In een geweven doek fwcc en hij heeft zijn koppie naar de zijkant. Nu kreunt hij niet meer...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Op welke manier heb je hem in de draagdoek? Rechtop?
Met een rekkende doek knoop je niet zomaar te strak, wat wel kan zijn is dat hij wat met zijn kinnetje teveel naar beneden wijst en zo wat lastiger kan ademhalen.
Op die plek zit het inderdaad niet zo strak, ik heb er ook een doekje ingerold. Hij kreunt inderdaad best wel, nu ook, nu ik beweeg, dan zal dat het wel zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geweven ok..als je bij z`n nek voelt of het niet te strak is (je moet er nog wel een vinger tussen kunnen schuiven) dan zou het op zich wel mee moeten vallen. Misschien is hij gewoon een beetje een kreuner?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Pvoesss het volgende:
Zo lang als je het zelf vol kan houden.![]()
Ik kon na de bevalling absoluut niet heel erg lang dragen.
Beetje bij beetje hield ik het steeds langer vol. Nu draag ik gerust een hele dag
Deze blijft wel zoals ie is hoor. Hij word ook gewoon volop gebruikt. Maar deze is gemaakt van goedkope stof die ik eigenlijk niet zo heel mooi vind om te kijken of het iets voor ons is en om te kijken wat ik bij de volgende anders wil.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vond hem wel leuk etnisch. Ben benieuwd naar de uiteindelijk variant.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef Troel het volgende:
[ [url=Http://jochem.huijben.net/imgs/2009/IMG_3334.JPG]afbeelding[/url] ]
Ohhhhh hij staat jullie mooi Tessie! Veel plezier ervan!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:22 schreef tessie het volgende:
Hier is net mijn Girasol Mojito binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
Dat kan ik met leander dus niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:12 schreef Kersjes het volgende:
Nog een voordeel van dragen: als het regent kun je toch lekker naar buiten, zonder geklooi met verstikkende en irritante regenhoezen. Baby in doek, paraplu en gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |