 
		 
			 
			
			
			Zou je dan ook nog gewoon kunnen reizen zonder reservering en met ¤2,- ICE Toeslag? Dan wordt het toch een stuk aantrekkelijker om tussen Rsd - Ehv te blijven pendelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef James1988 het volgende:
En niet te vergeten dat DB of SNCF als ze willen per 1/1/2010 alles over die HSL kunnen sturen wat ze willen, zolang het maar internationaal is. DB kan dus prima wat Velaro's op de HSL zetten die Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Breda - Eindhoven - Venlo - Keulen rijden.
 
											 
			 
			
			
			Je vergeet nog even het kleine detail dat de DB dit eerst ook nog even moet willen doen allemaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Ireyon het volgende:
Dan alleen Boxtel - Ehv nog even aanpassen voor 200km/h en het feest is compleet
 
			 
			
			
			Nee hoor dat is allemaal meegenomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je vergeet nog even het kleine detail dat de DB dit eerst ook nog even moet willen doen allemaal.
 
											 
			 
			
			
			Is er nog wel capaciteit voor een extra trein tussen Bd - Ehv - Vl?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee hoor dat is allemaal meegenomen
- DB gaat via de HSL Asd - Rtd - Bd - Ehv - Vl - Köln rijden.
- De standaard ¤2,- toeslag blijft gelden.
- Tussen Btl - Ehv wordt 200km/h gereden.
Wees eerlijk, 't is niet het meest dromerige scenario dat in deze topicreeks is verschenen..
 
			 
			
			
			Tuurlijk. We schrappen wel de reguliere treinen natuurlijk hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:39 schreef Brembo het volgende:
[..]
Is er nog wel capaciteit voor een extra trein tussen Bd - Ehv - Vl?
 
											 
			 
			
			
			En de DB weet dit ook al?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee hoor dat is allemaal meegenomen
- DB gaat via de HSL Asd - Rtd - Bd - Ehv - Vl - Köln rijden.
 
			 
			
			
			quote:Beste DB,
Misschien wisten jullie het al, in dat geval kun je deze brief als niet-verzonden beschouwen.
Per 1-1-2010 gaan jullie een extra ICE-treindienst invoeren, van Amsterdam naar Keulen via de Nederlandse HSL-Zuid. Jullie gaan stoppen te Amsterdam, Schiphol, Rotterdam, Breda, Eindhoven en Venlo en een toeslag vragen van ¤ 2,-.
Groetjes,
De_Hertog van FOK!
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Inderdaad, die mensen moeten snel eens leren dat ze niet onder een gesloten boom moeten lopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef greavy het volgende:
Ze moeten er toch echt iets sneller dingen aan gaan verbeteren lijkt mij
 
			 
			
			
			Ja precies. Wat moet je anders? 12 meter hoge fijnmazige hekken, direct aangesloten op de bovenleiding?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensen moeten snel eens leren dat ze niet onder een gesloten boom moeten lopen.
De beveiliging van spoorwegovergangen is prima geregeld in Nederland, alleen de gebruikers hebben er maling aan.
 
  
											 
			 
			
			
			Voor zover ik weet is het spoor tussen Btl - Ehv al geschikt voor 200km/h en zit alleen ATB ook hier dwars...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Socios het volgende:
Ik snap alleen niet waar die 200 km/u vandaan komt.
Tussen Bd - Tb wordt het misschien krap, maar een Benelux die wordt omgeleid weten ze er ook prima tussen te krijgen. Tb - Vl zal denk ik wel lukken met die 4 treinen per spoor per uur en ook daar geldt; een omgeleide ICE past er ook prima tussen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:39 schreef Brembo het volgende:
Is er nog wel capaciteit voor een extra trein tussen Bd - Ehv - Vl?

Ja doe maarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En de DB weet dit ook al?
Anders wil ik wel even een briefje schrijven hoor.
 . Nee, dromen mag altijd, maar ik snap ook wel dat snellere, comfortabelere verbindingen tot het verleden behoren. Meer intercities in kutdorpjes laten stoppen en in de provincies op elk traject hooguit 2 treinen per uur (8 per uur als 't naar de randstad gaat), dat is natuurlijk de toekomst als 't aan de NS ligt.
 . Nee, dromen mag altijd, maar ik snap ook wel dat snellere, comfortabelere verbindingen tot het verleden behoren. Meer intercities in kutdorpjes laten stoppen en in de provincies op elk traject hooguit 2 treinen per uur (8 per uur als 't naar de randstad gaat), dat is natuurlijk de toekomst als 't aan de NS ligt.  
											 
			 
			
			
			Kunnen ze die slagbomen niet voorzien van extra hekken en een scherpe afrastering zodat o.a. potentiële winnaars van de Darwin Award het niet in hun kop halen nog een laatste sprint te trekken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Crientj het volgende:
Ook weer toevallig dat het dan weer precies die overgang is
 
			 
			
			
			quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen ze die slagbomen niet voorzien van extra hekken en een scherpe afrastering zodat o.a. potentiële winnaars van de Darwin Award het niet in hun kop halen nog een laatste sprint te trekken?
 
			 
			
			
			Volgende vraag dan:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnen ene week heel dat hek vol met ledematen en bloed. achttien processen wegens mishandeling tegen Prorail,, welkom in Nederland

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |