Ik bedoelde de softwarematige tilt shiftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat zo is is dat zware onzin want die objectieven zijn enorm prijzig
Maar je weet er wel veel van, voor iemand die het verschil tussen macro en groothoek niet weet![]()
Nou, zo lang:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
hoe lang nog...
Waar en wanneer was/is dat ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom is er eigenlijk een OP met al die vervoerders? Zijn er mensen die dat elk topic weer doorlezen?
Apart? Ze kunnen toch een stuk of 6 buffels (of zoveel nodig) naar zwolle doen voor die 3 jaar? Of kan er niet getankt worden in Zwolle?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef dennistd het volgende:
Vanaf december rijdt er elke dinsdag- en vrijdagavond een ICM met een DM'90 op sleep van Enschede via Deventer naar Zwolle en weer terug. Dit om voor uitwisseling van het DM'90 in Twente te zorgen als Nijverdal eruit ligt.
Hoezo gaat Syntus in Hengelo daar weg dan? Nedtrain zit er toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:36 schreef Hr-Flip het volgende:
Werkplaats in Zwolle gaat dicht, (grond is al verkocht aan de gemeente Zwolle)
Werkplaats in Hengelo heeft straks niks meer te doen (syntus gaat weg)
Dus DM'90 gaat naar Hengelo voor onderhoud.
Maar lijkt me niet dat het achter een ICM richting Zwolle gaat, 2 stellen gekoppeld mogen immers gewoon over de vrije baan.
Eilandbedrijf, wat bedoel je ermee?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef dennistd het volgende:
NedTrain zit inderdaad in Hengelo, maar Syntus laat het onderhoud nu uitvoeren door Voith in Blerick, die zijn schijnbaar goedkoper.
Heo het precies met de buffeltjes zit weet ik niet, maar op somda las ik dat het is om in Twente geen eilandbedrijf te hebben, dus dan zal het voorlopig nog wel even in Zwolle blijven.
Zie het als een eiland (Twente) waar auto's (DM'90s) rondrijden, maar geen garage gevestigd is. Auto's moeten dus naar het vaste land (Zwolle) voor onderhoud. Om daar te komen moeten ze met de veerboot (op sleeptouw achter ICM)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Eilandbedrijf, wat bedoel je ermee?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zie het als een eiland (Twente) waar auto's (DM'90s) rondrijden, maar geen garage gevestigd is. Auto's moeten dus naar het vaste land (Zwolle) voor onderhoud. Om daar te komen moeten ze met de veerboot (op sleeptouw achter ICM)
Niet zeuren, Rotterdam krijgt er tenminste nieuwe glorie voor terug..quote:
Dank je! We zien het wel. Desnoods blijven we met z'n 28en op het balkon staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt er met je OV gewoon in, er is geen toeslag en reserveren hoeft niet. Let wel op dat mensen met gereserveerde plekken voorrang hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |