Hunkemoller in hetzelfde rijtje als de Wibra of Hema?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef Elixabete het volgende:
Vrouwen die hun lingerie kopen bij de wibra/hema/hunkemoller
Sapphquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef maickeltje het volgende:
Wat is het ook alweer?
Spashh ofzo?
Ik kijk altijd naar die dames, vind het heerlijk
goedkope troep is hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef Axia het volgende:
[..]
Hunkemoller in hetzelfde rijtje als de Wibra of Hema?
Wat voor merken haal jij dan in huis?quote:
Ik vind het maar overdreven spul, met van die touwstructuren die je hele bovenlichaam bedekken. En Marlies Dekkers zelf is ook maar een dom wijf.quote:
die enorme touwen circus vind ik ook niks, je hebt ook setjes die wat bescheiden "touwtjes" heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het maar overdreven spul, met van die touwstructuren die je hele bovenlichaam bedekken. En Marlies Dekkers zelf is ook maar een dom wijf.
Mjah maar je hebt ook wel exemplaren die best okay zijn.
Inderdaad , overhyped spul , ziet bovendien nog hoerig uit met die bandjes.quote:
Ik zie niet wat er mis is met hema.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef Elixabete het volgende:
Vrouwen die hun lingerie kopen bij de wibra/hema/hunkemoller
Ben eigenlijk best benieuwd waar je ze vandaan hebt. Ze zijn namelijk erg leuk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef purplerose het volgende:
Vorige week deze 2 setjes besteld, ik zal dan maar niet zeggen waar ik ze vandaan heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marktplaatsquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef purplerose het volgende:
Vorige week deze 2 setjes besteld, ik zal dan maar niet zeggen waar ik ze vandaan heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef purplerose het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonprixquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best benieuwd waar je ze vandaan hebt. Ze zijn namelijk erg leuk!
Zou je die vrouwen erbij kunnen bestellen?quote:
Helaas krijg je die er niet bij, heb dat nagevraagdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zou je die vrouwen erbij kunnen bestellen?
Inderdaad je hebt in heel veel winkels gewoon echt super mooie dingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bonprixbh's 18 euro per stuk, de slipjes 10.
Hoe oud is elixabete eigenlijk, het klinkt alsof ze nog in dr merken fase zit
Ah oke...later daar maar even gaan kijken. Vind ze erg leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Precies, MD is best leuk, mooi gemaakt enzo, alleen Bumpersmuller Hunkemoller is niet echt mooi...Victoria's Secret is pasquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef purplerose het volgende:
Lingerie
Lingerie reclames
Marlies Dekkers wordt erg overschat
En sommige mensen hebben nou eenmaal geen aubade, marlies dekkers of andere dure merken geld dus ja dan kom je bij de hunkemoller uit als je toch wat leuks wilt.
Inderdaad, Hunkemoller vind ik top. Ze hebben daar veel leuke setjes voor een leuke prijs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt in heel veel winkels gewoon echt super mooie dingen![]()
waarom dan persé met een overduur merk naampje er op -.-
wat niet eens altijd zo leuk is ..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel erg rare tieten die allergisch zijn voor ondergoed met normale prijzenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt in heel veel winkels gewoon echt super mooie dingen![]()
waarom dan persé met een overduur merk naampje er op -.-
wat niet eens altijd zo leuk is ..
Je kan het wel bestellen. Juist nu is het goed om het te doen, want de dollar staat gunstig ten opzichte van de euro.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef error_404 het volgende:
[..]
Precies, MD is best leuk, mooi gemaakt enzo, alleen Bumpersmuller Hunkemoller is niet echt mooi...Victoria's Secret is pasIs helaas alleen niet in NL te krijgen....
MD is inderdaad duur maar ik heb het ervoor over.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Axia het volgende:
[..]
Ah oke...later daar maar even gaan kijken. Vind ze erg leuk.
En geen idee hoe oud ze is. Ik weet van mezelf dat ik geen hele collectie Marlies Dekkers kan veroorloven. Misschien 1 setje voor als je uitgaat. Maar daar houdt het ook mee op.
Zaph of hoe heet die fakeshit ook weer?quote:
Sapph ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zaph of hoe heet die fakeshit ook weer?
Zoals ik al eerder zei, ik kan me dat niet veroorloven. Ik heb liever een dak boven mijn hoofd dan 18 setjes van MD. Maar dat verschilt voor iedereen. Jouw budget is groter. Als ik het geld had, zou ik het ook doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
MD is inderdaad duur maar ik heb het ervoor over.
net geteld en ik kom op 18 setjes uit
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel erg rare tieten die allergisch zijn voor ondergoed met normale prijzen
Ja ik zou ook liever bij Victoria's secret, trashy.com, agent provacateur enz willen bestellen alleen vindt mijn bankrekening dat niet leuk dus zal ik de balk iets lager moeten leggen want ik moet toch iets aan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef error_404 het volgende:
[..]
Precies, MD is best leuk, mooi gemaakt enzo, alleen Bumpersmuller Hunkemoller is niet echt mooi...Victoria's Secret is pasIs helaas alleen niet in NL te krijgen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |