Ik ben nog aan het stuiteren.. Ik ga 'm weer zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Vicky, wat ontzettend tof! Naar Robbie
reken maar dat ie verbaasd kijkt dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik had die glasplaat zo tussen de billen van de fotograaf geschoven. Was het niet 1 april ofzo?
anders getyped misschienquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gehyperd zijn?
Ik hyper mee maar dan omdat ik dus ga trouwen
Bij radio 538quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Vicky, wat gaaf is dat! Bij welk station heb je ze gewonnen?
Ik heb vorige jaar met de 90's request kaarten voor Turn Up The Bass gewonnen bij 3FM. Ik vind het alleen klere herrie dus ben nooit geweest
Ah, dat luister ik al jaren niet meer. Maar echt gaaf joh!quote:
Ik niet zo vaak maar voor bepaalde acties maak ik graag een uitzonderingquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, dat luister ik al jaren niet meer. Maar echt gaaf joh!![]()
Nee hoor! voltooid verleden tijd is altijd met een d tenzij de laatste letter van de stam van het werkwoord in het kofschip zitquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
anders getyped misschienheerlijk he dat hyperen.
Kan het nog steeds niet gelovenquote:
Villa Kakelbontquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
een pipilangkous huis freemaar wel leuk klusserdeklus enzo
Er zijn 1100 kaarten waarvan er een aantal bij 538 te winnen zijn en een aantal via de Phonehouse. Morgen worden er in 5 Phonehousewinkels kaarten weggegeven bij een telefoonabonnement, 1 kaart per ab.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef trui het volgende:
vicky, als 't heel geheim is, dan is 't vast ook voor een select gezelschap? hoeveel (of weinig) mensen ongeveer? of weet je dat nog niet. leuk ook alvast de voorpret, geniet ervan!
TARA is niet zo'n klusser (hij kan wel heel goed elektrisch prutsen enzo, maar slopen en verven houdtie niet van) en ik ben dan 34 weken zwangerquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
een pipilangkous huis freemaar wel leuk klusserdeklus enzo
Vast welquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef Vicky het volgende:
Free, komt er een fototopic van jullie huisje??
geeft nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:33 schreef Linda2205 het volgende:
Vicky wat gaaf!DVD laat even op zich wachten, logistieke probleempjes..
Bar, van harte met je nieuwe baan en Free met je nieuwe huis
Huups, doe jij mij ook een linkje? Volgende week is het 6 weken na de bevalling, dan mag het grote afvallen en sporten wat mij betreft beginnen!
ik heb ook al gekeken om naar london te gaan maa rik om gewoon op 800 euro voor alleen de vliegticketsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Wie heeft er een tip? Wij wilden eigenlijk in december een weekendje Londen met z'n drieen, maar wat is dat duurvliegtickets zijn echt belachelijk duur, zelfs easyjet, en de trein is niet goedkoper. We willen zo graag even een paar daagjes met z'n drieen weg. Iemand een briljant idee dat beter te betalen is dan Londen in kerstsfeer (logisch, natuurlijk
)
Ligt eraan met wie en wanneer je wil vliegen, maar wij komen ook op bijna 350 euro uit. Jullie moeten natuurlijk voor Amber gewoon betalen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ook al gekeken om naar london te gaan maa rik om gewoon op 800 euro voor alleen de vliegtickets
ik had gekeken voor december en idd, ik moet voor Amber gewoon betalen. Wel wat goedkoper, maar toch..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie en wanneer je wil vliegen, maar wij komen ook op bijna 350 euro uit. Jullie moeten natuurlijk voor Amber gewoon betalen?
ik ga voor je duimen hoor, om wat voor functie gaat het?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:43 schreef mefke79 het volgende:
Bar een nieuwe baan? Leuk!
Ik ga ook een hyperen: heb net een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. Spannend! Wel jammer dat ik geen enkel mooi pak aan kan door een teveel aan zwangerschapskilo's, maar daar ga ik me pas druk over maken als ik op gesprek mag. Duimen dus!
Paradiso zou het niet worden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef trui het volgende:
[..]
hmm, da's ongeveer paradiso-formaat, of zelfs iets kleiner. leuk!
*opschepmomentje* Ach ik heb met 41 weken zwangerschap de woonkamer staan vervenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:33 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA is niet zo'n klusser (hij kan wel heel goed elektrisch prutsen enzo, maar slopen en verven houdtie niet van) en ik ben dan 34 weken zwanger
Gelukkig heb ik 5 handige broers!
Parijs natuurlijk! Gewoon zelf met de auto.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Wie heeft er een tip? Wij wilden eigenlijk in december een weekendje Londen met z'n drieen, maar wat is dat duurvliegtickets zijn echt belachelijk duur, zelfs easyjet, en de trein is niet goedkoper. We willen zo graag even een paar daagjes met z'n drieen weg. Iemand een briljant idee dat beter te betalen is dan Londen in kerstsfeer (logisch, natuurlijk
)
jaaaquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Parijs natuurlijk! Gewoon zelf met de auto.
haha ja ik denk dat de meeste dat wel wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef miss_sly het volgende:
Meiden die borstvoeding geven, houden jullie er wel rekening mee dat je niet echt mag lijnen? Alleen afvallen door beweging en gezond eten/niet snoepen, maar echt dieten/lijnen is niet goed!
Selwerd, acaciaquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:39 schreef Stout het volgende:
Freecell wat gaaf !! Welke wijk is het ?
Jupsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Freecell, volgens mij moet de oud bewoner of thans de woningbouw vereniging bij sprake van verhuur zorgen dat de mure licht zijn en makkelijk verfbaar, en de keuken sowieso fefikst. ( tenzij kleine grebreken die een half jaar kunnen wachten en jullie accord zouden gaan op een dan al reeds geplande renovatie van de keuken)
Ik moet per vandaag stoppen met werken ik denk niet dat ik dat ga reddenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef innepin het volgende:
[..]
*opschepmomentje* Ach ik heb met 41 weken zwangerschap de woonkamer staan verven*/opschepmomentje*
Waarom denk je dat ik zo vaak heen en weer kanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef _Bar_ het volgende:
Dat is echt geen geld Linda, hmmm eens in de groep gooien gaat.
He bah, arme Amber. Was school wel leuk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef Vicky het volgende:
stoere boots Pinq!
Amber mag aan de antibiotica.
ja ze vond het geweldig! Toen ik haar ging halen vroeg ze of ze 's middags weer terug mocht naar schoolquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
He bah, arme Amber. Was school wel leuk?
Ook een optie, had ik niet aan gedacht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Linda2205 het volgende:
Miss, Berlijn idd39¤ pp enkele reis met de trein en eten is ook heel goedkoop.
Hij gaat om 13.42 (bijv.) vanaf Amersfoort en is dan om 19.21 op Centraal Station Berlijn en rijdt 6x per dag, dacht ik... Dat is de rechtstreekse, je kan ook nog via Düsseldorf, doe je er iets korter over, maar moet je overstappen met half uur wachttijd. Maar hij gaat naar en vanaf Schiphol, de rechtstreekse, dus dan kan je bij jullie instappen en in Berlijn uitstappen. Ze hebben ook speciale coupe's voor ouders met kinderen, moet je alleen wel bij het loket boeken. Kost niks extra's en Senna gaat gratis meequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook een optie, had ik niet aan gedacht.
We moeten op vrijdagavond weg (ik werk dan weer, op vrijdag dus ook) en op maandagavond/middag willen we terug.
Hoe lang doet de trein er dan over?
Dat Roy niet mee kon wist ik al, daarvoor al de oppas geregeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef Linda2205 het volgende:
Tof Pinq!
Waarom heb je geen zin Bar? Kan Roy niet mee?
Wat een gave! Merk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef pinquit het volgende:
ohja fotodie had erbij moeten staan hoor
*vergeetachtig*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach arme.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Books het volgende:
Fijn he Tico. Heb er echt een hekel aan. We hebben het nu zo geregeld dat we kerstavond bij mijn ouders vieren en dan eerste kerstdag bij mijn schoonfam, tweede kerstdag bij mijn pleegtante-oom (van mijn vaders kant (long story)) en derde kerstdag (zondag erachteraan) om bij te komen.
Nieuwe computers zijn hipquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Wij gaan dit jaar waarschijnlijk niet.. We hebben een nieuwe computer nodig
Ik heb niets te klagen qua vakantie... het ging mij meer om dat ik die dagen gewoon niet beschikbaar wil zijn zonder gezeik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Nieuwe computers zijn hip
En troost je, sinds mijn 16e ben ik (huwelijksreis van 4 dagen niet meegerekend) niet meer op vakantie geweest
Daar heb je absoluut een puntquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen qua vakantie... het ging mij meer om dat ik die dagen gewoon niet beschikbaar wil zijn zonder gezeik.
Ik zie weekendjes weg ook niet echt als vakantie...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een punt
Je kan ook zéggen dat je weg bent en de gordijnen dicht doen met kaarsjes aan?
Ja, zo'n bijzonder avondje uit hebben jullie wel verdiend. Heel erg leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kan het nog steeds niet geloven
en ineens heb ik heel veel vrienden op het RW-forum
maar ik ga samen met M. We hebben de laatste maanden wel wat voor onze kiezen gehad.
Dat heb ik hier altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Ticootje het volgende:
Oh hebben jullie ook zo'n leuke week? Vanavond zij M. en ik samen thuis, de rest van de week moet hij of ik 's avonds weg. Supergezellig.
Ik vind het stom!quote:
Dat is hier zo goed als standaardquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Ticootje het volgende:
Oh hebben jullie ook zo'n leuke week? Vanavond zij M. en ik samen thuis, de rest van de week moet hij of ik 's avonds weg. Supergezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |