Stuur dat sletje van je maar eens naar KLB, dan zullen wij er eens korte metten mee makenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Trannellius het volgende:
De ene meid klaagt over prikken
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Maak xd jij maar eens xd goed topic dan xd! Ik ben benieuwd xd!!
Not done.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Ladidadida het volgende:
Baarden en snorren zijn echt not done![]()
Ik moet mij twee keer per dag scheren voor een gladde kop ja. Dus als ik 's middags iets belangrijks had, ging het scheermes inderdaad mee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Mopst3r het volgende:
Jij schoor je vroeger op je werk in je pauze voor een belangrijke afspraak?____!
En wat zei je dan tegen je klega's als je betrapt werd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet mij twee keer per dag scheren voor een gladde kop ja. Dus als ik 's middags iets belangrijks had, ging het scheermes inderdaad mee.
Dat gaat wel wat ver vind je niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet mij twee keer per dag scheren voor een gladde kop ja. Dus als ik 's middags iets belangrijks had, ging het scheermes inderdaad mee.
Het is lelijk en het maakt echt 10 jaar ouderquote:
Ik maakte er niet bepaald een geheim van ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
En wat zei je dan tegen je klega's als je betrapt werd?
ik val juist op oudere meiden, en zij meestal op oudere jongens, dus win-win situatiequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is lelijk en het maakt echt 10 jaar ouder
Jij dist Cleveland?quote:
Niet bij iedereen hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is lelijk en het maakt echt 10 jaar ouder
Dan nog blijft het lelijk...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ik val juist op oudere meiden, en zij meestal op oudere jongens, dus win-win situatie
En wat vind jij dan belangrijk genoeg om je 2 keer per dag te scheren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een wijf met een baard?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had dit weekend lekker mijn 2 dagen baardje laten staan. Heerlijk om niet te hoeven scheren! Kwam ik vanmorgen in de badkamer, had ik mijn trimapparaatje vergeten in de oplader te zetten en moest ik dus met een elektrisch scheerapparaat een 2 dagen baardje er af scheren. Ik kan je zeggen, dat is ook geen aanrader. Tering, alsof dat ding 1 voor 1 elk haartje er uit trekt.
Jawel, bij iedereenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Mriya het volgende:
[..]
Jij dist Cleveland?![]()
[..]
Niet bij iedereen hoor.
Op een een of andere manier zijn donker gekleurden met een baard altijd badass.quote:
Dat is toch walgelijk?quote:
Zo zien echte kerels er uit!quote:
Echte kerels nemen de moeite om zich te scherenquote:
Je moest eens weten, beste knaapquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk de 'baard' van TS niet verder komt dan iets vlassigs op zijn bovenlip
Kimboooooquote:
Dit vraagt natuurlijk om een fotoquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je moest eens weten, beste knaap
quote:
Dat is een snor, geen baardquote:
Ik vraag mij ook best wel af hoe het bij hem staatquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om een foto
En die post je hier niet, omdat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook best wel af hoe het bij hem staat
Zeker sinds ik ooit eens een foto van hem zonder baard heb gezien
Omdat trannellius een toffe user is en ik dus niet tegen zijn zin in foto's van hem ga postenquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Chicks diggen die nonchalante look.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |