Bedankt voor de links, ze zijn idd niet heel erg relevant voor mijn onderwerp maar wel erg goed voor extra informatie in de inleiding / discussiequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:33 schreef NoralyZ het volgende:
Ik selecteer zelf heel zorgvuldig voor ik iets in mn mandje gooi, als ik al online bestel (dat doe ik niet zo vaak). (ik denk dus nummer 1 op die schaal)
Ik heb wel laatst iets geschreven over online shopping en kwam daarbij o.a. dit en dit artikel tegen. Ik geloof alleen dat je er wel voor moet betalen (dat hoefde ik zelf niet, via vpn enzo, ik weet niet of jij daar ook toegang toe hebt?)
Ze gaan niet exact over waar jij naar zoekt maar richten zich meer op de verhouding tussen offline/online shopping.
Ja inderdaad nogal opvallendquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef theKiD het volgende:
Waarom krijg ik zo'n vermoeden dat vooral de dames voor de 5,6 of 7 gaan, en de heren vooral voor 1 of 2?Of ben ik nu weer te snel met conclusies trekken?
Als in, ik gooi extreem veel in mijn mandje?quote:
Nee, meer als flauwe grap.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als in, ik gooi extreem veel in mijn mandje?
Dan zou ik "een introductie tot humor" in mijn mandje leggen.quote:
enquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:09 schreef Spiegelei het volgende:
7. Ik flikker alles wat ik interessant vind in m'n mandje om er daarna achter te komen dat het totaal bedrag vele malen hoger is dan m'n budget (van te voren stel ik dus wel een budget vast) en dn schrappen maar.
In de "echte" winkel gooi ik niet van alles in mandje ofzo om het later terug te zetten, dat staat ook lekker stom natuurlijk. Nee dan blijf ik veel langer bij een product hangen. Bij kleding is het trouwens wel zo dat ik het liefste zoveel mogelijk in 1 keer het pashokje in meeneem, maar dat is meer omdat ik een hekel heb aan passen in de winkel (maar later de helft terugbrengen is erger ...) dus dan pas ik liever in 1 keer veel dan in een paar keer wat minder.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef scrub_nurse het volgende:
7. Ik flikker alles wat ik interessant vind in m'n mandje om er daarna achter te komen dat het totaal bedrag vele malen hoger is dan m'n budget (van te voren stel ik dus wel een budget vast) en dan schrappen maar.Bovendien doe ik dit om het overzicht niet kwijt te raken,mijn overzicht is dus de uiteindelijke winkelwagen,dit werkt prima bij wehkamp.nl en hm.com. Hoewel dit alleen geldt bij kleding online shoppen. Bij bol.com ed weet ik heel goed wat ik wil hebben en koop dit.
In de "echte" winkel gooi ik niet van alles in mandje ofzo om het later terug te zetten,dan kies ik heel bewust ter plekke wat ik wel of niet wil kopen, of mee wil nemen naar de paskamer. Bij kleding is het trouwens wel zo dat ik het liefste zoveel mogelijk in 1 keer het pashokje in meeneem, maar dat is meer omdat ik een hekel heb aan passen in de winkel (maar later de helft terugbrengen is erger ...) dus dan pas ik liever in 1 keer veel dan in een paar keer wat minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |