Hunkemoller in hetzelfde rijtje als de Wibra of Hema?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef Elixabete het volgende:
Vrouwen die hun lingerie kopen bij de wibra/hema/hunkemoller
Sapphquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef maickeltje het volgende:
Wat is het ook alweer?
Spashh ofzo?
Ik kijk altijd naar die dames, vind het heerlijk
goedkope troep is hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef Axia het volgende:
[..]
Hunkemoller in hetzelfde rijtje als de Wibra of Hema?
Wat voor merken haal jij dan in huis?quote:
Ik vind het maar overdreven spul, met van die touwstructuren die je hele bovenlichaam bedekken. En Marlies Dekkers zelf is ook maar een dom wijf.quote:
die enorme touwen circus vind ik ook niks, je hebt ook setjes die wat bescheiden "touwtjes" heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het maar overdreven spul, met van die touwstructuren die je hele bovenlichaam bedekken. En Marlies Dekkers zelf is ook maar een dom wijf.
Mjah maar je hebt ook wel exemplaren die best okay zijn.
Inderdaad , overhyped spul , ziet bovendien nog hoerig uit met die bandjes.quote:
Ik zie niet wat er mis is met hema.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef Elixabete het volgende:
Ben eigenlijk best benieuwd waar je ze vandaan hebt. Ze zijn namelijk erg leuk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef purplerose het volgende:
Vorige week deze 2 setjes besteld, ik zal dan maar niet zeggen waar ik ze vandaan heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marktplaatsquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef purplerose het volgende:
Vorige week deze 2 setjes besteld, ik zal dan maar niet zeggen waar ik ze vandaan heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef purplerose het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonprixquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best benieuwd waar je ze vandaan hebt. Ze zijn namelijk erg leuk!
Zou je die vrouwen erbij kunnen bestellen?quote:
Helaas krijg je die er niet bij, heb dat nagevraagdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zou je die vrouwen erbij kunnen bestellen?
Inderdaad je hebt in heel veel winkels gewoon echt super mooie dingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bonprixbh's 18 euro per stuk, de slipjes 10.
Hoe oud is elixabete eigenlijk, het klinkt alsof ze nog in dr merken fase zit
Ah oke...later daar maar even gaan kijken. Vind ze erg leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Precies, MD is best leuk, mooi gemaakt enzo, alleen Bumpersmuller Hunkemoller is niet echt mooi...Victoria's Secret is pasquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef purplerose het volgende:
Lingerie
Lingerie reclames
Marlies Dekkers wordt erg overschat
En sommige mensen hebben nou eenmaal geen aubade, marlies dekkers of andere dure merken geld dus ja dan kom je bij de hunkemoller uit als je toch wat leuks wilt.
Inderdaad, Hunkemoller vind ik top. Ze hebben daar veel leuke setjes voor een leuke prijs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt in heel veel winkels gewoon echt super mooie dingen![]()
waarom dan persé met een overduur merk naampje er op -.-
wat niet eens altijd zo leuk is ..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel erg rare tieten die allergisch zijn voor ondergoed met normale prijzenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt in heel veel winkels gewoon echt super mooie dingen![]()
waarom dan persé met een overduur merk naampje er op -.-
wat niet eens altijd zo leuk is ..
Je kan het wel bestellen. Juist nu is het goed om het te doen, want de dollar staat gunstig ten opzichte van de euro.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef error_404 het volgende:
[..]
Precies, MD is best leuk, mooi gemaakt enzo, alleen Bumpersmuller Hunkemoller is niet echt mooi...Victoria's Secret is pasIs helaas alleen niet in NL te krijgen....
MD is inderdaad duur maar ik heb het ervoor over.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Axia het volgende:
[..]
Ah oke...later daar maar even gaan kijken. Vind ze erg leuk.
En geen idee hoe oud ze is. Ik weet van mezelf dat ik geen hele collectie Marlies Dekkers kan veroorloven. Misschien 1 setje voor als je uitgaat. Maar daar houdt het ook mee op.
Zaph of hoe heet die fakeshit ook weer?quote:
Sapph ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zaph of hoe heet die fakeshit ook weer?
Zoals ik al eerder zei, ik kan me dat niet veroorloven. Ik heb liever een dak boven mijn hoofd dan 18 setjes van MD. Maar dat verschilt voor iedereen. Jouw budget is groter. Als ik het geld had, zou ik het ook doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
MD is inderdaad duur maar ik heb het ervoor over.
net geteld en ik kom op 18 setjes uit
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel erg rare tieten die allergisch zijn voor ondergoed met normale prijzen
Ja ik zou ook liever bij Victoria's secret, trashy.com, agent provacateur enz willen bestellen alleen vindt mijn bankrekening dat niet leuk dus zal ik de balk iets lager moeten leggen want ik moet toch iets aan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef error_404 het volgende:
[..]
Precies, MD is best leuk, mooi gemaakt enzo, alleen Bumpersmuller Hunkemoller is niet echt mooi...Victoria's Secret is pasIs helaas alleen niet in NL te krijgen....
Jij vind het mooi, ik niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
En hunkemoller heeft gewoon mooie dingen anders ligt het niet in het assortiment
Oh ja, die 'Ik wil zo graag maar ik kan niet'- zooi.quote:
Ik kijk net op die site en je hebt daar gewoon normale kleur dingen in staan wat ook op bedrag 97,50 euro uit komtquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Sapph ofzo
Troep en verschrikkelijke kleurtjes
Laat ik die moeite nou net niet willen doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
(als je eens moeite zou doen dan weet je zo hoe oud ik ben)
mee eens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Laat ik die moeite nou net niet willen doen
Ik vind het prima dat jij MD zo mooi vindt en dat je het kan betalen maar je hoeft niet alles wat goedkoper is als troep te bestempelen want dat is helemaal niet zo.
Ook MD kan zo kapot en wordt van dezelfde materialen gemaakt alleen het prijskaartje is anders
Goed te weten iigquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mee eens.
Maar wat ik niet mooi vind noem ik troep
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Marouska het volgende:
Lingeriereclames zijn super, kan zo vrouwelijke en sensueel zijn. En Marlies Dekkers is wel oke, blijft mooi ook dat spul.Maar Sapph vind ik echt kut. Wat een lelijke kutreclame's, met lelijke kutmake-up en lelijkekutafwerking. Serieus, dat model, Dorien Rose, is in het echt en op normale foto's zo belachelijk veel mooier.
Mooi:
http://www.lookalikenetwo(...)en-rose-duinker1.jpg
Gefotoshopt tot het uiterste, zodat ze eruit ziet als een stoephoer:
http://logomania.nl/Image(...)vs%20Sapph/Sapph.jpg
WTF ZE IS ORANJE?! En die make-up, alsof een driejarige het heeft gedaan. Welke debiel doet dat nou?!
Ik had een moeilijke maat 85Hquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een moeilijke maat, via het web bestellen schiet niet echt op dan.
Wat een enge foto inderdaad. Al vind ik die normale ook enigzins apart, ze heeft best een lang hoofd ofzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Marouska het volgende:
Lingeriereclames zijn super, kan zo vrouwelijke en sensueel zijn. En Marlies Dekkers is wel oke, blijft mooi ook dat spul.Maar Sapph vind ik echt kut. Wat een lelijke kutreclame's, met lelijke kutmake-up en lelijkekutafwerking. Serieus, dat model, Dorien Rose, is in het echt en op normale foto's zo belachelijk veel mooier.
Mooi:
WTF ZE IS ORANJE?! En die make-up, alsof een driejarige het heeft gedaan. Welke debiel doet dat nou?!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Marouska het volgende:
Mooi:
Doe mij die stoephoer dan maar. Lijkt wel een crackjunk op die 1e foto.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Marouska het volgende:
Mooi:
Wtf ze lijkt wel een wortelquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Marouska het volgende:
Mooi:
Maar ja, gezien je foto's heb jij dan ook wel peperdure lingerie nodig om te compenseren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
MD is inderdaad duur maar ik heb het ervoor over.
net geteld en ik kom op 18 setjes uit
U r kidding right?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Doe mij die stoephoer dan maar. Lijkt wel een crackjunk op die 1e foto.
is dat die dorien die ook wel es bij Giel zit in de freaknachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Nu is die Dorien zelf ook wel een uitermate ordi tiepje.
Kan wel. Ze kwam ook wel eens in De Gouden Kooi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef purplerose het volgende:
is dat die dorien die ook wel es bij Giel zit in de freaknacht
Heb jij uberhaupt ooit wel eens een crackjunk gezien...? Lijkt eerder op foto twee hoor, compleet met slechte foundation en een hoerenmond.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Doe mij die stoephoer dan maar. Lijkt wel een crackjunk op die 1e foto.
I'd hit it.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan wel. Ze kwam ook wel eens in De Gouden Kooi.
O he jakkes dan weet ik wie je bedoeltquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan wel. Ze kwam ook wel eens in De Gouden Kooi.
Salva noooooooooquote:
zegt er 1 wat zonder foboquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar ja, gezien je foto's heb jij dan ook wel peperdure lingerie nodig om te compenseren.
Dat ook jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef ynuhh het volgende:
Die reclames doen me weinig.
Ik zal eigenlijk best in het bezit willen zijn van zo'n mooi lichaam.
Dat is echt een pottenbijeenkomst. Ze vinden zichzelf mooier dan de meeste mannen las ik. Goeie god.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef Chai het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1189655&start=0
Dit bedoel je zeker Ts?
Hoezo? Er zijn meer knappe vrouwen dan knappe mannen hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:21 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Dat is echt een pottenbijeenkomst. Ze vinden zichzelf mooier dan de meeste mannen las ik. Goeie god.
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef ynuhh het volgende:
Die reclames doen me weinig.
Ik zal eigenlijk best in het bezit willen zijn van zo'n mooi lichaam.
Die dingen geven licht in het donker of wa?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
De mannenlijn is zo mogelijk nog lelijker.
Hey, ik ben niet de enige die dat echt een hele enge reclame vindtquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een enge foto inderdaad. Al vind ik die normale ook enigzins apart, ze heeft best een lang hoofd ofzo.
Waar koop jij je lingerie dan of draag je soms een papieren zak?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef Elixabete het volgende:
Daar zou ik me niet in durven vertonenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
De mannenlijn is zo mogelijk nog lelijker.
quote:
Pwned.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Een tegenstander en wat cheerleaders
[ afbeelding ]
Dat de concurrent nog niet gekomen is met My First WiBraquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Deze deed nogal wat stof opwaaien![]()
[ afbeelding ]
Dat kan je instellen, bij mij was het op de eerstequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef Zipportal het volgende:
Pas op de 4e pagina, kwamen er plaatjes.
Alsof iemand die dingen van jou ooit te zien krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
die enorme touwen circus vind ik ook niks, je hebt ook setjes die wat bescheiden "touwtjes" heeft.
Maar dat is ook een ronduit lelijk BH setje!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Deze deed nogal wat stof opwaaien![]()
[ afbeelding ]
of überhaupt wil zien..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Alsof iemand die dingen van jou ooit te zien krijgt.
Is die rechter nou een man of een vrouw.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Een tegenstander en wat cheerleaders
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |