Dan zouden ze ook mijn kwaliteits Paint zien!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou die politierapporten wel eens willen zien met het bewijsmateriaal. Hebben ze ook zo een paar prints gemaakt van die website www.blackbandanacrew.nl
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat de taken zijn?
Ik wil het best overwegen als het hoofddoel van de fanclub is om de Driek-columns te behouden voor een zeer select groepje en verder iedere vorm van publicatie tegen te gaan.
Beetje BOE en KUT roepen onder het genot van een flesje chocomel en broodje ham op kosten van de rechtbankquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Zou wel genianaal zijn!
Mogen we misschien allemaal wel langskomen tijdens de zitting (A)
Ja lul.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:38 schreef Michielos het volgende:
is die Du shaury opgepakt/? heb al 8 topics niet meer gelezen. Briljant:D
Ja, maar dat was geen echt 'lid' van de crew... Dat dachten er meer hier...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Bestond die écht?
*pleurt schaterlachend van stoel*
Joepie,, een pubert!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lul.
Als je 1 blz. eerder had gelezen dan had je deze conclusie al kunnen trekken'.
Whehe ik zei trekken.
Nee op jou met je geni-anaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Het heeft betrekking op DuShorty en zijn holmaatjes!
Whehehe jij zei het ook !11quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef TimmiiG het volgende:
Joepie,, een pubert!
Trekken, haha ik lach me kapot! NOT!
Hahaha, onderwereld meets bovenwereld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ja, maar dat was geen echt 'lid' van de crew... Dat dachten er meer hier...
Hij is de 'officiële' website begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |