Deepackquote:
Staan dit jaar ook weer op Qlimaxquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deepack
Die naam zocht ik pasgeleden. Draait die nog?
Die gaf toen een mooie set op Dancetour Maastricht in 2005
En 'In Other Wordz' dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef Equites het volgende:
Vind hem ook niet al te best, die vocals verpesten echt heel de track. Heb sowieso al een hekel aan DB&STF's muziekstyle, te vrolijk.
quote:
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander![]()
Ga je ook naar Qlimax 2009?
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:05 schreef ElDani het volgende:
DBSTF is niet geschikt om een wat harder en duisterdere stijl te maken, terwijl dit wel "verwacht" word.. Ik word ook niet warm van dit bassplofje.
Doet u mij maar Science & Religion of The Prophecy
quote:
Alleen de Kasparov-remix is nog te pruimen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef mstx het volgende:
Klagen over dit anthem maar dan wel Crap Attack gruwelijk vinden...
Die hele setquote:
Nee er is iets wat die gasten doen in hun tracks wat mij niet aanstaat. Doe er dan nog dat hersenloze gebeuk van deepack bij en je heb de ultieme kutmix die je je maar voor kan stellen imo. En ja die van Zany is gewoon het anthem van Qlimax. Van Deepack mag er ook zeker wezen, maar door de jaren heen hebben ze toch echt aan kwaliteit in moeten leveren. Achja je kan niet alles goed vinden he.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Alleen de Kasparov-remix is nog te pruimen..
If you can try to lift somebody up.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:54 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een anticlimax.
Die van 2003 schopt kont.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef Treces het volgende:
[..]
If you can try to lift somebody up.
Das van het IQ anthem van de Noisecontrollersquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Alleen de Kasparov-remix is nog te pruimen..
pwn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?![]()
De Endymion remix was dan wel weer goed.
Alweer..quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef Daniane het volgende:
[..]wat leuk dat we elkaar hier ook weer tegen komen.
Ja mooi en dan van die mensen die er heen gaan en zeggen. Noize Supressor is de enige goeie in deze line-upquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]dat was de laatste goede anthem... Qlimax is overigens een over-hyped kutfeest in een grafstadion met slecht geluid en een drugsbeleid om van te huilen... Daarnaast is de line-up dit jaar weer veels te voorspelbaar... Noize Supressor
Iets met Sensation Black 2008...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |