Zoiets...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omgekeerde struisvogelpolitiek?
Zo beter te bevatten ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Ja luister heren, over een goede 2 jaar zijn we onze werkslaven [ bijna ] allemaal dood, we kunnen immers niet voor de hele wereld bevolking schuilkelders maken, dat mag dus niet uitlekken anders gaan er heul veul dooien vallen heur raken we de grip op de situatie kwijt!!"![]()
![]()
Het zou ook kunnen dat het hele 2012 gewoon onzin is. Net zoals al die ontelbare andere voorspellingen dat de wereld dan en dan zou vergaan. Natuurlijk kán de beschaving in 2012 vergaan maar dat kan ook morgen gebeurenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo beter te bevatten ?
Niet dat het zo is, maar zo zou het kunnen
Met "Het einde van de wereld" bedoelt men 99% van de gevallen namelijk eigenlijk het einde van onze beschaving, tesamen met 90% van de mensheid. Niet het einde van onze moeder "Gaya"
Dat zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou ook kunnen dat het hele 2012 gewoon onzin is.
Yep.quote:Net zoals al die ontelbare andere voorspellingen dat de wereld dan en dan zou vergaan. Natuurlijk kán de beschaving in 2012 vergaan maar dat kan ook morgen gebeuren
Heb je toch een kleine 80% kans dat jij uit geroeid gaat worden...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:25 schreef Indosurfer het volgende:
Er is juist baat bij dat 80% van de wereldbevolking de pijp uit gaat!
Er wordt al tal van acties ondernomen om de bevolking uit te roeien.
2012 is enkel maar een geschenk from heaven (letterlijk)
Althans als we de film 2012 moeten geloven.
Maar goed...
Those who know, do not speak.
Those who speak, do not know
Uhm, nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef The_stranger het volgende:
Heb je toch een kleine 80% kans dat jij uit geroeid gaat worden...
Nou ja, het gaat mij niet om precieze aantallen, maar ik verbaas me altijd over de vreugde waarmee over dit soort dingen gesproken wordt. Blijkbaar denkt men dat zij toch echt niet bij die grote groep doden zal horen, het gaat altijd een ander aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Die kans is nog zo'n 5% groter, aangezien de "elite" (= 5% van bevolking) van een groot deel van het klootjesvolk af wil (zou willen volgens de CT's). (Alleen zijn ze daarna ZELF weer het klootjesvolk, muhahaha)
"Wij" horen niet bij de elite ...
Uh, welke wetenschappers zeggen dat dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:25 schreef jaaamx het volgende:
er vergaat niets. wetenschappers zeggen dat er een nieuwe demensie komt, de 5e.
en dat we dan bewuster gaan worden van alle problemen die wij veroorzaakt hebben.
Professor M. Alloot en D. ebielquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Uh, welke wetenschappers zeggen dat dan?
oh, die befaamde over-de-grens-van-enige-realiteitszin-wetenschappers.quote:
uhm... lastig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een 5e demensie?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
uhm... lastig.
Is een samenvoeging van Dementie. Alzheimer zegmaar.
& Dimensie, als in hoogte, breedte, diepte. -en- tijd. (de eerste 4 dimensies)
Wellicht zit je in de 5e demensie als je door dementie het contact met de eerste 4 dimensies verliest ?
Deze link werkt niet (meer).quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Even het gehele artikel:
Natuurwetenschappen en techniek
Google Cache :quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Deze link werkt niet (meer).
Heeft iemand een werkende link waar de details van de "rekenfout" staan uitgelegd? Ik heb lopen googlen maar vind alleen de standaard 2012 crap en artikelen zonder exacte details en/of alleen met links naar bovenstaande niet werkende site. Op wikipedia is er ook niks te vinden hierover.
Heb vannacht nog zoiets zitten lezen. Al van een paar jaar terug ... toen het nog 2220 moest zijn volgens Fuls & een zekere Strous. Misschien kan ik 't terug vinden ... bewaar nooit m'n browsing history.quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Deze link werkt niet (meer).
Heeft iemand een werkende link waar de details van de "rekenfout" staan uitgelegd? Ik heb lopen googlen maar vind alleen de standaard 2012 crap en artikelen zonder exacte details en/of alleen met links naar bovenstaande niet werkende site. Op wikipedia is er ook niks te vinden hierover.
Dank! In de google resultaten zag ik geen cache link.quote:Op zondag 8 november 2009 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Google Cache :
http://209.85.229.132/search?q=cache:http://www.natutech.nl/00/nt/nl/47/artikel/26050/Balen:_'2012'_is_pas_over_twee_eeuwen.html
quote:Op zondag 8 november 2009 16:25 schreef Farenji het volgende:
<snip>
Eigenlijk is het ontzettend grappig dat er nu gebleken is dat het allemaal gebaseerd was op rekenfouten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |