SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
a) OP is te summier om alle vragen te beantwoordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef Eix het volgende:
Het voorkomt dat elk topic dezelfde standaard vraag terug komt.
Ik ook. Ongeveer 4 jaar terug.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind de OP met alle vervoerders mooi, en ik heb 'm ook gelezen toen ik hier voor het eerst kwam.
Geen idee, heb helaas alleen het plaatje. Misschien van de baan getikt door een schommelboot?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij zouden we best iets op de wiki kunnen zetten, zodat we dat niet iedere keer hier hoeven te copypasten? Ik weet nou wel dat NS Hispeed met Prio's op de HSL rijdt en dat Arriva met Spurts rondkart
En wat is er met die DDM gebeurd?
waar is dat plaatje van?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom is er eigenlijk een OP met al die vervoerders? Zijn er mensen die dat elk topic weer doorlezen?
Is later hersteld en het was idd een aanrijding met een VIRM volgens mij. Was het niet in de buurt van Amsterdam dat beide treinen het nodig vonden om zo te gaan doen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Geen idee, heb helaas alleen het plaatje. Misschien van de baan getikt door een schommelboot?
Vanmiddag in de 345 gezeten richting Nieuweschans. Verschil met de 'oude' GTW's is de donkergrijze vloer i.t.t. de lichte. Ow, en de deuren pompen en sputteren nog steedsquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ben de nieuwe stellen van Arriva, 10345 en 10346, helaas nog niet tegengekomen onderweg. Binnenkort maar eens opzoeken
Met hele grote BLOEMKOLENquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef NikkelCobalt het volgende:
Woot, een passagierstender met kolen?
Niet zo gemeen doen hoor. Die meisje weet niet eens wat een tender isquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef NikkelCobalt het volgende:
Woot, een passagierstender met kolen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen hoor. Die meisje weet niet eens wat een tender is
Lorry is Engels voor gemotoriseerde zeepkistquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef knars het volgende:
Zeg, ik noemde zo'n ongemotoriseerde zeepkist op rails een lorry, maar heet dat eigenlijk wel zo?
quote:Alkmaar-Enkhuizen/Hoorn
Maandag 26 Oktober 23:18Oorzaak De beperkingen tussen Hoorn en Obdam als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
Tilburg-Eindhoven
Maandag 26 Oktober 23:14Oorzaak Tussen Boxtel en Oisterwijk rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Ik wilde ze eigenlijk niet posten maar nu moet ik welquote:
Alsof iemand weet wat dat isquote:
Als dat zo is is dat zware onzin want die objectieven zijn enorm prijzigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef NikkelCobalt het volgende:
Tilt-shift is nogal breed uitgemeten als zijnde een "rage". Denk dat de meesten het wel weten?
Mauw. Ik had het opgezocht!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen hoor. Die meisjeZij weet niet eens wat een tender is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |