Oké, bedankt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Fysische geografie![]()
Er zal wel flink wat dekzand liggen, misschien nog een heel klein uitlopertje Eemklei. Geen drassigheid dus, en betrekkelijk makkelijk te doen
Of de signalisatie helemaal weghalen. Je kijkt maar uit je doppen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen ze die slagbomen niet voorzien van extra hekken en een scherpe afrastering zodat o.a. potentiële winnaars van de Darwin Award het niet in hun kop halen nog een laatste sprint te trekken?
Hoeveel mensen liggen daar elk jaar onder een Spurt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef Socios het volgende:
Niets mis met overwegen, gewoon geduldig zijn.
Binnenkort verdwijnt er ook een onbeveiligde overweg bij Franeker.
Is dit het alternatief voor verplichte donorregistratie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of de signalisatie helemaal weghalen. Je kijkt maar uit je doppen!
Dat is een mooi bijgevolg, maar het is eigenlijk het forceren van het darwinisme.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Is dit het alternatief voor verplichte donorregistratie?![]()
Nou dat zal lekker opschieten ja. Of je moet een kandidaat hebben voor 1/3 hart, een kwart long en 0,13 lever, dan praten we verderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Is dit het alternatief voor verplichte donorregistratie?![]()
Alleen vitale onderdelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zal lekker opschieten ja. Of je moet een kandidaat hebben voor 1/3 hart, een kwart long en 0,13 lever, dan praten we verder
Die van 19:03. =] Waarom trouwens de tunnel bij het station. Liever eentje op de Leyenseweg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke vraag? Die van 19:18 of die van gisteren?
Zou ook goed kunnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Die van 19:03. =] Waarom trouwens de tunnel bij het station. Liever eentje op de Leyenseweg.
Dan ben je toch ZEKER wel 4 seconden en 18 honderdsten sneller in Amersfoort jaquote:
Nul.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel mensen liggen daar elk jaar onder een Spurt?
Ik ben een voormalig frequent treingebruiker, nog steeds zeer geinteresseerd in alles wat treinen betreft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
. De leaserijders moeten alleen een paar keer met 250km/h worden ingehaald - in de file op de A4.![]()
Aldus Mark de Muggenzifter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je toch ZEKER wel 4 seconden en 18 honderdsten sneller in Amersfoort ja
Minstens 4 euro toeslag waard.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je toch ZEKER wel 4 seconden en 18 honderdsten sneller in Amersfoort ja
160 zonder toeslag, anders gaan mijn plannen in de ijskast.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Minstens 4 euro toeslag waard.
Geen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen liggen daar elk jaar onder een Spurt?
quote:Rook en vonken onder trein
donderdag 29 oktober 2009 | 17:10 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 29 oktober 2009 | 18:02
GELDERMALSEN - De tweehonderd meter lange, dubbeldeks intercity naar Utrecht stopte woensdagavond met vonkende wielen en rook in het kielzog op station Geldermalsen.
Op verzoek van ProRail is groot alarm geslagen en was de brandweer met vier tankautospuiten snel ter plaatse. Vanaf Den Bosch ging de stroom van de lijn. De conducteurs zorgden ervoor dat de trein snel ontruimd was. Onderzoek toonde aan dat de remmen in acht wielstellen waren vastgelopen, maar er geen brand was. De passagiers gingen met een andere trein verder.
Ik las op internet dat het al 40 miljoen zal gaan kosten als ze de leyenseweg (ofzo..) overgang willen sluiten, en een tunnel neerleggen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende vraag dan:
Hoeveel kost het om station Bilthoven te ondertunnelen?
quote:Het college geeft de voorkeur aan een gescheiden onderdoorgang voor langzaam en gemotoriseerd verkeer, een zogeheten by-pass. De kosten bedragen zo'n veertig miljoen euro. Eind deze maand buigt de gemeenteraad zich over het voorstel.
De spoorwegovergang bij het Bilthovense station is al jaren onderwerp van discussie en staat te boek als één van de meest gevaarlijke van Nederland.
Eigenlijk waren deze opmerkingen begonnen omdat ik een realistische kanttekening wilde plaatsen bij al dat gedroom erboven. Dus, nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga jij die trein betalen uit eigen zak?
Dat zal de 503 of 508 wel zijn, die zijn vorige week gesloopt op Amersfoort Vlasakkers en op diepladers gezet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef greavy het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)rsfoto-Spoorloos.ece
Weet iemand waarom die trein daar was?
volgens mij was ie niet meer rijvaardig
De remmen van _ACHT_ wielstellen?quote:
Het was DD-ARquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De remmen van _ACHT_ wielstellen?![]()
Dat kan weleens grote gevolgen gaan hebben dan. Voor je het weet moet er een grote hoeveelheid VIRMs acuut van de baan gehaald worden voor noodzakelijke inspectie. Kan me van een paar jaar geleden een vergelijkbaar geintje herinneren met de ICE's in Duitsland. Man man dat was ook een debakelHebben er maandenlang railbusjes van regionale vervoerdertjes gereden als vervangend materieel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |