fjirdere trening, sil dizze spiler stekken bliuwe op swak Wjukspul. Coach dizze spiler goed en dyn spiler sil syn potinsjaal fan bêst Oerspyljen berikke foar datst it wist!
Hy is in natoertalint yn de loft, en dat sil er sawol oanfallend as ferdigenjend brûke kinne.
Sille wy him kontraktearje baas?
Hem heb ik afgelopen zondag via de scouts binnengehaald. Maar in het scoutingsrapport staat dat zijn overall vaardigheden matig zijn. Zou dit moeten betekenen dat hij een hoge stat op een andere positie zou moeten hebben?quote:Arnoud Jalink (64637373)
15 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 02-11-2009
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel: zwak (max. onbekend)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
die jeugdtrainer van mij is echt de weg kwijt.. goedemorgen terwijl het avond isquote:Goedemorgen,
Appie Wagenborg: Ik zeg niet dat hij niet profiteert van de huidige training, maar hou in je achterhoofd dat zijn echte talent ligt op het gebied van Spelhervatting.
Isaac Boogers: Het heeft ons in het verleden weliswaar een paar doelpunten opgeleverd, maar je moet toch even met hem praten over zijn voetbalnormen. Hij valt namelijk wel erg gemakkelijk.
Roland Andersen: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Gerry Zwetsloot de potentie heeft om redelijk te worden in Scoren.
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
Die Zeeman is best leuk zeg.. Nu al goed PM en nog maar 16j2d.. Geen fantastische maar toch wel aardige bijstats (2x zwak+1x matig). Janco Moors is ook wel een leuke, alleen een beetje 'oud' lijkt het.. Mag ik vragen wat je momenteel traint in de jeugd? En heb je nog andere talenten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:20 schreef GotC het volgende:
Nou, wel ok training:
16 jaar en 2 dagen - Luke Zeeman
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: goed (max. onbekend)
Vleugelspel: zwak (max. matig)
Passen: onbekend (max. zwak)
En:
16 jaar en 101 dagen - Janco Moors
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
Passen: onbekend (max. zwak)
Ik hou nog steeds de vuistregel aan dat ** overall minstens het gemiddelde van het potentieel van de 3 hoogste / beste skills is. Uiteraard zijn daar de nodige uitzonderingsgevallen te bedenken. Met in ieder geval al 1x goed (Positiespel), zit je al met 1 skill 2 'levels' boven dat gemiddelde. Kans is dus aanwezig dat de andere 2 'hoogste' skills niet verder dan 'zwak' komen. Op zich kun je relatief eenvoudig het potentieel van de nog onbekende skills ontdekken door die trainingsvorm als secundair in te stellen en er voor te zorgen dat er verder geen andere spelers op een 'volle' trainingspositie staan waarvan het potentieel ook nog niet bekend is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Flappekz het volgende:
Vraagje aan de "jeugdopleidingsexperts" hier binnen Fok!
[..]
Hem heb ik afgelopen zondag via de scouts binnengehaald. Maar in het scoutingsrapport staat dat zijn overall vaardigheden matig zijn. Zou dit moeten betekenen dat hij een hoge stat op een andere positie zou moeten hebben?
Ik sluit me aan bij DF. Wat hem betreft alles op PM gooien en hopen dat er nog wat leuks bijkomt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Flappekz het volgende:
Vraagje aan de "jeugdopleidingsexperts" hier binnen Fok!
[..]
Hem heb ik afgelopen zondag via de scouts binnengehaald. Maar in het scoutingsrapport staat dat zijn overall vaardigheden matig zijn. Zou dit moeten betekenen dat hij een hoge stat op een andere positie zou moeten hebben?
Ja manquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
ging het nou gewoon over hattrick?
Ik zal wel even een vraag stellen.quote:
Ik meen mij ook te herinneren dat de TL de skill en TSI van de speler weergeeft....geen idee of dat inmiddels is veranderd eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal wel even een vraag stellen.
Als ik nu of morgen een speler op de TL zet met redelijk def en deze stijgt vrijdag, is hij dan op de TL te zien met redelijk of met goed? Ik weet het namelijk niet met de vernieuwde TL, bij de oude stond er in ieder geval redelijk dan...
En dan in de taal die je zelf ingesteld hebt...quote:De ynformaasje yn de list hjirûnder kin in fertraging ha fan inkele minúten, en kin feroarings yn de feardigens as foarm hokker pleats fûn ha sûnt de spiler op de list setten is wolris net werjaan. De ynformaasje op de side fan de spiler is wol hieltyd korrekt en bywurke.
Ik train positiespel en korte passquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die Zeeman is best leuk zeg.. Nu al goed PM en nog maar 16j2d.. Geen fantastische maar toch wel aardige bijstats (2x zwak+1x matig). Janco Moors is ook wel een leuke, alleen een beetje 'oud' lijkt het.. Mag ik vragen wat je momenteel traint in de jeugd? En heb je nog andere talenten?
[..]
De andere 2 die ik wel grappig vind:quote:Luke Zeeman heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Dat hoeft dus ook niet zo te zijn, soms is het wel up to date, soms niet...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TL weergeeft de speler zoals deze was op het moment dat hij op de TL werd geplaatst. Er staat dan ook niet voor niets een mooi gekleurd blokje boven aan de TL met deze 'disclaimer':
quote:De informatie in de onderstaande lijst kan een vertraging hebben van enkele minuten. Ook de veranderingen in vorm of vaardigheden die zijn opgetreden nadat de speler te koop is gezet, zijn niet altijd (wolris?) weergegeven. De informatie op de spelerspagina klopt wel altijd.
Klopt dat het daar zo staat. Of het ook echt zo is, geen idee. Dat het wel eens verkeerd staat weet ik zeker. Of het wel eens goed staat, ik heb het nog nooit mee gemaakt. En het wordt daar echter niet duidelijker van, ik zou dus altijd het zekere voor het onzekere nemen en gewoon de stats op de spelerspagina bekijken (voor wie dat trouwens nog niet deed alvorens te bieden..).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat hoeft dus ook niet zo te zijn, soms is het wel up to date, soms niet...
[..]
Dat laatste wist ik. Maar ik weet nu wel dat ik mijn spelers pas na de TU op de lijst kan zetten. Thx.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TL weergeeft de speler zoals deze was op het moment dat hij op de TL werd geplaatst. Er staat dan ook niet voor niets een mooi gekleurd blokje boven aan de TL met deze 'disclaimer':
[..]
En dan in de taal die je zelf ingesteld hebt...
edit:
De spelerspagina zelf is dus wel altijd correct..
Ik wilde ze zaterdag of zondag laten aflopen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn ervaring is juist dat wel klopt, maar dat is ook gebaseerd op één of twee gevallen. Even op de spelerspagina checken is sowieso niet verkeerd![]()
Wanneer je spelers dan laat aflopen op vrijdag moet je dus in je achterhoofd houden dat het op de TL niet altijd klopt!
Dat moet je zelf weten. Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Meestal zoek ik binnen een skillrange en bepaald TSI.. Dan maakt die ene 'pop' bij het zoeken niet zoveel uit. Integendeel zelfs denk ik. Een 'redelijk' speler met hoog TSI zou ik eerder naar kijken of 'ie de moeite waard is om op te bieden dan een 'goed' speler met laag TSI..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik. Maar ik weet nu wel dat ik mijn spelers pas na de TU op de lijst kan zetten. Thx.
Ik heb 27-03-2009 (9/38) nog een speler gekocht die volgens de TL goed winger had en volgens de spelerspagina uitstekend. Toen was de nieuwe transfer search er al.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal wel even een vraag stellen.
Als ik nu of morgen een speler op de TL zet met redelijk def en deze stijgt vrijdag, is hij dan op de TL te zien met redelijk of met goed? Ik weet het namelijk niet met de vernieuwde TL, bij de oude stond er in ieder geval redelijk dan...
dan is het toch hetzelfde verhaal?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wilde ze zaterdag of zondag laten aflopen...
Daar zit ook wat in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Meestal zoek ik binnen een skillrange en bepaald TSI.. Dan maakt die ene 'pop' bij het zoeken niet zoveel uit. Integendeel zelfs denk ik. Een 'redelijk' speler met hoog TSI zou ik eerder naar kijken of 'ie de moeite waard is om op te bieden dan een 'goed' speler met laag TSI..
Het was ook gewoon ter info...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is het toch hetzelfde verhaal?
Wat je eigenlijk zou moeten proberen is om er achter te komen wat de andere skills van je spelers zijn. Het is wat jammer dat je tot dusver je spelers nog niet op andere posities hebt uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik train positiespel en korte pass![]()
Het is idd jammer van de leeftijd van Moors..
Bij Zeeman werd door de scout dit gezegd:
[..]
De andere 2 die ik wel grappig vind:
Tiemen Rietveld - 16 jaar en 5 dagen
Verdedigen: onbekend
Positiespel: waardeloos (max. waardeloos)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Elvis Biewenga - 16 jaar en 1 dag
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: zwak (max. onbekend)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Maar ze komen niet echt in de buurt van die andere 2
quote:Gerald Poon [playerid=261785343]
17 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 09-12-2009
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 06-10-2009 (5/29), 3w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 080
Loon: 370 ¤/week 5 920 ¤ /season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 28-10-2009 16:58
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 000 ¤ door FC de Korf
Moet je ook gewoon doen. Je hebt nog wel even de tijd met Zeeman, dus als je vroeg weet wat hij en je andere talentjes nog meer kunnen, dan kun je daar je trainingsplan voor de langere termijn op afstemmen. Uiteraard zal Zeeman wel je belangrijkste trainee blijven, maar dat hoeft niet altijd ten koste van de rest te gaan..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:56 schreef GotC het volgende:
Dat is misschien wel iets leuks om uit te proberen ja!
Die is toch ook wel leuk. Met redelijk Verdedigen en misschien nog een bijstat in Positiespel of Scoren is het gewoon een hele leuke trainee op 17j0dquote:Enne, die Turkstra was ik even vergeten
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel:slecht (max. slecht)
Passen: waardeloos (max. waardeloos)
Yupquote:Maar kan een speler dus alsnog volledige sterren krijgen, ook al speelt diegene maar 5 minuten op een positie?
quote:Ik heb nog nooit zo lang ontopic gepraat
Jammer dat al mn plaatsen al bezet zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog vleugelspeler kopen? 17 jaar, 3 dagen, goed vleugelspel, popt bijna naar uitstekend! Loopt morgen begin van de avond afplayer id:263352359. Zit nu ns mijn telefoon, dus links wordt lastig! Game on!
Ik heb mn (mislukte) skilltraider vorige week ook voor meer dan zn nieuwe tv verkocht. Nergens voor nodig dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik. Maar ik weet nu wel dat ik mijn spelers pas na de TU op de lijst kan zetten. Thx.
Nou is een nieuwe mid die ik voor ogen heb 3 a 4 mil waard. Ik kan dus mn wonderbaarlijk mid verkopen en dan komende zondag met mn nieuwe betere mid knallen en daarna mn 2 thuiswedstrijden ook misschien wel winnen tegen de nr 1 en de nr 4. Maar is dat verstandig. Mn huidige reserve mid is uitmuntend dus mocht ik een blessure krijgen valt mn mid wel meteen erg ver terug.quote:Kapitaal: 2 246 524 ¤ (2 405 191 ¤)
Ik zou mn wonderbaarlijk mid inruilen voor die mid die je op het oog hebt. Ik wil je eventueel nog wel helpen met een redelijk startbod, zolang je hem niet te dicht op de TV list.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn (mislukte) skilltraider vorige week ook voor meer dan zn nieuwe tv verkocht. Nergens voor nodig dus.![]()
Wat zal ik doen?
Mijn kapitaal :
[..]
Nou is een nieuwe mid die ik voor ogen heb 3 a 4 mil waard. Ik kan dus mn wonderbaarlijk mid verkopen en dan komende zondag met mn nieuwe betere mid knallen en daarna mn 2 thuiswedstrijden ook misschien wel winnen tegen de nr 1 en de nr 4. Maar is dat verstandig. Mn huidige reserve mid is uitmuntend dus mocht ik een blessure krijgen valt mn mid wel meteen erg ver terug.
Ik kan ook wachten tot ik weer een trainie kan verkopen maar aangezien mn reserve trainies nog niet hoog genoeg zijn om in t 1e te spelen zullen mn verdediging stats dan ook aardig zakken....
Keuzes keuzes keuzes.......
Wat had je in gedachten dan? :quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou mn wonderbaarlijk mid inruilen voor die mid die je op het oog hebt. Ik wil je eventueel nog wel helpen met een redelijk startbod, zolang je hem niet te dicht op de TV list.
quote:Igor Hiele (CM) (188570264)
23 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 26-11-2009
Nederland
matig in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 11-05-2009 (16/38), 1s 8w 2d)
Total Skill Index (TSI): 21 600
Loon: 10 510 ¤/week
168 160 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Ik heb trouwens nog niet eens gekeken of er wel een leuke voor me op de tl staat op t momentquote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
190121317 27-10-2009 (8/40) 15 630 2 035 000 ¤ 23 matig
196674202 26-10-2009 (8/40) 16 770 2 000 000 ¤ 23 redelijk
220450033 26-10-2009 (8/40) 16 960 2 250 000 ¤ 23 redelijk
182837034 26-10-2009 (8/40) 20 940 2 040 000 ¤ 23 goed
181978355 26-10-2009 (8/40) 26 110 3 500 000 ¤ 23 goed
216600747 25-10-2009 (7/40) 10 750 2 000 000 ¤ 23 slecht
184685887 24-10-2009 (7/40) 16 200 1 950 000 ¤ 23 goed
209155146 23-10-2009 (7/40) 8 030 2 000 000 ¤ 23 redelijk
195331884 22-10-2009 (7/40) 12 430 1 800 000 ¤ 23 zwak
202554717 22-10-2009 (7/40) 22 060 3 100 000 ¤ 23 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 2 017 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 267 500 ¤
1,5M wil ik wel plaatsen voor jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten dan? :
[..]
[..]
Ik heb trouwens nog niet eens gekeken of er wel een leuke voor me op de tl staat op t moment
Kan ff tussen door op internet maar moet zo weer verder.
Tja ik zie op t moment maar 1 Nederlander die ik zou kunnen betalen... En die heeft ipv wonderbaarlijk wereldklasse. Daarbij is zn inneerlijk ruk. Das nou niet echt de vooruitgang die ik in gedachte heb.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
1,5M wil ik wel plaatsen voor je
Het hoeft ook niet direct, gewoon wachten tot er een mooie speler op de TL staat voor je ... maar hou maar in je achterhoofd dat je een mooi startbod kunt verwachten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik zie op t moment maar 1 Nederlander die ik zou kunnen betalen... En die heeft ipv wonderbaarlijk wereldklasse. Daarbij is zn inneerlijk ruk. Das nou niet echt de vooruitgang die ik in gedachte heb.
Terry Asselman (191196265)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |