Kennelijk viel er niet veel op te ruimen, de notes ben ik ook benieuwd naar. Ik quotte slechts uit het oevre van StefanP.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, ik snap niet waarom er nu zo gereageerdwordt, er stond toch duidelijk "opruimslotje" en het topic was 5 minuten later alweer open
Klopt, ik heb hier en daar wat geknipt en verwijderd, om vervolgens te besluiten dat de voornaamste functie van het slotje ging worden dat het hersenloze "eerst schieten vanuit de heup(lees: keyboard)" even gestremd zou worden.quote:Op zondag 17 januari 2010 05:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Kennelijk viel er niet veel op te ruimen, de notes ben ik ook benieuwd naar. Ik quotte slechts uit het oevre van StefanP.
Ik zie het. Een beetje teveel van het goede. De eerste laat ik open, de andere 2 lopen in NWS. Ik zie dat ook daar het 2e topic gesloten is. Dat doe ik hier ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
PvdA-kamerlid schakelt haar Twitter uit na blunder.
dubbel ... ze wordt al opgehangen in 2 andere topics op Pol en op Nws
Ik noem jou toch niet eens specifiekquote:Op maandag 18 januari 2010 17:59 schreef Klopkoek het volgende:
TReurig teringventje ben je ook. Je zit constant mij te beledigen en uit te schelden en nu scheld ik weer eens terug, niet eens tegen jou, en ga je mij een ban aansmeren.
We hebben inderdaad de intentie om alles wat Wilders-gerelateerd is zoveel mogelijk centraal te houdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef capricia het volgende:
Het Wilders-topic is een hele reeks aan het worden. Zeker nu met de rechtszaak enzo.
Is het een idee om er een mooie OP van te maken en er een 'echte' reeks in op te nemen?
[Centraal] Wilders, PVV, rechtszaak enzovoort # 10
Wat een prinsesje ben je toch, hè.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het getrol en stalkgedrag van Fortune_cookie begint mij aardig de strot uit te komen. Het is maar dat de mods er vanaf weten als ik een keer uit m'n slof schiet.
Wie dr. Nikita? Echt niet. Daar heb ik een jaar of 8, 9 nog redelijk normaal mee geFok!t hoor.quote:
Welke mod dan ook, het is geen man, misschien wel een manwijf, maar dat is iets anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
Het werd een keer hier gezegd door een mod. Ik ga niet zeggen wie, dat is flauw.
Ja, dan weet ik er vanaf als ik je note zodra je over de schreef gaatquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het getrol en stalkgedrag van Fortune_cookie begint mij aardig de strot uit te komen. Het is maar dat de mods er vanaf weten als ik een keer uit m'n slof schiet.
En als ik over de schreef ga ook toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik er vanaf als ik je note zodra je over de schreef gaat![]()
Als F_c over de schreef gaat komt het uiteraard ook in de notes, ter volledigheid.
Nee jij niet, jij kent de geheime handdruk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En als ik over de schreef ga ook toch?
Volledigheidshalve.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee jij niet, jij kent de geheime handdruk.
lijkt mij topquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef capricia het volgende:
Het Wilders-topic is een hele reeks aan het worden. Zeker nu met de rechtszaak enzo.
Is het een idee om er een mooie OP van te maken en er een 'echte' reeks in op te nemen?
Het interesseert mij geen moer wat je doet. Voor mijn part vraag je een permban aan voor mijn account.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik er vanaf als ik je note zodra je over de schreef gaat![]()
Als F_c over de schreef gaat komt het uiteraard ook in de notes, ter volledigheid.
Tot je ging roddelen als een oud wijf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie dr. Nikita? Echt niet. Daar heb ik een jaar of 8, 9 nog redelijk normaal mee geFok!t hoor.
Mooi is subjectief, maar ik heb een Wiki aangemaakt en de OP aangepast en voorzien van de nodige relevante informatie en bijbehorende linkjes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef capricia het volgende:
Goed werk, complimenten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mooi is subjectief, maar ik heb een Wiki aangemaakt en de OP aangepast en voorzien van de nodige relevante informatie en bijbehorende linkjes.
Wouw, wat een verschilquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mooi is subjectief, maar ik heb een Wiki aangemaakt en de OP aangepast en voorzien van de nodige relevante informatie en bijbehorende linkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |