Ik ben nog aan het stuiteren.. Ik ga 'm weer zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Vicky, wat ontzettend tof! Naar Robbie
reken maar dat ie verbaasd kijkt dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik had die glasplaat zo tussen de billen van de fotograaf geschoven. Was het niet 1 april ofzo?
anders getyped misschienquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gehyperd zijn?
Ik hyper mee maar dan omdat ik dus ga trouwen
Bij radio 538quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Vicky, wat gaaf is dat! Bij welk station heb je ze gewonnen?
Ik heb vorige jaar met de 90's request kaarten voor Turn Up The Bass gewonnen bij 3FM. Ik vind het alleen klere herrie dus ben nooit geweest
Ah, dat luister ik al jaren niet meer. Maar echt gaaf joh!quote:
Ik niet zo vaak maar voor bepaalde acties maak ik graag een uitzonderingquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, dat luister ik al jaren niet meer. Maar echt gaaf joh!![]()
Nee hoor! voltooid verleden tijd is altijd met een d tenzij de laatste letter van de stam van het werkwoord in het kofschip zitquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
anders getyped misschienheerlijk he dat hyperen.
Kan het nog steeds niet gelovenquote:
Villa Kakelbontquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
een pipilangkous huis freemaar wel leuk klusserdeklus enzo
Er zijn 1100 kaarten waarvan er een aantal bij 538 te winnen zijn en een aantal via de Phonehouse. Morgen worden er in 5 Phonehousewinkels kaarten weggegeven bij een telefoonabonnement, 1 kaart per ab.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef trui het volgende:
vicky, als 't heel geheim is, dan is 't vast ook voor een select gezelschap? hoeveel (of weinig) mensen ongeveer? of weet je dat nog niet. leuk ook alvast de voorpret, geniet ervan!
TARA is niet zo'n klusser (hij kan wel heel goed elektrisch prutsen enzo, maar slopen en verven houdtie niet van) en ik ben dan 34 weken zwangerquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
een pipilangkous huis freemaar wel leuk klusserdeklus enzo
Vast welquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef Vicky het volgende:
Free, komt er een fototopic van jullie huisje??
geeft nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:33 schreef Linda2205 het volgende:
Vicky wat gaaf!DVD laat even op zich wachten, logistieke probleempjes..
Bar, van harte met je nieuwe baan en Free met je nieuwe huis
Huups, doe jij mij ook een linkje? Volgende week is het 6 weken na de bevalling, dan mag het grote afvallen en sporten wat mij betreft beginnen!
ik heb ook al gekeken om naar london te gaan maa rik om gewoon op 800 euro voor alleen de vliegticketsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Wie heeft er een tip? Wij wilden eigenlijk in december een weekendje Londen met z'n drieen, maar wat is dat duurvliegtickets zijn echt belachelijk duur, zelfs easyjet, en de trein is niet goedkoper. We willen zo graag even een paar daagjes met z'n drieen weg. Iemand een briljant idee dat beter te betalen is dan Londen in kerstsfeer (logisch, natuurlijk
)
Ligt eraan met wie en wanneer je wil vliegen, maar wij komen ook op bijna 350 euro uit. Jullie moeten natuurlijk voor Amber gewoon betalen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ook al gekeken om naar london te gaan maa rik om gewoon op 800 euro voor alleen de vliegtickets
ik had gekeken voor december en idd, ik moet voor Amber gewoon betalen. Wel wat goedkoper, maar toch..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie en wanneer je wil vliegen, maar wij komen ook op bijna 350 euro uit. Jullie moeten natuurlijk voor Amber gewoon betalen?
ik ga voor je duimen hoor, om wat voor functie gaat het?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:43 schreef mefke79 het volgende:
Bar een nieuwe baan? Leuk!
Ik ga ook een hyperen: heb net een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. Spannend! Wel jammer dat ik geen enkel mooi pak aan kan door een teveel aan zwangerschapskilo's, maar daar ga ik me pas druk over maken als ik op gesprek mag. Duimen dus!
Paradiso zou het niet worden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef trui het volgende:
[..]
hmm, da's ongeveer paradiso-formaat, of zelfs iets kleiner. leuk!
*opschepmomentje* Ach ik heb met 41 weken zwangerschap de woonkamer staan vervenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:33 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA is niet zo'n klusser (hij kan wel heel goed elektrisch prutsen enzo, maar slopen en verven houdtie niet van) en ik ben dan 34 weken zwanger
Gelukkig heb ik 5 handige broers!
Parijs natuurlijk! Gewoon zelf met de auto.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Wie heeft er een tip? Wij wilden eigenlijk in december een weekendje Londen met z'n drieen, maar wat is dat duurvliegtickets zijn echt belachelijk duur, zelfs easyjet, en de trein is niet goedkoper. We willen zo graag even een paar daagjes met z'n drieen weg. Iemand een briljant idee dat beter te betalen is dan Londen in kerstsfeer (logisch, natuurlijk
)
jaaaquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Parijs natuurlijk! Gewoon zelf met de auto.
haha ja ik denk dat de meeste dat wel wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef miss_sly het volgende:
Meiden die borstvoeding geven, houden jullie er wel rekening mee dat je niet echt mag lijnen? Alleen afvallen door beweging en gezond eten/niet snoepen, maar echt dieten/lijnen is niet goed!
Selwerd, acaciaquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:39 schreef Stout het volgende:
Freecell wat gaaf !! Welke wijk is het ?
Jupsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Freecell, volgens mij moet de oud bewoner of thans de woningbouw vereniging bij sprake van verhuur zorgen dat de mure licht zijn en makkelijk verfbaar, en de keuken sowieso fefikst. ( tenzij kleine grebreken die een half jaar kunnen wachten en jullie accord zouden gaan op een dan al reeds geplande renovatie van de keuken)
Ik moet per vandaag stoppen met werken ik denk niet dat ik dat ga reddenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef innepin het volgende:
[..]
*opschepmomentje* Ach ik heb met 41 weken zwangerschap de woonkamer staan verven*/opschepmomentje*
Waarom denk je dat ik zo vaak heen en weer kanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef _Bar_ het volgende:
Dat is echt geen geld Linda, hmmm eens in de groep gooien gaat.
He bah, arme Amber. Was school wel leuk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef Vicky het volgende:
stoere boots Pinq!
Amber mag aan de antibiotica.
ja ze vond het geweldig! Toen ik haar ging halen vroeg ze of ze 's middags weer terug mocht naar schoolquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
He bah, arme Amber. Was school wel leuk?
Ook een optie, had ik niet aan gedacht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Linda2205 het volgende:
Miss, Berlijn idd39¤ pp enkele reis met de trein en eten is ook heel goedkoop.
Hij gaat om 13.42 (bijv.) vanaf Amersfoort en is dan om 19.21 op Centraal Station Berlijn en rijdt 6x per dag, dacht ik... Dat is de rechtstreekse, je kan ook nog via Düsseldorf, doe je er iets korter over, maar moet je overstappen met half uur wachttijd. Maar hij gaat naar en vanaf Schiphol, de rechtstreekse, dus dan kan je bij jullie instappen en in Berlijn uitstappen. Ze hebben ook speciale coupe's voor ouders met kinderen, moet je alleen wel bij het loket boeken. Kost niks extra's en Senna gaat gratis meequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook een optie, had ik niet aan gedacht.
We moeten op vrijdagavond weg (ik werk dan weer, op vrijdag dus ook) en op maandagavond/middag willen we terug.
Hoe lang doet de trein er dan over?
Dat Roy niet mee kon wist ik al, daarvoor al de oppas geregeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef Linda2205 het volgende:
Tof Pinq!
Waarom heb je geen zin Bar? Kan Roy niet mee?
Wat een gave! Merk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef pinquit het volgende:
ohja fotodie had erbij moeten staan hoor
*vergeetachtig*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach arme.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Books het volgende:
Fijn he Tico. Heb er echt een hekel aan. We hebben het nu zo geregeld dat we kerstavond bij mijn ouders vieren en dan eerste kerstdag bij mijn schoonfam, tweede kerstdag bij mijn pleegtante-oom (van mijn vaders kant (long story)) en derde kerstdag (zondag erachteraan) om bij te komen.
Nieuwe computers zijn hipquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Wij gaan dit jaar waarschijnlijk niet.. We hebben een nieuwe computer nodig
Ik heb niets te klagen qua vakantie... het ging mij meer om dat ik die dagen gewoon niet beschikbaar wil zijn zonder gezeik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Nieuwe computers zijn hip
En troost je, sinds mijn 16e ben ik (huwelijksreis van 4 dagen niet meegerekend) niet meer op vakantie geweest
Daar heb je absoluut een puntquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen qua vakantie... het ging mij meer om dat ik die dagen gewoon niet beschikbaar wil zijn zonder gezeik.
Ik zie weekendjes weg ook niet echt als vakantie...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een punt
Je kan ook zéggen dat je weg bent en de gordijnen dicht doen met kaarsjes aan?
Ja, zo'n bijzonder avondje uit hebben jullie wel verdiend. Heel erg leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kan het nog steeds niet geloven
en ineens heb ik heel veel vrienden op het RW-forum
maar ik ga samen met M. We hebben de laatste maanden wel wat voor onze kiezen gehad.
Dat heb ik hier altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Ticootje het volgende:
Oh hebben jullie ook zo'n leuke week? Vanavond zij M. en ik samen thuis, de rest van de week moet hij of ik 's avonds weg. Supergezellig.
Ik vind het stom!quote:
Dat is hier zo goed als standaardquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Ticootje het volgende:
Oh hebben jullie ook zo'n leuke week? Vanavond zij M. en ik samen thuis, de rest van de week moet hij of ik 's avonds weg. Supergezellig.
in principe kunnen we de tickets zo boeken! maar nu nog een hotel...heb je een tip?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat heb ik hier altijd
Miss sly, ohhh ik ben jaloers, ik mis BerlijnLet wel op dat je op tijd je tickets boekt, het kan enorm schelen! (ik moest een keer heen en weer en was toen 109 euro kwijt... en een andere keer idd 39.
)
Geen idee, ik heb in Berlijn gewoond en dus nooit in een hotel gezeten. Linda misschien?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
in principe kunnen we de tickets zo boeken! maar nu nog een hotel...heb je een tip?
oh jawel hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en Vicky wat fijn, hebben jullie idd verdiend, alleen meot je nu niet te hard kwijlen op robbie met manlief erbij
Innepin ook jullie proficiat met de datum
Hier ook. Lekker rustigquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is hier zo goed als standaard
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig is het geen breedbeeld Plasma TV
Wat heb je ze voorgezet dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:03 schreef freecell het volgende:
Tof Rocka
Zo, eten hier op, was zowaar rustig eten met de twee banjersZe vonden het allebei zo lekker dat ze spontaan gewoon gingen eten en er niet mee gooiden
Ravioliquote:
Owja... wij waren nog met zijn tweeën toen....quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef miss_sly het volgende:
kan dat met baby (in doek) zo'n museum? ze is dan wel stil altijd
trouwens bedankt voor je pm
ik wilde beschikbaarheid checken, maar ik kreeg hetzelfde probleem als schaap eerder bij een hotel in Londen: ze willen 2 volwassenen en een baby in een 2 persoonskamer en een 1 persoonskamer stoppen...rare lui.
Vast wel, maar raar is het wel. Krijg je de boodschap dat je te weinig kamers wil boeken voor het aantal personenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef innepin het volgende:
Tuurlijk miss sly, waarom zou het niet kunnen? Het zijn alleen wel een hoop trappen daar![]()
(En ik zou gewoon even bellen naar het hotel, dat je telefonisch boekt ipv online, dan moet t wel goedkomen toch?)
Is er geen veld "opmerkingen" waar je kan aangeven dat je een babybedje in de kamer wil? Dan lijkt het me ook duidelijk. Volgens mij mogen baby's over het algemeen gewoon gratis mee toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef miss_sly het volgende:
kan dat met baby (in doek) zo'n museum? ze is dan wel stil altijd
trouwens bedankt voor je pm
ik wilde beschikbaarheid checken, maar ik kreeg hetzelfde probleem als schaap eerder bij een hotel in Londen: ze willen 2 volwassenen en een baby in een 2 persoonskamer en een 1 persoonskamer stoppen...rare lui.
Hip!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef miss_sly het volgende:
Meiden, jullie zijn lief
maar: we hebben al geboekthet is gelukt!
en we gaan met de auto, bij nader inzien. We rijdne in Europa gratis met de leaseauto en parkeren kost bij dit hotel 12 euro per dag. Dat is dus nog goedkoper dan met de trein
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
De laatste keer dat ik een doek meenam het museum in was het net slaaptijd en mocht Leander lekker slapen op mijn rug.
Kom ik binnen: 'ja kan die doek ook voor je buik?' uhm, jawel, hoezo?
Nou, als hij op je rug hangt is het een rugtas en rugtassen mogen niet het museum in en moeten ingeleverd bij de garderobe.
Ik heb hem toen op mijn buik gehangen waar hij dus NIET gaat slapen, maar na een tijdje wel heel hard gaat krijsen door vermoeidheid. Dus in plaats van met een tevreden slapend kind op mijn rug, liep ik met een krijsend buideltje.
Serieus, de volgende keer breng ik hem gewoon naar de garderobe. Kijken wat ze daar van zeggen
Nee, er werd de vraag gesteld wat ik eigenlijk nog mis aan hun webshopquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Whahahahahaaa!!
Hoe heb je dat gewonnen Rocka? Slagzin?
ik denk dat ik zelf mag aangeven hoe en wat tot een bepaald bedragquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk, Rocka! mag je zelf iets uitzoeken van die armbandjes?
Of rondrennend en overal met zijn tengeltjes aanzittendquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie het al voor me, hangend aan de kapstok
Ohhh, welk stukje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef bodpa09 het volgende:
Hey Oxy!!!!![]()
Ik heb een stukje van je gedicht op de uitnodigingskaart voor het eerste verjaardagfeest gezet!
Zei de persoon van het museum dat serieus? Dan is het een rugzak?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
De laatste keer dat ik een doek meenam het museum in was het net slaaptijd en mocht Leander lekker slapen op mijn rug.
Kom ik binnen: 'ja kan die doek ook voor je buik?' uhm, jawel, hoezo?
Nou, als hij op je rug hangt is het een rugtas en rugtassen mogen niet het museum in en moeten ingeleverd bij de garderobe.
Ik heb hem toen op mijn buik gehangen waar hij dus NIET gaat slapen, maar na een tijdje wel heel hard gaat krijsen door vermoeidheid. Dus in plaats van met een tevreden slapend kind op mijn rug, liep ik met een krijsend buideltje.
Serieus, de volgende keer breng ik hem gewoon naar de garderobe. Kijken wat ze daar van zeggen
Toen droeg ik jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ohhh, welk stukje?![]()
* Oxymoron is heel nieuwsgierig!
Goeie deal! Kom ik mooi te laat met mijn tip, maar ik vertel 'm toch. Voor jullie voor een andere keer, en voor alle andere lezers.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef miss_sly het volgende:
Meiden, jullie zijn lief
maar: we hebben al geboekthet is gelukt!
en we gaan met de auto, bij nader inzien. We rijdne in Europa gratis met de leaseauto en parkeren kost bij dit hotel 12 euro per dag. Dat is dus nog goedkoper dan met de trein
Ik ben ook nog steeds fan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Toen droeg ik jou
nu draag jij mijn
licht in jou - mijn
kleine zon
van vreugde
En je lach klinkt over
wolken -
dat je zó was
heb ik nooit bedacht.
(c) Oxymoron, oktober 2009
Tip voor als je naar de koepel van de Reichstag wil gaan: zorg dat je reserveert voor het restaurant daar bovenin! Bijvoorbeeld voor ontbijt ofzo (het is nl niet erg goedkoopquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef mefke79 het volgende:
Joods museum was enorm indrukwekkend vond ik en als Senna stil is in haar doek, dan kan je haar gewoon meenemen hoor. Ook leuk: de dierentuin en de koepel van de Reichstag. Kan je ook hele mooie foto's maken.
Rücksaclos omdraaien gaat beter jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Tip voor als je naar de koepel van de Reichstag wil gaan: zorg dat je reserveert voor het restaurant daar bovenin! Bijvoorbeeld voor ontbijt ofzo (het is nl niet erg goedkoop). Dan kan je via een andere ingang en hoef je niet in de heeeeele lange rij te staan die er altijd weer staat.
Freecell, een rugzakwhehe. maar is dat rugzakkenbeleid niet om te zorgen dat je nergens tegenaanknalt als je je een beetje rücksichtlos omdraait? Dan is het op zich wel weer begrijpelijk.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ook net wat gewonnen
Weet alleen nog niet watmaar geen kaarten van Robbie Williams gelukkig maar iets van proudkids
![]()
Dit dus:
http://www.proudkids-webshop.nl/c-417258/armbandjes/![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Rücksaclos omdraaien gaat beter jamaar je knalt toch niet zomaar met je kind ergens tegenaan?
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zei de persoon van het museum dat serieus? Dan is het een rugzak?
Ik heb ook geen idee wat het probleem was.quote:Wat ga je doen? Een schilderij erbij proppen??
IK zou inderdaad met een stalen gezicht naar de garderobe gaan en zeggen dat je je rugzak komt afgeven.
Leander was een maand of 10 denk ik en op het moment van binnenkomst nog klaarwakker. Dat zie je niet meer aan voor iets andersquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef mefke79 het volgende:
O en Freecell als je dat doet, het naar de kapstok brengen, waarschuw me dan even, kom ik even lachen. Tjemig, ik snap dat ze even vragen wat er in die doek zit (als ze het niet kunnen zien) maar dat ze zeggen dat het een rugzak is...
Volgens mij is dat wel het idee ja, maar met een baby ram je echt niet ergens tegenaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef innepin het volgende:
Freecell, een rugzakwhehe. maar is dat rugzakkenbeleid niet om te zorgen dat je nergens tegenaanknalt als je je een beetje rücksichtlos omdraait? Dan is het op zich wel weer begrijpelijk.
Het was een schilderijententoonstellingquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Mja nouja volgens mij is dat het idee er wel achter, dat iets dat op je rug is nogal onhandig is omdat je dan waardevolle artefacten om kunt stoten enzo. Of dat nou een kind is of een rugzak.
Pinq, foto!
Nou ja, niemand hier weet het nog, maar mijn mentor-begeleidster, is zwanger!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef snoopy het volgende:
hoi YP
Heb ik nog iets essentieels gemist verder hier?
Wat leuk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:03 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou ja, niemand hier weet het nog, maar mijn mentor-begeleidster, is zwanger!Vertelde ze net aan mij.
Ik ben in tweestrijd: heel leuk voor haar (3e kindje), maar de zwangerschapsverlof.![]()
Hoe lang is dat?
En en en en...
Hoe gaat het verder?![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:48 schreef YPPY het volgende:
Wat gaaf Vicky! RW in het echt is zo leuk.
Ja ik zit nu al een uur te huilenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:05 schreef YPPY het volgende:
O Oxy, wat lastig voor je. Voor haar is het heel leuk, maar voor jou zo moeilijk.
Ze is gewoon niet zo hip als der mamaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef snoopy het volgende:
hoi YP
Heb ik nog iets essentieels gemist verder hier?
Rocka, heel toevallig heb ik zo'n armbandje voor Lis besteld laatst maar ze wil hem niet om
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik zit nu al een uur te huilenEn twee dingen stukgemaakt.
![]()
Gedichten gewist.![]()
![]()
16 weken?!![]()
![]()
* Oxymoron stilvalt
ja, tenzij ze overtijd loopt, dat kan er dan nog bijkomen. Maar dus niet langer dan 18 weken aangezien ze een kindje vaak na 2 weken overtijd inleiden.
Prima!quote:
Jaaah!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Pff zitten jullie ook bntm te kijken. Ik erger me rot. Al die meiden kunnen met een rotgang een tl-balk van de binnenkant witten en stuk voor stuk horen ze dat ze moeten afvallen. 91cm voor je heupen is echt de max.
Ach gos Oxy toch.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
![]()
Gedichten gewist.![]()
![]()
16 weken?!![]()
![]()
* Oxymoron stilvalt
of grijpgrage handjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't Zal eerder zijn voor stoten etc lijkt me.
En dat jij zegt dat je heel voorzichtig bent hebben zij geen boodschap aan. En dat kan ik me nog ergens voorstellen ook eigenlijk wel.
Goeiemorgen BEquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
*scherm veeeeeeeel te lang open heeft gehad...
quote:
Meissie tochquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
![]()
Gedichten gewist.![]()
![]()
16 weken?!![]()
![]()
* Oxymoron stilvalt
Jamaar hee da's voor dames die moeten afvallen! Als ik jou zo op foto's zie ben ik bang dat het een kliekje is waar jij niet tussenpast...:*quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Pvoesss het volgende:
Heb ik boeiende linkjes in pmetjes gemist
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Jamaar hee da's voor dames die moeten afvallen! Als ik jou zo op foto's zie ben ik bang dat het een kliekje is waar jij niet tussenpast...:*
ja, of juist heel goed tussenpast. Qua dat ze neit veel ruimte in beslag neemt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Jamaar hee da's voor dames die moeten afvallen! Als ik jou zo op foto's zie ben ik bang dat het een kliekje is waar jij niet tussenpast...:*
eerder vatsig.quote:
daarom gebruik ik het ook. Het klinkt ook een beetje vies vind ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:50 schreef amaranta het volgende:
Ik vind vadsig (want het is met een d) zo'n raar woord.
Ik gebruik het wel maar het is maar een raar woord.
Als de reden is wat ik denk dat het is dan hoop ik dat het snel zo ver is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ga ook niet bij het clubje, ik wil gewoon snel een goede reden om dik te zijn.
Ja, ik krijg er beelden bij van iemand die een frietpan leegdrinkt ofzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
daarom gebruik ik het ook. Het klinkt ook een beetje vies vind ik.
nou zeg, dat zeg je toch niet over jezelf? Kom op BE!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vadsig zeg je over een dikke vette pad.
En ik kan het weten, ik voel me op het moment exact zo...![]()
Niet, want jij drinkt niet uit de frietpan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vadsig zeg je over een dikke vette pad.
En ik kan het weten, ik voel me op het moment exact zo...![]()
Nu even wel... Ik baal wat dat betreft echt enorm van mezelf op het moment. Ben totaal losgeslagen en ben echt onredelijk aan het vreten. En het is gewoon ook echt te zien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nou zeg, dat zeg je toch niet over jezelf? Kom op BE!
ja maar italiaanse vrouwen hebben snorren, en dat heb jij dan weer niet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:00 schreef snoopy het volgende:
jaja, brei het allemaal maar weer rechtik had een verkeerde (lees: te kleine) spijkerbroek mee op vakantie en voelde me ook een vadsige dikke pad. Helemaal vergeleken met de italiaanse vrouwen
![]()
Maar, morgen ga ik weer rennen en ik bleek zowaar iets afgevallen te zijn, zo bleek vanochtend
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar italiaanse vrouwen hebben snorren, en dat heb jij dan weer niet!
Positief denken!
En sneller grijs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:03 schreef Ticootje het volgende:
Ja en ze worden heel lelijk als ze oud zijn.
Ik ben al zo grijs als wat, dus dat helpt niet echt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
En sneller grijs.
En meestal hebben ze zo ergens op hun gezicht een wrat zitten , en dan midden in die wrat 1 lange haar.
maar die wrat met die haar heb je dan weer niet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ben al zo grijs als wat, dut dat helpt niet echt.
Ik heb wel een moedervlek waar soms een haar uitgroeit. Maar die trek ik er dan altijd uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar die wrat met die haar heb je dan weer niet!
Positief denken!
ik kan met liefde Denemarken aanbevelen qua dat. Mán, wat was dat land goed voor mijn ego.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef She-Wolf het volgende:
Dat heb ik altijd als ik in Frankrijk ben, dan voel ik me echt zo'n dikke reus bij al die franse petite vrouwtjes vergeleken.
Misschien moet ik alleen nog maar op vakantie naar landen met veel dikke mensen. In Hawaii wonen er nogal wat geloof ik.
uh.... maar shakira zingt over ons geen liedje...en over jou welquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik heb wel een moedervlek waar soms een haar uitgroeit. Maar die trek ik er dan altijd uit.
soms...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Amaranta ik moet zo om je lachen haha, volgens mij ben jij echt een opper positivo
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
uh.... maar shakira zingt over ons geen liedje...en over jou wel
(mijn inspiratie is nu echt op)
ja, als ik niet zwanger ben wel ja....ben nu een beetje hormonaal gemeen soms...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind dat mooi , volgens mij ben je gewoon een heel lief mens
Ow men... een van de dames waar ik mee moest werken had dat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
En sneller grijs.
En meestal hebben ze zo ergens op hun gezicht een wrat zitten , en dan midden in die wrat 1 lange haar.
Nou ja, als ik zo'n lichaam had zou ik elke dag zo er bij lopen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:14 schreef amaranta het volgende:
overigens vind ik de clip soms een beetje ranzig, vooral in dat naaktpak
Dat was dus ook het beeld dat ik eerst van Reinhilde had.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan met liefde Denemarken aanbevelen qua dat. Mán, wat was dat land goed voor mijn ego.ik paste naadloos tussen de struise vikingvrouwen.
die zien er echt veel uit alsof ze brunhilde heten.
Nou wil ik niet zeuren maarrehh...wat klopte er niet aan dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was dus ook het beeld dat ik eerst van Reinhilde had.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeuren maarrehh...wat klopte er niet aan dan?
* She-Wolf noteert Denemarken bovenaan het lijstje met vakantiebestemmingen voor volgend jaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan met liefde Denemarken aanbevelen qua dat. Mán, wat was dat land goed voor mijn ego.ik paste naadloos tussen de struise vikingvrouwen.
die zien er echt veel uit alsof ze brunhilde heten.
Over vals gesproken...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De blonde vlechtjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja..ach.quote:
En de vikinghelm zeker?quote:
Dat weten we pas als het boek uitkomt denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef amaranta het volgende:
Is Reinhilde gestopt op Fok of is zij onder een andere naam verder gegaan?
ik heb je maar 1 keer gezien maar je bent er dus echt wel mooier op geworden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, deze foto tegenkomen en mezelf realiseren dat dat 5 jaar geleden was is ook best even slikken.
[foto]
Okok, jong bekkie, maar toch... 5 jaar...
Die van 1990? Gek he?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:27 schreef innepin het volgende:
Wow BE die foto![]()
Nou ja, moet je maar in mijn fotoboek kijken voor foto's van mij vijf jaar geleden, dat lijkt ook niet meer op hoe ik er nu uit zie
Ik snap het niet... ik post nog niet zo lang zo actief in OUDquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat weten we pas als het boek uitkomt denk ik.![]()
ik doe het zelf wel![]()
Iets met kloons en verzonnen levens om een boek over te schrijven en de hele boel voor de gek houden enzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap het niet... ik post nog niet zo lang zo actief in OUD
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:27 schreef She-Wolf het volgende:
Jee BE, je hebt idd een jong gezicht op die foto zeg. Wel een leuke foto, die kleuren staan je goed.
En welke kloon is het dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Iets met kloons en verzonnen levens om een boek over te schrijven en de hele boel voor de gek houden enzo.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
En welke kloon is het dan?
Nu snap ik het nog minder. Ik zou toch zweren dat ik haar IRL heb gezien.
Maar was ze nep dan?
ja gewoon als fotobehang... en dan op alle muren!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik weet nog dat ik me ook echt enorm goed voelde die zomer.
Zeer veel lol beleefd hier en op meetings enzo.Echt aan het opkrabbelen bijna een jaar na mijn verbroken relatie toen.
Ik zat er al over te denken om die foto op mijn koelkast te plakken ofzo in het hele huis als behang te gebruiken.
Haha!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:31 schreef amaranta het volgende:
Maar wat jij kan kan ik ook. HIer had ik nog geen grijjze haren. Waren mn haren langer en had ik geen rimpels.
En geen vetrollen.
[ afbeelding ]
ik ben die malloot linksvoor
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Och, die kleine BE.![]()
Dat was dat huis met die open trap, toch?
[OUD SC] Hettoiletbrillenmysterie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef innepin het volgende:
Moussy, doe jij maar, ik heb het ook allemaal maar half gevolgd, volgens mij kan jij dat véél mooier uitleggen
Sorry, ik voel me nu echt een domme doos maar wie heb ik dan ontmoet bij MvD thuis op de pannenkoekenmeet?quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, ik herinner het me nog.![]()
Dat was ook niet leuk, he, dat je daar weg moest.
diegene met te veel fantasie die achter de kloon(s) zat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry, ik voel me nu echt een domme doos maar wie heb ik dan ontmoet bij MvD thuis op de pannenkoekenmeet?
Ja, dat was ergens in '92 ofzo. Toen waren ze wel 'gers'.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
diegene met te veel fantasie die achter de kloon(s) zat.
Toen was fout toch hip She?
Tot hier dacht ik dat je het over iemand anders hadquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Tijd om af te sluiten en die lekkere dikke beer nog even uit zijn bedje te wippen
knap dan...ze had zelfs een kind en man geleend voor de meet...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
diegene met te veel fantasie die achter de kloon(s) zat.
Toen was fout toch hip She?
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat je het over iemand anders had.
Ik moest ook al aan Bumba denken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat je het over iemand anders had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |