Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:57 schreef Oksel het volgende:
Hij's ZO lelijk, dat het charme heeft. Denk ik.
En dan ook nog die opstaande plank bovenop het kastje eraf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Onderstel eraf, nieuwe poten eronder, en dan wit verven. Eventueel de randjes een andere kleur, antraciet ofzo
Haha, het is dat het niet in mijn interieur past, maar wel supervet en je moet er maar opkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:17 schreef error_404 het volgende:
Verbranden (en daarna in de epoxy; heel moooi!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt best lullige reacties gekregen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Oksel het volgende:
Nou is een paar dagen geleden de moeder van de vrouw van mijn vader overleden. Prachtig leven, prachtige leeftijd, heul veul kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.. prima dus. Nu woon ik op dit moment eventjes in Australie.. over paar maandjes gaan we in NL wonen, meeste meubels hebben we. Meeste in kersen, donkere leren bank.. redelijk modern allemaal. Geen idee hoe groot we gaan wonen, en wat voor vloer, etc. etc. Nu hebben we geen dressoir oid, en kreeg dit aangeboden:
[ afbeelding ]
Wat zou jij (ermee) doen?
Opzich kan het best cool zijn.. grote vaas erop, grote spiegel erop, zoiets. Toch?
oeps dit had jij al gezegd, nou ja, het is denk ik de beste optie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Onderstel eraf, nieuwe poten eronder, en dan wit verven. Eventueel de randjes een andere kleur, antraciet ofzo
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:17 schreef error_404 het volgende:
Verbranden (en daarna in de epoxy; heel moooi!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moh, opzich niet zo heel verkeerd uitgepakt. Als je het interieur erna hebt ben ik er van overtuig dat het best mooi staat !quote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Mist alleen nog een zwarte knop..
gaat sowieso wel meuren wanneer je het in brand steektquote:Oh ik vind hem verschrikkelijk geworden, sorry
Dat verbranden is wel leuk... gaat dat trouwens niet ontzettend meuren als je dat eenmaal klaar en in je huis hebt staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |