abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74383739
Wat een mooi plaatje, Troel!

Stond gister ff in de Wibra met Lente in de doek. Ze zat in foetushouding en alleen het puntje van d'r muts stak boven de doek vandaan.

Achter me stond een gehandicapte vrouw in zo'n electrisch karretje. Zo'n verbitterd type...

"Mag ik er misschien even langs?! " snerpte ze. "Natuurlijk! " zei ik. En ik deed een stapje opzij.
"Wat heb je nou in de doek zitten?" vroeg ze in het voorbijgaan. "Een baby? " "Inderdaad ja", antwoordde ik.

"Pff, wat ze tegenwoordig al wel niet uitvinden! schimpte ze. En ze reed verder. "Tegenwoordig? " lachte ik. "Dit wordt al langer gebruikt dan een kinderwagen hoor!"

"Hmpf!" riep ze nog net van ver. "Het is anders wel koud! "

Wat een rotwijf zeg! Nu kan ik erom lachen, maar ik was er gister ff behoorlijk chagrijnig van. En natuurlijk zat ik me achteraf pas te bedenken wat ik allemaal 'ns voor gevats naar d'r hoofd had kunnen slingeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 04-11-2009 16:44:32 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 13:48:42 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74383841
Ah joh, die was zelf sjagerijnig omdat ze in zo`n kouwe rotkar zat
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74383940
Ja, die wilde natuurlijk ook liever gedragen worden!

Mooi en vertederend al die verse draagbaby's.

En mooie mei tai is dat geworden MeNeicole.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74383980
Deze was even "snel" gemaakt om te proberen. Hij is ook heel erg stijf. De volgende word er een met legerprint en die stof is veel dunner dan deze en dus niet zo stijf.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74384127
Oh, ik vond hem wel leuk etnisch. Ben benieuwd naar de uiteindelijk variant.
pi_74384230
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vond hem wel leuk etnisch. Ben benieuwd naar de uiteindelijk variant.
Deze blijft wel zoals ie is hoor. Hij word ook gewoon volop gebruikt. Maar deze is gemaakt van goedkope stof die ik eigenlijk niet zo heel mooi vind om te kijken of het iets voor ons is en om te kijken wat ik bij de volgende anders wil.
Zo wil ik straks de schouderbanden iets breder en het stuk waar Leander in zit iets hoger. Nu knikt zijn koppie steeds als ie slaapt. Daar moet dus iets meer steun komen. En ik wil een zakje bij zijn rug waar ik zijn tutje en een spuugdoekje in kan doen!!
pi_74384246
Wat mooi gemaakt, Nicole!
pi_74384390
Troel, wat een lekker prulleke!

Leuk ook die wat oudere kindjes in de doek, fijn vooruitzicht dat het voorlopig nog kan

En MeNicole mooi!. Deze mei tai heb je zelf gemaakt? Ik kan het niet zo goed zien, maar zijn de schouderbanden gevuld? De heupbanden zien er in ieder geval gevuld uit, ik ben benieuwd wat voor materiaal je daarvoor gebruikt hebt.
pi_74384945
LL, ziet er wel comfy uit die ringsling!
MeNicole, ik vind hem wel mooi geworden. Ben benieuwd naar de tweede!
Troel!

Hier is net mijn Girasol Mojito binnengekomen

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74385002
Tessie, wow! Wat een mooie kleuren, staat jullie goed zeg!
pi_74386029
Ik kwam op marktplaats het draagdoek-playmobil poppetje tegen! (die webkim als icon heeft)

Dit is de advertentie: http://link.marktplaats.nl/293463626

Misschien leuk voor de al wat grotere draagkindjes om mee te spelen
  woensdag 4 november 2009 @ 16:01:14 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_74388470
Lieve foto's komen er weer voorbij
MeNicole mooie mai tei! En tessie Mojito staat jullie goed! Ssserpente niks aantrekken van zulke mensen hoor. Gelukkig kon je er vandaag alweer om lachen

Hier een zieke Hannah, en die wil (natuurlijk) niks anders dan bij mama hangen/slapen. Dus die zit al de hele dag bij mij in de doek Normaal kan ik nooit zitten met haar in de doek, dan wordt ze wakker, wil ze eruit, etc. Geniet er zelf dus ook even van!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_74390186
oh die staat jullie mooi zeg Tessie!!

Ik heb een zara ik heb een zara ik heb een zara! van pvoess
mn dametje was wat een het protesteren na een tijdje, huilerig, knoop dr in en opgelost ze was gelijk stil. Heerlijk die draagdoeken <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 4 november 2009 @ 20:06:07 #239
5428 crew  miss_sly
pi_74397233
tessie, wat een schitterende doek, geweldig mooie kleuren en hij staat jullie ook heel mooi

gefeliciteerd met je zara, huupje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74397474
Huup wat leuk! Mooie doek is dat!

Tex, wat heerlijk he, zo in de doek. Fijn voor jullie allebei dus vandaag!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 november 2009 @ 20:14:37 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74397553
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef Troel het volgende:
[ [url=Http://jochem.huijben.net/imgs/2009/IMG_3334.JPG]afbeelding[/url] ]
!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74399181
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:22 schreef tessie het volgende:

Hier is net mijn Girasol Mojito binnengekomen

[ afbeelding ]
Ohhhhh hij staat jullie mooi Tessie! Veel plezier ervan!
*ook een beetje trots is*
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_74399652
Hij staat jullie zeker mooi, Tessie.
Het is echt een goed ontwerp Icicle.

Leuk dat playmobiel poppetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 04-11-2009 21:33:09 ]
pi_74400953
Nou dat mag idd zeker wel Icicle! Ik vind hem echt zoooo tof!! Hij hangt nu te drogen, want hij rook een beetje muf. Nu zijn gewoon allebei mn draagdoeken aan het drogen, en mn Ellaroo heb ik net verkocht! Dus ben morgen draagdoekloos.
pi_74401275
Maar Girasol droogt heel snel (althans dat vond ik) dus wie weet kan je er morgen eind vd middag ofzo nog even mee dragen
pi_74401951
Dan zijn ze vast tegelijk droog haha (de Gecko´s hangen sinds gisteravond te drogen nadat Graeme in de doek was doorgelekt. Ehm, te drogen van het wassen dus he ) Nou ja, kan altijd nog met de wagen ergens heen natuurlijk, anders staat dat ding hier ook zo voor niks in de woonkamer.
pi_74402011
Ik heb de kinderwagen één keer gebruikt.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:12:38 #248
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74402985
Nog een voordeel van dragen: als het regent kun je toch lekker naar buiten, zonder geklooi met verstikkende en irritante regenhoezen. Baby in doek, paraplu en gaan!
.... met gevoel voor drama....
pi_74409261
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:12 schreef Kersjes het volgende:
Nog een voordeel van dragen: als het regent kun je toch lekker naar buiten, zonder geklooi met verstikkende en irritante regenhoezen. Baby in doek, paraplu en gaan!
Dat kan ik met leander dus niet. Als het een beetje regent of waait dan stopt ie soms zo met ademhalen omdat er wind of misschien een sputje regen in zijn gezicht komt. De eerste keer schrok ik me rot, de keren erna iets minder maar toch geeft het me gene lekker gevoel. Leander gaat hier dan dus wel in de kinderwagen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zowiezo de kinderwagen net zo makkelijk pak als de draagdoek!
pi_74409521
Is Leander zo schrikkerig joh?

Soms is de kinderwagen inderdaad makkelijker. Met (zware) boodschappen doen bijvoorbeeld en ik MOET nieuwe kleren gaan kopen (ik pas nog maar 2 broeken ) en als je dan wil passen dan is een doek idd niet zo handig. En als je een nieuw bed wil gaan kopen en dus matrassen gaat uittesten dan is zo'n knoop in je rug ook minder fijn, maar in de meeste andere gevallen verkies ik toch echt de doek boven de wagen
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')