Wanneer dat toffe stuk begint is gewoon tof, het straalt gewoon energie uit...quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef mstx het volgende:
Klagen over dit anthem maar dan wel Crap Attack gruwelijk vinden...
x2quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef mstx het volgende:
Hun nieuwe album is wel echt tof vind ikquote:
OMGquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hun nieuwe album is wel echt tof vind ik!
Het anthem van 2008 was wel heel tof:
Maar wat verwacht je van Technoboy
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom staat dat filmpje onder de categorie muziek?
Eindelijk een medestanderquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef Daniane het volgende:
Ik vind Scrap Attack ook tof hoor.
Maar hier voel ik niks bij....
Doe m de groeten!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Agiath het volgende:
Hej D-block, die zit bij mij op voetbal
quote:
Komt hij weerquote:
Deepackquote:
Staan dit jaar ook weer op Qlimaxquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deepack
Die naam zocht ik pasgeleden. Draait die nog?
Die gaf toen een mooie set op Dancetour Maastricht in 2005
En 'In Other Wordz' dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef Equites het volgende:
Vind hem ook niet al te best, die vocals verpesten echt heel de track. Heb sowieso al een hekel aan DB&STF's muziekstyle, te vrolijk.
quote:
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander![]()
Ga je ook naar Qlimax 2009?
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:05 schreef ElDani het volgende:
DBSTF is niet geschikt om een wat harder en duisterdere stijl te maken, terwijl dit wel "verwacht" word.. Ik word ook niet warm van dit bassplofje.
Doet u mij maar Science & Religion of The Prophecy
quote:
Alleen de Kasparov-remix is nog te pruimen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef mstx het volgende:
Die hele setquote:
Nee er is iets wat die gasten doen in hun tracks wat mij niet aanstaat. Doe er dan nog dat hersenloze gebeuk van deepack bij en je heb de ultieme kutmix die je je maar voor kan stellen imo. En ja die van Zany is gewoon het anthem van Qlimax. Van Deepack mag er ook zeker wezen, maar door de jaren heen hebben ze toch echt aan kwaliteit in moeten leveren. Achja je kan niet alles goed vinden he.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Alleen de Kasparov-remix is nog te pruimen..
If you can try to lift somebody up.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:54 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een anticlimax.
Die van 2003 schopt kont.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef Treces het volgende:
[..]
If you can try to lift somebody up.
Das van het IQ anthem van de Noisecontrollersquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
pwn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?![]()
De Endymion remix was dan wel weer goed.
Alweer..quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef Daniane het volgende:
[..]wat leuk dat we elkaar hier ook weer tegen komen.
Ja mooi en dan van die mensen die er heen gaan en zeggen. Noize Supressor is de enige goeie in deze line-upquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]dat was de laatste goede anthem... Qlimax is overigens een over-hyped kutfeest in een grafstadion met slecht geluid en een drugsbeleid om van te huilen... Daarnaast is de line-up dit jaar weer veels te voorspelbaar... Noize Supressor
Iets met Sensation Black 2008...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?![]()
De Endymion remix was dan wel weer goed.
Tof!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog 2 kaarten kunnen halen![]()
En zaterdag kaarten voor Qountdown gehaald!
Dat ben ik wel met je eens hoor. Het origineel van Ctrl-Alt-Del was ook gewoon bagger.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Auch...
Mja.. Goed 2 anthems waarbij ik de HC-versie beter vond dan de hardstyle![]()
Ctrl - Alt Delete
Scrap Attack
Ik denk dat je er een paar vergeet dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:21 schreef ElDani het volgende:
Dit jaar was qua anthems wel karig vond ik.. Hard Bass had wel een leuke, Control Alt Delete best of the rest denk ik zo.
Precies.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is trouwens een KLB topic op zich waard ja
Van die mensen die naar een hardstyle feest gaan, voor de laatste 1.5 uur dat er hardcore gedraaid wordt
Ja dat had ik laatst ook bij een klein lokaal feestje. Zelfs op het eind was er geen hardcore artiest gepland maar om 1:00 begonnen de pubers al "HARDCOOOORREEE" te schreeuwen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Van die mensen die naar een hardstyle feest gaan, voor de laatste 1.5 uur dat er hardcore gedraaid wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
x2.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef mstx het volgende:
Ben ik niet met je eens... vind het een dikke plaat! Alleen erg jammer dat de bass in de laatste minuut zo ongelofelijk dik is! Die had ik liever halverwege de track al gehoord!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Het origineel van Ctrl-Alt-Del was ook gewoon bagger.
X2quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hahaquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst ook bij een klein lokaal feestje. Zelfs op het eind was er geen hardcore artiest gepland maar om 1:00 begonnen de pubers al "HARDCOOOORREEE" te schreeuwen.![]()
Precies, we gaan helemaal losquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax 2009 wordt gewoon een koningsfeestGoede anthem of geen goed anthem
Hoewel ik meer een hardcore liefhebber ben vind ik dit wel een ubertrieste actie ja. Van die 15 jarige kutkoters die stoer willen doen terwijl ze geen kut van de muziek snappen... jammer ditquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
haha![]()
Of van dat volk dat met de armpjes over elkaar een de kant gaat zitten/staan een beetje stoer kijkend.
Jij was daar zelfs nog bijquote:
Dat doen ze toch welquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
(En dus je raar aan staan te kijken als jij helemaal uit je plaat gaat)
helemaal met slangenoog eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wacht maar tot je 'm in het "echt" hoort. Dan klinken die vrouwelijke vocals zo vet.
Nee beste een goeie anthem. Niet de beste, maar zeker niet de slechtste
Jij beoordeelt mensen op de prijs van de haargel die ze gebruiken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef chiren het volgende:
Stelletje gasten met g-star truitjes en 1 euro kruidvat haargel die losgaan op vrolijke melodieuze kermismuziek met een lieve kick eronder, FAIL
Huh? Diepe bass in het Gelredome?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
helemaal met slangenoog eensvolgens mij gaat de bass best diep als je hem in t gelredome hoort
Jwtz.. Haargel van minimaal 15E anders ben je geen echte Guido !quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mensen op de prijs van de haargel die ze gebruiken?
Wat ben je voor homo?
laat mij nou gewoon zin hebben in qlimax en het een beetje idealiseren manquote:
Nee zo zie ik er niet uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:15 schreef chiren het volgende:
Kijk ze zich nou aangevallen voelen
Allemaal zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
owja en na de 18.000ste break in het liedje komt de climax (of qlimax OMG WE SCHRIJVEN HET MET EEN Q DAS STOER!!11) en dan gaan we: stampuuuhh
defQon
X-Qlusive
RessureQtion
Qlubtempo
Doe mij een broodje QroQet vuile QlootzaQ
[ afbeelding ]
Het liefst zoveel mogelijk foto's makend, met g-star kleding met als titel: Ik met Sjonnie & Anita op Qlimax 2009 !quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
X2
Of mensen die juist alleen er heen gaan om later stoer te doen tegen vriendjes en vriendinnetjes dat ze er geweest zijn. (En dus je raar aan staan te kijken als jij helemaal uit je plaat gaat)
Endymion remix bedoel je? Die is wel dik ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Verder.. Eensch.
ze gaan op hun eigen manier los..quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben zelf nog nooit bij Qlimax geweest, dit jaar voor de eerste keer
Iedereen zegt dat het stikt van de buitenlanders daar (geen bontkraagjes) maar Polen, Duitsers, etc.
Is dit echt héél erg, of gaan die mensen net zo hard mee los als ons Nederlanders?
Helaas weet ik dat ja, samen met Luna en Trilok ook nog eens DHHD? Waarom weet ik ditquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:29 schreef de_huig het volgende:
je weet dat 'Chiren' samen met Trilok een hardstyle act is?
Praten met een overdreven Q, omfg, jij snapt er echt helemaal niets vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat dus, en ik praat ook niet met een overdreven Q
Je vergeet kleurrijk...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
ze gaan op hun eigen manier los..![]()
met hippe moves..
en vooral hippe fluorescerende broeken..
ennnnn..meesterlijk hippe kapsels...
ja..het zijn altijd al een stelletje belhamels geweest jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je vergeet kleurrijk...
Heeel kleurrijk...
Ooit 1 keer naar Aura geweest. n Discotheek in Duitsland. Beetje Zak alleen dan verder weg.. Prachtige avond.. Aardige dj's, redelijk geluid, maar die duitsers
K vraag me altijd af of ze n ander gehoor hebben ofzo.. Volgens mij horen ze hele andere muziek als je ziet hoe ze losgaan...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja..het zijn altijd al een stelletje belhamels geweest ja
Hoho er is een groot verschil tussen de bezoeker van hardstyle feesten die het alleen leuk vinden met drugs in hun mik, of gasten zoals mij die een passie hebben voor deze style en niks met tokkies te maken hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef chiren het volgende:
Tokkie verzamel topic alert!!!!11![]()
[ afbeelding ]
Stelletje gasten met g-star truitjes en 1 euro kruidvat haargel die losgaan op vrolijke melodieuze kermismuziek met een lieve kick eronder, FAIL
Jij schijnbaar al helemaal nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef chiren het volgende:
[..]
Praten met een overdreven Q, omfg, jij snapt er echt helemaal niets van![]()
Haha, jij bent zeker amper op een Q feestje geweest.... (haha, ja ik zei Q feestjequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef chiren het volgende:
Tokkie verzamel topic alert!!!!11![]()
[ afbeelding ]
haha, ja laat ons lekker idealiseren. We maken er zelf een vet feestje van, zoals elk jaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
laat mij nou gewoon zin hebben in qlimax en het een beetje idealiseren man
oh en die pipo die hier kwam vertellen over gstar truitjes en goedkope haargel..zoals 16meter al zei: wat ben je voor homo?
Ow ja, Henna tatoeages dat mensen dat ook gewoon doen en 5 euro voor neerleggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het liefst zoveel mogelijk foto's makend, met g-star kleding met als titel: Ik met Sjonnie & Anita op Qlimax 2009 !
Het liefst met een henna tattoo van het Q-dance logo
Ok, dit geeft weer aan in welk 'hokje' jij valtquote:
Amen to that!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoho er is een groot verschil tussen de bezoeker van hardstyle feesten die het alleen leuk vinden met drugs in hun mik, of gasten zoals mij die een passie hebben voor deze style en niks met tokkies te maken hebbenIs het dan zo moeilijk mensen in hun waarde te laten als we het over smaak hebben? Ik luister ook andere genre's maar hardstyle zal altijd mijn favo blijven, mede omdat het zo snel evolueerd. Ik heb zelf ook een gigantische hekel aan de grote hoeveelheid sjonnie's & anita's die deze feesten bezoeken en alleen maar komen om drugs te gebruiken. Maar ach daar heb ik me allang bij neergelegd. Ik doe mijn eigen ding
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoho er is een groot verschil tussen de bezoeker van hardstyle feesten die het alleen leuk vinden met drugs in hun mik, of gasten zoals mij die een passie hebben voor deze style en niks met tokkies te maken hebbenIs het dan zo moeilijk mensen in hun waarde te laten als we het over smaak hebben? Ik luister ook andere genre's maar hardstyle zal altijd mijn favo blijven, mede omdat het zo snel evolueerd. Ik heb zelf ook een gigantische hekel aan de grote hoeveelheid sjonnie's & anita's die deze feesten bezoeken en alleen maar komen om drugs te gebruiken. Maar ach daar heb ik me allang bij neergelegd. Ik doe mijn eigen ding
haha ja of een partypic laten maken voor 5 euroquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow ja, Henna tatoeages dat mensen dat ook gewoon doen en 5 euro voor neerleggen![]()
het mag dan nog geen woensdag zijn, maar dit moet toch ff geremd worden....quote:
Kost dat geld bij zulke feesten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha ja of een partypic laten maken voor 5 euro
naja niet de fotografen die rondlopen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Kost dat geld bij zulke feesten?
[ afbeelding ]
Tegenwoordig zijn er wel van die lutsers waarbij de foto's 100x100 pixels zijn en je de grote versie tegen betaling kunt krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
naja niet de fotografen die rondlopen...
Dat is gewoon gayquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er wel van die lutsers waarbij de foto's 100x100 pixels zijn en je de grote versie tegen betaling kunt krijgen.
heheh echt? mja..ik ben niet zo camerageil, dus zou het verder ook niet wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er wel van die lutsers waarbij de foto's 100x100 pixels zijn en je de grote versie tegen betaling kunt krijgen.
quote:
quote:
Tevens hoe meer ik naar het nummertje luister hoe geiler ik het vind worden. Precies op het moment dat de bass in komt met die stem QLIMAXXX!!!quote:
Aftermovie: over 6 wekenquote:Op woensdag 25 november 2009 08:37 schreef Targavision het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Aftermovie en Dvd uitkomen?![]()
Kan niet wachten om alles weer terug te kijken!
Hoor hem met zijn spanish housequote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef ASroma het volgende:
feesten met een eigen anthem, wat een commericeele troep zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |