i lolledquote:
Dat is echt idioot langquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vannacht gewoon ruim 14 uur geslapen, wat was dat heerlijk.
Aw oke, waar ben je heen geweest danquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
I know, maar ik was ook al heel lang wakker (jetlag enzo). Dus nu ben ik weer helemaal uitgerust.
Heb je vakantie trouwens ook?
Hmm, begrijpelijk jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha. Ik moet eigenlijk nog best wat dingen inhalen die ik vorige week gemist heb toen ik weg was (want toen had ik eigenlijk nog geen vakantie) maar daar heb ik ook niet bepaald zin in.
Ik ben naar Curacao geweest.
Ja, echt verschrikkelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
Joah ik kwam terug en het is alweer gelijk kutweer. Regent hier weer.
Ik zal wel even wat foto's uploaden.
Oooh, dat water! Dat ziet er zo lekker uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was allebei bij zo'n mooi strand.
[ afbeelding ]
En dit was bij een struisvogelfarm.
Die blik van die struisvogelquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was allebei bij zo'n mooi strand.
[ afbeelding ]
En dit was bij een struisvogelfarm.
Ik ben blij dat ik niet aan die kant van die auto zat, want ze konden zo naar binnen pikken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die blik van die struisvogel![]()
![]()
Was je met je ouders of wat?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef LudoSanders het volgende:
Waar ben je geweest, Smart_ass? Het heeft vast ergens gestaan, maar daar zal ik overheen gelezen hebben.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha. Ik moet eigenlijk nog best wat dingen inhalen die ik vorige week gemist heb toen ik weg was (want toen had ik eigenlijk nog geen vakantie) maar daar heb ik ook niet bepaald zin in.
Ik ben naar Curacao geweest.
Struisvogels zijn bazen, ik wil echt een keer op zo'n ding rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet aan die kant van die auto zat, want ze konden zo naar binnen pikken.Ik ben ook echt veel dingen te weten gekomen over die domme dieren daar.
Yes, met m'n ouders. Voor de laatste keer. Gebrek aan vrienden met geld enzo.
Mijn opa reed een keer op eentje, m'n opa weegt 100 kg. Ik had medelijden met de struisvogelquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Struisvogels zijn bazen, ik wil echt een keer op zo'n ding rijden
Lol, waar was dat danquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa reed een keer op eentje, m'n opa weegt 100 kg. Ik had medelijden met de struisvogel..
Je kunt trouwens ook op een struisvogelei gaan staan als je 100 kg oid weegt, ze breken niet!
Wat is er met haar aan de hand dan?quote:
Ja dat gingen ze bij ons ook doen. Maar dan moet je wel met beide voeten erop gaan staan om het gewicht goed te verdelen. Bij ons ging er een vrouw op staan van rond de 100 kilo, maar die had schoenen aan met een soort hakje. En toen stond ze er met 1 voet op, en ze wilde net haar andere voet erbij zetten en toen brak ie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa reed een keer op eentje, m'n opa weegt 100 kg. Ik had medelijden met de struisvogel..
Je kunt trouwens ook op een struisvogelei gaan staan als je 100 kg oid weegt, ze breken niet!
Maar snorkelen is zeker ook al heel vet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gesnorkeld, ik durf niet te duiken.Heb daar ook geen brevetten voor ofzo.
De struisvogel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat gingen ze bij ons ook doen. Maar dan moet je wel met beide voeten erop gaan staan om het gewicht goed te verdelen. Bij ons ging er een vrouw op staan van rond de 100 kilo, maar die had schoenen aan met een soort hakje. En toen stond ze er met 1 voet op, en ze wilde net haar andere voet erbij zetten en toen brak ie.![]()
wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
Zo werken en dan een nachtje doorgaan.
Uitstellen.![]()
![]()
Borstkanker, maar ze blijft stralen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er met haar aan de hand dan?
Is ze op bezoek geweest bij Pamela?
Ohh okquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zuid-Afrika! Maar ik was niet mee ofzo hoor, zag alleen de pics.
Is best mooi inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar snorkelen is zeker ook al heel vet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |