abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76914858
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, ik snap niet waarom er nu zo gereageerdwordt, er stond toch duidelijk "opruimslotje" en het topic was 5 minuten later alweer open
Kennelijk viel er niet veel op te ruimen, de notes ben ik ook benieuwd naar. Ik quotte slechts uit het oevre van StefanP.
pi_76916860
quote:
Op zondag 17 januari 2010 05:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Kennelijk viel er niet veel op te ruimen, de notes ben ik ook benieuwd naar. Ik quotte slechts uit het oevre van StefanP.
Klopt, ik heb hier en daar wat geknipt en verwijderd, om vervolgens te besluiten dat de voornaamste functie van het slotje ging worden dat het hersenloze "eerst schieten vanuit de heup(lees: keyboard)" even gestremd zou worden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76933719
PvdA-kamerlid schakelt haar Twitter uit na blunder.

dubbel ... ze wordt al opgehangen in 2 andere topics op Pol en op Nws
  zondag 17 januari 2010 @ 19:41:08 #104
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76935101
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:09 schreef Bluesdude het volgende:

dubbel ... ze wordt al opgehangen in 2 andere topics op Pol en op Nws
Ik zie het. Een beetje teveel van het goede. De eerste laat ik open, de andere 2 lopen in NWS. Ik zie dat ook daar het 2e topic gesloten is. Dat doe ik hier ook.

PvdA gaat aardbevingen aanpakken!
PvdA-lid: Aardbevingen aanpakken
PvdA linkt aardbeving Haiti aan Global Warming

[ Bericht 2% gewijzigd door Bowlingbal op 17-01-2010 19:52:45 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76974411
Het basisinkomen, een goed idee!

Misschien tijd om in te grijpen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 18 januari 2010 @ 17:59:26 #106
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76975003
TReurig teringventje ben je ook. Je zit constant mij te beledigen en uit te schelden en nu scheld ik weer eens terug, niet eens tegen jou, en ga je mij een ban aansmeren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76975140
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:59 schreef Klopkoek het volgende:
TReurig teringventje ben je ook. Je zit constant mij te beledigen en uit te schelden en nu scheld ik weer eens terug, niet eens tegen jou, en ga je mij een ban aansmeren.
Ik noem jou toch niet eens specifiek Maar dat je dit jezelf aantrekt zegt ook wel weer voldoende.

Constant te schelden nog wel

En wat jij doet is niet eens schelden, maar ordinair andersdenkenden ziektes toewensen

Wat zit er toch een hoop haat in je mannetje, ongelofelijk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 16:53:41 #108
236264 crew  capricia
pi_77059184
Het Wilders-topic is een hele reeks aan het worden. Zeker nu met de rechtszaak enzo.
Is het een idee om er een mooie OP van te maken en er een 'echte' reeks in op te nemen?
[Centraal] Wilders, PVV, rechtszaak enzovoort # 10
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77062321
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef capricia het volgende:
Het Wilders-topic is een hele reeks aan het worden. Zeker nu met de rechtszaak enzo.
Is het een idee om er een mooie OP van te maken en er een 'echte' reeks in op te nemen?
We hebben inderdaad de intentie om alles wat Wilders-gerelateerd is zoveel mogelijk centraal te houden
Bedankt voor het opletten!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_77062583
Het getrol en stalkgedrag van Fortune_cookie begint mij aardig de strot uit te komen. Het is maar dat de mods er vanaf weten als ik een keer uit m'n slof schiet.
pi_77062931
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het getrol en stalkgedrag van Fortune_cookie begint mij aardig de strot uit te komen. Het is maar dat de mods er vanaf weten als ik een keer uit m'n slof schiet.
Wat een prinsesje ben je toch, hè.
I´m back.
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:19:13 #112
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77064583
het is een man
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77064801
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
het is een man
Wie dr. Nikita? Echt niet. Daar heb ik een jaar of 8, 9 nog redelijk normaal mee geFok!t hoor.
I´m back.
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:29:54 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77064975
Het werd een keer hier gezegd door een mod. Ik ga niet zeggen wie, dat is flauw.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77066737
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
Het werd een keer hier gezegd door een mod. Ik ga niet zeggen wie, dat is flauw.
Welke mod dan ook, het is geen man, misschien wel een manwijf, maar dat is iets anders.
I´m back.
pi_77067386
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ja, dan weet ik er vanaf als ik je note zodra je over de schreef gaat
Als F_c over de schreef gaat komt het uiteraard ook in de notes, ter volledigheid.
pi_77069284
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Als F_c over de schreef gaat komt het uiteraard ook in de notes, ter volledigheid.
En als ik over de schreef ga ook toch?
Volledigheidshalve.
I´m back.
pi_77069526
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En als ik over de schreef ga ook toch?
Volledigheidshalve.
Nee jij niet, jij kent de geheime handdruk.
pi_77069568
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee jij niet, jij kent de geheime handdruk.
.
I´m back.
pi_77083856
quote:
lijkt mij top
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_77084096
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het interesseert mij geen moer wat je doet. Voor mijn part vraag je een permban aan voor mijn account.

Ik meld gewoon mijn ongenoegen, meer niet.
pi_77084099
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie dr. Nikita? Echt niet. Daar heb ik een jaar of 8, 9 nog redelijk normaal mee geFok!t hoor.
Tot je ging roddelen als een oud wijf.
pi_77100986
quote:
Mooi is subjectief, maar ik heb een Wiki aangemaakt en de OP aangepast en voorzien van de nodige relevante informatie en bijbehorende linkjes.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:18:03 #124
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_77112024
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mooi is subjectief, maar ik heb een Wiki aangemaakt en de OP aangepast en voorzien van de nodige relevante informatie en bijbehorende linkjes.
Goed werk, complimenten.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_77112101
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wouw, wat een verschil ! Ziet er goed uit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')