Niks van gemerkt. Zowel ik als mijn vrouw niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die dit vinden? Ik dacht namelijk altijd dat die mensen daar enorm vriendelijk waren? Of is dat vooral in de toeristenindustrie, en zijn ze op straat gewoon minder prettig in de omgang?
Ben een beetje aan het rondneuzen waar ik 'n auto moet huren. Waar heb jij 'm vandaan? Nog aan te bevelen tentjes waar je kunt eten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben net een klein weekje terug.
We hadden echt elke dag lekker weer, de lokale bevolking liep zelfs te klagen dat het zo warm was hehe.
Helaas vloog de week voorbij en zit ik nu weer fijn in NL.![]()
Het snorkelen is echt zo mooi daar, echt een aanrader.
En idd, een auto heb je zeker nodig om overal te komen.
Verder lekker uit eten gaan want het kost geen drol als je de euro gewend bent.
Ik heb daar gehuurd ja, aardige gozer die Daniel, stipt op tijd om de auto af te leveren en op te halen.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het rondneuzen waar ik 'n auto moet huren. Waar heb jij 'm vandaan? Nog aan te bevelen tentjes waar je kunt eten?![]()
Iemand anders toevallig nog ervaring met DD Carrental?
Ik persoonlijk ga het liefst naar Lions Dive. Het strand (Mambo Beach) daar vind ik persoonlijk erg rlx. Er is altijd wel wat te doen. Je kunt er goed eten en er zijn gezellig barretjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef wasbakverkoper het volgende:
Ik wil er weleens naar toe op vakantie gaan maar kan iemand mij vertellen wat de voorzieningen daar zijn en waar de goede vakantieparken of hotels liggen? Wat is er precies te beleven en wat zijn de trekpleisters?
We konden de auto lenen van de zus van m'n vriendin, die woont daar.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het rondneuzen waar ik 'n auto moet huren. Waar heb jij 'm vandaan? Nog aan te bevelen tentjes waar je kunt eten?![]()
Ja, mijn ouders hebben hier gehuurd toen ze mij kwamen bezoeken, toen ik nog op Curaçao zat. Aanrader! Goede prijzen, prima auto's (zij hadden een Ford Focus). Borg contant betalen, gratis 2e bestuurder, was echt prima!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat is toch alleen afhalen? Je kunt beter naar de Ribs Factory in Salina gaan, aan de Oude Caracasbaaiweg. Geweldige ribs en fajita's.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:45 schreef SimtekF1 het volgende:
- Ribs Factory (in Otrobanda, langs het water)
Vienna en Iguana Cafe zijn de twee terrassen aan de Handelskade, maar ik ben van beiden niet erg kapot. De Handelskade is sowieso overrated en de bediening bij die tenten laat nogal eens te wensen over (als in: ze zijn traag).quote:- Iguana (in Punda, langs het water)
Die bestaat niet meerquote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef elsterno het volgende:
Sarifundi's Marina (Brakkeput Ariba), vlakbij Jan Sofat als ik me niet vergis.
Fixedquote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef dronkeykong het volgende:
Spareribs bij Zhanzibar Cinco zijn echt
Ja ook gegeten daarquote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef thomaster het volgende:
[..]
FixedBij Zanzibar moet je voor de pizza's gaan
Dit was die van onsquote:Op maandag 22 maart 2010 11:33 schreef elsterno het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders hebben hier gehuurd toen ze mij kwamen bezoeken, toen ik nog op Curaçao zat. Aanrader! Goede prijzen, prima auto's (zij hadden een Ford Focus). Borg contant betalen, gratis 2e bestuurder, was echt prima!
Eeuwig zonde, de Boathouse heeft niet zo veel sfeer als Sarifundi's had. Het uitzicht is wel geweldig ja en daar kan je ook vanaf je bootje het terras opstappenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef thomaster het volgende:
[..]
Die bestaat niet meerDaar zit nu wel de Boathouse, waar je ook echt lekker kunt eten met een super uitzicht.
Oeh ja, daar moet ik weer eens heen. Heerlijk vlees.quote:
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef Thijz het volgende:
Ik hoorde gister van iemand dat er in de Telegraaf () een stukje had gestaan waarin stond dat de autohuurpijzen over een weekje of 4/5 met zo'n 60% omhoog gaan op Curaçao. Iemand die dat kan bevestigen?
dat weet ik dus niet, vandaar mijn vraag.quote:
Ik meen me te herinneren dat er van de week iets in de Telegraaf stond dat deze zomer de huurprijzen soms 60% hoger zijn dan vorige zomer, dit was voornamelijk in Spanje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef Thijz het volgende:
Ik hoorde gister van iemand dat er in de Telegraaf () een stukje had gestaan waarin stond dat de autohuurpijzen over een weekje of 4/5 met zo'n 60% omhoog gaan op Curaçao. Iemand die dat kan bevestigen?
Kijk, fijn om te horen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef elsterno het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er van de week iets in de Telegraaf stond dat deze zomer de huurprijzen soms 60% hoger zijn dan vorige zomer, dit was voornamelijk in Spanje.
Specifiek over Curaçao stond er niks in dit bericht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |