i lolledquote:
Dat is echt idioot langquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vannacht gewoon ruim 14 uur geslapen, wat was dat heerlijk.
Aw oke, waar ben je heen geweest danquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
I know, maar ik was ook al heel lang wakker (jetlag enzo). Dus nu ben ik weer helemaal uitgerust.
Heb je vakantie trouwens ook?
Hmm, begrijpelijk jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha. Ik moet eigenlijk nog best wat dingen inhalen die ik vorige week gemist heb toen ik weg was (want toen had ik eigenlijk nog geen vakantie) maar daar heb ik ook niet bepaald zin in.
Ik ben naar Curacao geweest.
Ja, echt verschrikkelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
Joah ik kwam terug en het is alweer gelijk kutweer. Regent hier weer.
Ik zal wel even wat foto's uploaden.
Oooh, dat water! Dat ziet er zo lekker uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was allebei bij zo'n mooi strand.
[ afbeelding ]
En dit was bij een struisvogelfarm.
Die blik van die struisvogelquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was allebei bij zo'n mooi strand.
[ afbeelding ]
En dit was bij een struisvogelfarm.
Ik ben blij dat ik niet aan die kant van die auto zat, want ze konden zo naar binnen pikken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die blik van die struisvogel![]()
![]()
Was je met je ouders of wat?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef LudoSanders het volgende:
Waar ben je geweest, Smart_ass? Het heeft vast ergens gestaan, maar daar zal ik overheen gelezen hebben.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha. Ik moet eigenlijk nog best wat dingen inhalen die ik vorige week gemist heb toen ik weg was (want toen had ik eigenlijk nog geen vakantie) maar daar heb ik ook niet bepaald zin in.
Ik ben naar Curacao geweest.
Struisvogels zijn bazen, ik wil echt een keer op zo'n ding rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet aan die kant van die auto zat, want ze konden zo naar binnen pikken.Ik ben ook echt veel dingen te weten gekomen over die domme dieren daar.
Yes, met m'n ouders. Voor de laatste keer. Gebrek aan vrienden met geld enzo.
Mijn opa reed een keer op eentje, m'n opa weegt 100 kg. Ik had medelijden met de struisvogelquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Struisvogels zijn bazen, ik wil echt een keer op zo'n ding rijden
Lol, waar was dat danquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa reed een keer op eentje, m'n opa weegt 100 kg. Ik had medelijden met de struisvogel..
Je kunt trouwens ook op een struisvogelei gaan staan als je 100 kg oid weegt, ze breken niet!
Wat is er met haar aan de hand dan?quote:
Ja dat gingen ze bij ons ook doen. Maar dan moet je wel met beide voeten erop gaan staan om het gewicht goed te verdelen. Bij ons ging er een vrouw op staan van rond de 100 kilo, maar die had schoenen aan met een soort hakje. En toen stond ze er met 1 voet op, en ze wilde net haar andere voet erbij zetten en toen brak ie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa reed een keer op eentje, m'n opa weegt 100 kg. Ik had medelijden met de struisvogel..
Je kunt trouwens ook op een struisvogelei gaan staan als je 100 kg oid weegt, ze breken niet!
Maar snorkelen is zeker ook al heel vet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gesnorkeld, ik durf niet te duiken.Heb daar ook geen brevetten voor ofzo.
De struisvogel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat gingen ze bij ons ook doen. Maar dan moet je wel met beide voeten erop gaan staan om het gewicht goed te verdelen. Bij ons ging er een vrouw op staan van rond de 100 kilo, maar die had schoenen aan met een soort hakje. En toen stond ze er met 1 voet op, en ze wilde net haar andere voet erbij zetten en toen brak ie.![]()
wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
Zo werken en dan een nachtje doorgaan.
Uitstellen.![]()
![]()
Borstkanker, maar ze blijft stralen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er met haar aan de hand dan?
Is ze op bezoek geweest bij Pamela?
Ohh okquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zuid-Afrika! Maar ik was niet mee ofzo hoor, zag alleen de pics.
Is best mooi inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar snorkelen is zeker ook al heel vet?
Ja. Moet nog veel doen voor morgen/overmorgen.quote:
Nu snap ik hem pas.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Borstkanker, maar ze blijft stralen.
Heb je morgen wel tijd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Moet nog veel doen voor morgen/overmorgen.
[..]
Nu snap ik hem pas.![]()
Maar ik bedoel dat gezicht. Ze heeft net zo'n botoxkop als Pamala.
Straks kun je écht niet meer terugquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is best mooi inderdaad.Maar ik zwem vaak te ver de zee in en dan kan ik bijna niet meer terugkomen. [ afbeelding ]
Ja. Het meeste wat ik moet doen is voor OWG en dat heb ik morgen al om half 10.quote:
Dat ziet er vet mooi uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
En dit was het terras bij ons huisje en het uitzicht enzooo.
Hahahaha.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken ook te gaan hardlopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel kut dat ik weer moet beginnen met les 4. Anders was ik al bij 7!!11 Ik hoop dat ik het nog kan.![]()
Ik heb wel expres op vakantie elke dag 25 baantjes gezwommen om in ieder geval nog een beetje in conditie te blijven.
"Ik zit er aan te denken". Niets denken, gewoon een paar schoenen uit de kast pakken en lopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken ook te gaan hardlopen.Heb je een link van dat schema? En hoe ben je tot je keuze van hardloopschoenen gekomen?
Hahahaha wat goed van je.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken ook te gaan hardlopen.Heb je een link van dat schema? En hoe ben je tot je keuze van hardloopschoenen gekomen?
Ja, je moet vooral op normale schoenen gaan hardlopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Ik zit er aan te denken". Niets denken, gewoon een paar schoenen uit de kast pakken en lopen.
Jij hebt geen sportschoenen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je moet vooral op normale schoenen gaan hardlopen.
Nee.quote:
*zet linkje bij favorietenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.annunaki.nl/leuk/start-to-run-podcasts-downloaden/
Hier heb ik een linkje.
Ik kwam laatst weer een jongen tegen die liep op gewone schoenen. Dan heb je echt lekker bezig.Of mensen in het start to run topic die na 10 lessen nog steeds geen goede schoenen hebben.
Had ik ze maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
Pics van bt's opa met struisvogelei.
Danke.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.annunaki.nl/leuk/start-to-run-podcasts-downloaden/
Hier heb ik een linkje.
Ik kwam laatst weer een jongen tegen die liep op gewone schoenen. Dan heb je echt lekker bezig.Of mensen in het start to run topic die na 10 lessen nog steeds geen goede schoenen hebben.
Ik dacht dat dat ook standaard lelijk was, maar ik heb groene ogen en als ik subtiel donkergroene oogschaduw op doe staat het echt heel erg mooi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
Weetje wat ik nou trouwens niet snap. Mensen met blauwe ogen die blauwe oogschaduw op doen.![]()
Ik ben sowieso geen hele grote fan van oogschaduw, maar die combinatie is echt killing.
En dan vooral zo'n dikke laag, want ja je moet het wel kunnen zien he.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
Weetje wat ik nou trouwens niet snap. Mensen met blauwe ogen die blauwe oogschaduw op doen.![]()
Ik ben sowieso geen hele grote fan van oogschaduw, maar die combinatie is echt killing.
Blauw is gewoon vaak lelijk, is mijn ervaring.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ook standaard lelijk was, maar ik heb groene ogen en als ik subtiel donkergroene oogschaduw op doe staat het echt heel erg mooi.
D/t-fout, nu neem ik je niet meer serieus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
ESotSMquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
"My embarrassing admission is I really like that you're nice, right now."
En ik wil patholoog-anatoom worden.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
D/t-fout, nu neem ik je niet meer serieus!Weetje dat ik lang getwijfeld heb of ik d of dt moest doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht het slaat op mezelf dus ik doe alleen d.
Maar dat is voor mensen die dus nog geen kilometer aan een stuk kunnen hardlopen, of wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ze lessen voor mensen die beginnen met hardlopen. Dus conditie opbouwen.
Je moet overal gewoon lopen in de plaats zettenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weetje dat ik lang getwijfeld heb of ik d of dt moest doen.Ik dacht het slaat op mezelf dus ik doe alleen d.
Doe niet zo denigrerend.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dat is voor mensen die dus nog geen kilometer aan een stuk kunnen hardlopen, of wat?
M'n moeder had die oogschaduw gekocht, was haar aangeraden bij de Douglas geloof ik, fucking duur spulquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, misschien ziet groen-groen er wel beter uit dan blauw-blauw. Ik vind dat laatste gewoon echt niet om aan te zien.
Ben ik de enige die dat loopt? En dan lopen in plaats van "worden". Fail.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet overal gewoon lopen in de plaats zettenOf ben ik de enige die dat loopt? Dan weet je dus dat het met een t is.
Doet m'n moeder ook weleens ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n moeder had die oogschaduw gekocht, was haar aangeraden bij de Douglas geloof ik, fucking duur spuldus ik echt zo, je bent zooo opgelicht groen/groen kan nooit mooi zijn
(zij heeft ook groene ogen) maar het bleek dus wel een hele goede combi
!
Oja, dat doe ik inderdaad meestal ook. Maar ik was het vergeten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet overal gewoon lopen in de plaats zettenOf ben ik de enige die dat loopt? Dan weet je dus dat het met een t is.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, dat doe ik inderdaad meestal ook. Maar ik was het vergeten.
Ik denk dat ik nu mijn account laat blokkeren en me nooit meer vertoon op fok.
Wat is de fail hier?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat loopt? En dan lopen in plaats van "worden". Fail.
Het is toch ik word zonder t. Dus lopen in plaats van worden doen kan nooit.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is toch ik word zonder t. Dus lopen in plaats van worden doen kan nooit.
Oja oja oja. Ik ging een voorbeeld spellingtoets doen he, die op internet stond. Van de uni.quote:
Vinden ook niet trouwens. Alles wat op een d eindigt in stam kan je niet door lopen vervangen.quote:
Ja, ik weet niet wat er was, iedereen zei dat maar ik was op verjaardag en mijn laptop had ik uit gedaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wd, sterf dood met je kk online en offline gisterenavond
Ja ik word is zonder t ja, maar in de zin van net is het anders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is toch ik word zonder t. Dus lopen in plaats van worden doen kan nooit.
Ben ik de enige die dat vind?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik word is zonder t ja, maar in de zin van net is het anders.
Tuurlijk wel. Bijvoorbeeld deze zin: Ik ga kijken wat je daarop antwoordt. Antwoordt kun je vervangen door het werkwoord lopen, dan wordt het dus: Ik ga kijken wat je daarop loopt. Loop zou in deze zin niet goed klinken, en dus moet antwoordt met een t.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vinden ook niet trouwens. Alles wat op een d eindigt in stam kan je niet door lopen vervangen.
Maar dan gaat het over "je" en niet over ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Bijvoorbeeld deze zin: Ik ga kijken wat je daarop antwoordt. Antwoordt kun je vervangen door het werkwoord lopen, dan wordt het dus: Ik ga kijken wat je daarop loopt. Loop zou in deze zin niet goed klinken, en dus moet antwoordt met een t.
Ben slaat op ik, vindt slaat op enige, wat niet de ikvorm is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat vind?
Daar is het ook zonder t hoor.
Ben ik de enige die daar loopt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet en ik heb geen zin om het heel lang uit te leggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al. Ik nam 'ik' als onderwerp en sloeg 'de enige' over.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben slaat op ik, vindt slaat op enige, wat niet de ikvorm is.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet en ik heb geen zin om het heel lang uit te leggen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al. Ik nam 'ik' als onderwerp en sloeg 'de enige' over.
Zijn jullie nu weer vriendjes?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah okeik kon het namelijk ook niet echt uitleggen
je moest gewoon goed naar die zin kijken.
Omdat je had beloofd zaterdag niet te seksen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mn moeder had gisteren mn truitje verbrand
Waarom? Rook ie naar Zotheid?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mn moeder had gisteren mn truitje verbrand
No offense, maar je moeder is sick.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Geen idee, ze deed hem in de magnatron met water, volgens mij was het een test..
Maar nu is die dus verbrand
Inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No offense, maar je moeder is sick.
Mod?? wtf!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No offense, maar je moeder is sick.
Keigaaf manquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Haha, mijn moeder is wel kei lief
Ze voelde zich kei schuldig, gelukkig was het een truitje dat ik niet vaak aan had, maar ik krijg wel een nieuwe
Schatzi.quote:
Ergste MBO les die je je kan bedenken, serieus wat een opdracht.quote:
Ja, dat is het ook hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het overigens eens met BT. Beetje vreemde actie van je moeder.
Ik vond de tafel van 7 ook het moeilijkst, niks om je voor te schamen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ergste MBO les die je je kan bedenken, serieus wat een opdracht.
Dat kan ik me helaas niet indenkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ergste MBO les die je je kan bedenken, serieus wat een opdracht.
In plaats van een nieuwe voor je kopen kan ze ook gewoon dat ding niet in de magnetron doen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Haha, mijn moeder is wel kei lief
Ze voelde zich kei schuldig, gelukkig was het een truitje dat ik niet vaak aan had, maar ik krijg wel een nieuwe
Ja, dat is al helemaal stomquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In plaats van een nieuwe voor je kopen kan ze ook gewoon dat ding niet in de magnetron doen..
Ahw! niehuilewnhe!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is al helemaal stom
En dan ook nog mijn truitje
'quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond de tafel van 7 ook het moeilijkst, niks om je voor te schamen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat kan ik me helaas niet indenken
De tafel van 10quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
'
Het was nog veel oppervlakkiger..
[..]
Ja precies, als ze toch per se een truitje in de magnetron wil stoppen doe het dan met je eigen shirt en niet met dat van je dochter.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ewa check die G-star truitje dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De opdracht was nog vele male simpeler, ofwel erger.quote:
Fransquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik word echt chagrijnig van dat kutding. Misschien moet ik maar gewoon wachten tot de batterij leeg is.
De party crasher.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Die vader trouwens ook. Wat een gast.
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik word echt chagrijnig van dat kutding. Misschien moet ik maar gewoon wachten tot de batterij leeg is.
Die komt ff breezers brengen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Die vader trouwens ook. Wat een gast.
Hahaha ik zat ook al te kijken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die komt ff breezers brengen.
Okeeeeeee, ja dat klinkt indd kut ;oquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde gaan hardlopen, zijn er random podcasts verwijderd, zo ook die ene die ik nodig heb. Plug ik 'm in m'n pc om 'm er opnieuw op te zetten, loopt ie vast. Ik dat stekkertje eruit getrokken, nu staat ie op verbonden terwijl ie niet verbonden is. En er gebeurt niets meer.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde gaan hardlopen, zijn er random podcasts verwijderd, zo ook die ene die ik nodig heb. Plug ik 'm in m'n pc om 'm er opnieuw op te zetten, loopt ie vast. Ik dat stekkertje eruit getrokken, nu staat ie op verbonden terwijl ie niet verbonden is. En er gebeurt niets meer.
Whihi, dankje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef Allure_ het volgende:
Kolere, ik ben nu pas thuis. Maar gave foto's S_A!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:03 schreef Smart_ass het volgende:
Staat het nu keihard te regenen natuurlijk. FIJN.
Ja he?quote:
Ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik ontmoette net een jongen in de trein, maar hij werkt in een fabriek. Zou daar potentie in zitten?
Absoluut.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik ontmoette net een jongen in de trein, maar hij werkt in een fabriek. Zou daar potentie in zitten?
Was 'ie wel intelligent?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Allure_ het volgende:
Was ie knap?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik betaal iets van 120 per jaar.quote:
Hmm, hij had een smooth talk en was wel sexyquote:
Hoe danquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
¤70 voor het hele jaar onbeperkt fitness.
Onbeperkt ensoow. En bij het USC.quote:
Daar ga je je na een tijdje wel aan ergeren denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, hij had een smooth talk en was wel sexy. Maar intelligent, nee. Hij heeft het vmbo niet eens afgemaakt,
.
Waarom is dat belangrijk? Je hoeft toch niet met hem te debatteren tijdens de seksquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, hij had een smooth talk en was wel sexy. Maar intelligent, nee. Hij heeft het vmbo niet eens afgemaakt,
.
Hier is het 49 euro en dan kun je het hele jaar alle groepslessen etc doen, en voor 70 euro extra ofzo ook onbeperkt fitness.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
¤70 voor het hele jaar onbeperkt fitness.
Nee, ik ben nu al weer over hem heenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ga je je na een tijdje wel aan ergeren denk ikmaar daar kom je natuurlijk vanzelf achter. Geef 'm een kans!
Nee maarja, het idee dat ik met een debiel seks heb wind me niet echt opquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk? Je hoeft toch niet met hem te debatteren tijdens de seks
Hier is het volgens mij ¤70 en dan kun je alles onbeperkt doen. Fitness, groepslessen, en andere sportcursussen. Je moet je alleen wel op tijd inschrijven bij die groepslessen en die cursussen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier is het 49 euro en dan kun je het hele jaar alle groepslessen etc doen, en voor 70 euro extra ofzo ook onbeperkt fitness.
Lol, ik heb je nooit gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe het ook bij het USC.In die vestiging bij al die talennerds?
Bedoel je die met talennerds?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lol, ik heb je nooit gezien.Ik ga eigenlijk alleen naar die in die sporthal.
Alsof dat je stoort tijdens de seksquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu al weer over hem heen. Bovendien zou m'n scharrel boos worden dan
.
[..]
Nee maarja, het idee dat ik met een debiel seks heb wind me niet echt op.
Mij wel. Sowieso is iedereen die ik tegenkom dommer dan ik, dus ik seks alleen maar met debielenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee maarja, het idee dat ik met een debiel seks heb wind me niet echt op.
Maar ga jij nou ook naar die in de sporthal of njet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boh stel dat ik jou ineens zie, dan ga ik nog meer zweten![]()
![]()
![]()
.
Die in die vestiging met al die talennerds en dan door die draaideur en dan naar beneden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar ga jij nou ook naar die in de sporthal of njet?
Oh, nee die ken ik niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die in die vestiging met al die talennerds en dan door die draaideur en dan naar beneden.
Kenker. Waar zit jij dan? Daar bij de VU in die grote?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, nee die ken ik niet.Er is geen beneden bij ons, namelijk.
Dat is ook zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof dat je stoort tijdens de seksdan kan hij dus alleen denken aan zijn woeste mannelijke behoeften
(Ik heb nog meer seks nodig denk ik
..)
Nee, die ene in de buurt van de Roeterquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kenker. Waar zit jij dan? Daar bij de VU in die grote?
Ik zit daar achter Magna Plaza.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, die ene in de buurt van de Roeter
De hoek was moeilijk en de druk was groot.quote:
Je moet enige klasse behouden inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar zo desperate ben ik niet, om me meteen aan de voeten te gooien van een bronstige jongen
.
Uhuquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet enige klasse behouden inderdaad.
Je kunt ook gewoon zo'n wereldgerecht maken en dan alle hoeveelheden delen door 4 ofzo, of je vriest de rest in maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu.
Zeg eens wat ik vandaag moet eten. Ik heb op zich wel zin in een knorr wereldgerecht, maar voor mij alleen is dat veel te veel
.
Hmm kan ja, maar mezelf kennende flikker ik het dan wegquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zo'n wereldgerecht maken en dan alle hoeveelheden delen door 4 ofzo, of je vriest de rest in maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.
Oh ok, ben ik nog nooit geweest. Hoe is die?quote:
Waarom denk je daar nu al over na?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu.
Zeg eens wat ik vandaag moet eten.
Ja dat doe ik dus ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm kan ja, maar mezelf kennende flikker ik het dan weg.
Vrij klein maar opzich wel chill. Ik gebruik hem vooral omdat hij het dichtst bij m'n school is G.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ok, ben ik nog nooit geweest. Hoe is die?
Beetje verwend zijn wequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ookzo van, ik hoef geen raar ingevroren eten
![]()
..
Dan haal je toch gewoon een pizza'tje, lief. Of wraps, ik heb wel zin in wraps eigenlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik zo boodschappen ga doen, dan koken en dan eten liefje.
Nee, ik wil gewoon etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon een pizza'tje, lief. Of wraps, ik heb wel zin in wraps eigenlijk![]()
Of of een turkse pizza zonder tomaat, niet teveel uitjes en precies de juiste hoeveelheid sambal![]()
![]()
![]()
Gewoner wordt het niet bij mijquote:
Foto's! Met jezelf, nakend op bedquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
Even naar de IKEA geweest om m'n kamer te pimpen.
M'n kamer wordt appelgroen (omdat ik te lui ben om te verven) met beige met zwartbruine houttinten. Tweepersoonsbed en alles incl.
Hoe was Smaland?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
M'n kamer wordt appelgroen (omdat ik te lui ben om te verven) met beige met zwartbruine houttinten. Tweepersoonsbed en alles incl.
Ik zag net bij de Super dat ze diepvries-broodjes shoarma hebbenquote:
Ik las: Ik ga even nakend boodschapjes doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto's! Met jezelf, nakend op bed.
Ik ga even boodschapjes doen, kusje.
Ik moet eerst nog m'n oude kamer opzeggen, het contract ondertekenen en een keer erheen rijden en alles er dumpenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto's! Met jezelf, nakend op bed.
Ik ga even boodschapjes doen, kusje.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
Dat ook. Pics volgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las: Ik ga even nakend boodschapjes doen.!
Wat is Smaland? De achternaam van het lekkerste Zweedse sletje?quote:
Heb m'n broek al uit 14.gifquote:
Die ballenbak en alles heet Smaland. Je hoort ook altijd zo van "-insert kindernamen- willen graag opgehaald worden uit Smaland" uit de intercomquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is Smaland? De achternaam van het lekkerste Zweedse sletje?
quote:Voor kinderen
Neem je kinderen mee naar IKEA en laat ze spelen in Småland, een spannende speelplek voor kinderen van 3 t/m 9 jaar. Je vindt Småland bij IKEA Amersfoort, Amsterdam, Barendrecht, Breda, Delft, Duiven, Groningen, Haarlem, Hengelo en Heerlen.
Oh.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb m'n broek al uit 14.gif
[..]
Die ballenbak en alles heet Smaland. Je hoort ook altijd zo van "-insert kindernamen- willen graag opgehaald worden uit Smaland" uit de intercom
En dan moet ik lachen
In de tussentijd heeft je moeder ook wat Zweedse balletjes weggewerkt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben alleen in dat restaurant gaan zitten en heb 3 borden Zweedse gehaktballetjes weggewerkt terwijl m'n moeder dingen uitzocht voor m'n kamer.
Wat een ongelofelijk voorspelbare grap, frusti Broekpaling de Tweede.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In de tussentijd heeft je moeder ook wat Zweedse balletjes weggewerkt.
quote:Naaktloper teistert Leiden
Leiden wordt geplaagd door een blote rennende man. Volgens verschillende Leidenaren spreekt hij voorbijgangers aan met de vraag waar hij het beste kan gaan hardlopen.
Hij is vooral 's nachts actief. De tampeloeris is onder anderen gespot op de Klikspaanweg.
De politie heeft meerdere aangiftes binnen gekregen. Het onderzoek naar de geheimzinnige bloterik is in volle gang, zo meldt RTV West.
Ja geniaal is datquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Die ballenbak en alles heet Smaland. Je hoort ook altijd zo van "-insert kindernamen- willen graag opgehaald worden uit Smaland" uit de intercom
En dan moet ik lachen
Nee, hier bij IKEA heet het gewoon IKEA kinderland?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
En dan moet ik lachen
Ja duh, waarom dacht je dat ik die PI gebruikte?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk voorspelbare grap, frusti Broekpaling de Tweede.
I knowquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja geniaal is daten als er na 5 minuten dan niemand komt is het zo van: 'Liselotje wil nu heeeel graag opgehaald worden uit Smaland..' inclusief krijsend kind op de achtergrond.
DOE ZELF JA IK BEN DRUK BEZIGquote:
Eigenlijk niet, maar toch wel.quote:
Ik vroeg je zelfs nog wat.quote:
Leren voor je tentamens? Of weer aan het pokeren?quote:
Eventjes pokeren met micro inzetten?quote:
Is goed, kies maar een tafel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eventjes pokeren met micro inzetten?
Eerste. Ik ben al m'n geld kwijt, staat nog 40 cent op. Ga wel een nieuw account maken denkikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leren voor je tentamens? Of weer aan het pokeren?
Ah hoeren nu zit ie volquote:
Ik heb zo het gevoel dat Juicyhill de komende tijd weinig buiten zal zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
Miley Cyrus' zusje (9) schokt met SM-outfit
!
Ik heb zo het gevoel dat Juicyhill sowieso weinig buiten isquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat Juicyhill de komende tijd weinig buiten zal zijn
Schatje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Gimme that girl with her hair in a mess.
Sleepy little smile with her head on my chest.
That's the you that I like best.
Gimme that girl.
Ik ook.quote:
Als ik zeg BOEREN dan zeggen jullie KOOLquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ga ik eten GANGSTAAA'S!!!
Boerenkool met rookworst KNOW'M SAYIN' !?!?
LEKKERRRRRquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ga ik eten GANGSTAAA'S!!!
Boerenkool met rookworst KNOW'M SAYIN' !?!?
Ik moet kotsen van spaghetti en alles met tomatensausquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
LEKKERRRRR
Ik ga zo spaghetti eten
Ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moet kotsen van spaghetti en alles met tomatensaus![]()
quote:
Ikweets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat plaatje is echt extreem cute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |